Хочу написати про безвідповідальність і жадібність компанії. Людина у певній місцевості вже більше 3х місяців отримує майже нульовий обсяг послуг, неналежної якості, не завжди навіть може знайти місце, де "спіймати" сигнал,, але вимушена сплачувати повну вартість пакету, щоб мати хоча б імовірність таки здійснити дзвінок. До компанії звертались 5 разів, їз усіх працівників лише один відповів зі співчуттям і порекомендував написати офіційне звернення.І яка відповідь була отримана? Правильно. Ніяка. Суха, черства відписка. На те, щоб на період даної ситуації зменшити вартість пакету, взагалі жодної відповіді. Тобто компанія, яка на своєму сайті заявляє про те, що "Нашою місією є збереження України та надання допомоги людям.", по факту не те що нікому допомогти не може, а й поводить себе як примітивна жадібна конторка. Гидко мати з вами справу( 3 згодні
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Неналежне надання послуг, виключно меркантильне ставлення до людей - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
3 згодні
відгук
Коментарі до відгуку