Дуже розчарований співпрацею з компанією. При оплаті пакету послуг "Київстар ТБ Сімейний" від 18 листопада, терміном на сьогодні 27 листопада послуга не надається. Оператор пояснив це відключенням послуги самим абонентом. Але, зважаючи на практику інших компаній, котрі надають телекомунікаційні послуги, оплачена послуга має надаватися в повному обсязі до завершення сплаченого періоду, незважаючи на відміну підписки, котру в інших компаніях можна провести в будь який час надання послуги. Тобто, фактично оплачена послуга, компанією "Київстар" не надається, чим порушуються мої права, як споживача. Якщо кнопка "Відмінити послугу" передбачає подарунок коштів для компанії від споживача, тоді кнопку так і потрібно називати "Подарувати компанії", а якщо кнопка має припиняти підписку на послугу і як наслідок автоматичне зняття коштів в подальшому, як у всіх інших компаній, тоді питання до ІТ відділу - чому це працює зовсім не так як має? І чому відбувається ошукування споживача? Вимагаю вирішити данне питання і надати оплачені послуги, котрі мають діяти до 17 грудня 2025 року.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Компанія шахраїв - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку