Гость Украина, Київ Відгук додано 4 грудня, 2016 год858 переглядів
Протягом року намагалась підібрати оптимальний пакет для спілкування (щоразу користуючись порадами оператора). Зробила наступний висновок: інформація, котра надавалась операторами та така, що розміщена в особистому кабінеті не є вірною. З особистого рахунку списують вдвічі більше коштів. Після двох останніх "гучних" спроб вияснити істину і повернути кошти на рахунок - не можу додзвонить до оператора, вони постійно зайняті. Зверніть увагу: на офіційному сайті також неможливо залишити відкритий для усіх користувачів відгух.
Переваги:
відсутні. можливо вони існують...
Недоліки:
1. викрадення коштів компанією з особистого рахунку без можливості повернення.
2. відсутність підтримки, в тому числі в режимі онлайн (електронна пані не володіє жодною інформацією, яка може допогти у вирішенні питання).
3. компанія, яка не цікавиться думкою своїх абонентів ніколи не надаватиме якісних послуг - всі допускають помилки.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Київстар = наглість - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку