Гость Украина, Київ Отзыв написан 12 марта, 2017 год800 просмотров
Отримала смс-повідомлення про найвигідніший тариф для мене(в якому ані слова не було про РЕГІОНИ). Перейшла на нього(((( Як виявилось згодом мені підключили Регіон 2. Дивина!!!! Так, як в цьому регіоні не проживаю (правда буваю інколи на вихідних). До оператора додзвонившись, отримала у відповідь: "На жаль нічим не можемо допомогти, переходьте на національний тариф, або на Регіон 1!!! Тобто знову заплати абонплату!!!! ПИТАННЯ ДО ТЕХПІДТРИМКИ ОПЕРАТОРА: Чому ви самі обераєте регіон для абонента за останнім місцем перебування, а не за постійним????? Адже люди з різних причин буває виїжджають на деякий термін (відпустка, лікування...і т.д) за межі свого звичного регіона. Чому ніде немає інформації про поділ на РЕГІОНИ і які саме міста відносяться до того чи іншого????
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
ЖАХЛИВИЙ оператор - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
отзыв
Комментарии к отзыву