Гость Украина, Київ Відгук додано 12 березня, 2017 год800 переглядів
Отримала смс-повідомлення про найвигідніший тариф для мене(в якому ані слова не було про РЕГІОНИ). Перейшла на нього(((( Як виявилось згодом мені підключили Регіон 2. Дивина!!!! Так, як в цьому регіоні не проживаю (правда буваю інколи на вихідних). До оператора додзвонившись, отримала у відповідь: "На жаль нічим не можемо допомогти, переходьте на національний тариф, або на Регіон 1!!! Тобто знову заплати абонплату!!!! ПИТАННЯ ДО ТЕХПІДТРИМКИ ОПЕРАТОРА: Чому ви самі обераєте регіон для абонента за останнім місцем перебування, а не за постійним????? Адже люди з різних причин буває виїжджають на деякий термін (відпустка, лікування...і т.д) за межі свого звичного регіона. Чому ніде немає інформації про поділ на РЕГІОНИ і які саме міста відносяться до того чи іншого????
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
ЖАХЛИВИЙ оператор - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку