Ttiana Ttiana Отзыв написан 5 марта, 2025 год1 просмотр
Хочу написати про безвідповідальність і жадібність компанії. Людина у певній місцевості вже більше 3х місяців отримує майже нульовий обсяг послуг, неналежної якості, не завжди навіть може знайти місце, де "спіймати" сигнал,, але вимушена сплачувати повну вартість пакету, щоб мати хоча б імовірність таки здійснити дзвінок. До компанії звертались 5 разів, їз усіх працівників лише один відповів зі співчуттям і порекомендував написати офіційне звернення.І яка відповідь була отримана? Правильно. Ніяка. Суха, черства відписка. На те, щоб на період даної ситуації зменшити вартість пакету, взагалі жодної відповіді. Тобто компанія, яка на своєму сайті заявляє про те, що "Нашою місією є збереження України та надання допомоги людям.", по факту не те що нікому допомогти не може, а й поводить себе як примітивна жадібна конторка. Гидко мати з вами справу( 3 согласны
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
Неналежне надання послуг, виключно меркантильне ставлення до людей - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
3 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву