Гость Украина, Київ Отзыв написан 4 декабря, 2016 год858 просмотров
Протягом року намагалась підібрати оптимальний пакет для спілкування (щоразу користуючись порадами оператора). Зробила наступний висновок: інформація, котра надавалась операторами та така, що розміщена в особистому кабінеті не є вірною. З особистого рахунку списують вдвічі більше коштів. Після двох останніх "гучних" спроб вияснити істину і повернути кошти на рахунок - не можу додзвонить до оператора, вони постійно зайняті. Зверніть увагу: на офіційному сайті також неможливо залишити відкритий для усіх користувачів відгух.
Достоинства:
відсутні. можливо вони існують...
Недостатки:
1. викрадення коштів компанією з особистого рахунку без можливості повернення.
2. відсутність підтримки, в тому числі в режимі онлайн (електронна пані не володіє жодною інформацією, яка може допогти у вирішенні питання).
3. компанія, яка не цікавиться думкою своїх абонентів ніколи не надаватиме якісних послуг - всі допускають помилки.
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
Київстар = наглість - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
отзыв
Комментарии к отзыву