Нещодавно вирішив змінити оператора з Лайфсел на Київстар. Спочатку я зв'язався з консультантом Київстар і подав заявку через сайт на тариф Лов Юа Магніт. Отримав смс з повідомленням, що потрібно прибути до магазину для отримання SIM-карти. Прибувши в магазин на вул. Берестейська 136 у Києві, мені повідомили, що SIM-карту потрібно придбати за 150 грн (для порівняння, в Лайфсел вона коштує 50 грн). Після цього я придбав картку, вставив у телефон, але консультант ще деякий час консультувався з колегами. Зрештою, все начебто стало на свої місця, і я запитав, чи можу поповнити рахунок. Мені сказали, що можна, але гроші пішли на рахунок старого оператора. Консультант не зміг пояснити ситуацію, але запевнив, що все буде вирішено наступного дня. Проблема виявилася не вирішена, і мені довелося додатково звертатися до іншого консультанта, який сказав, що на розв'язання питання може піти до 7 днів. Залишився незадоволений тим, що втрачений час та кошти, і підключили не той тарифний план. Порівнюючи з Лайфсел, де SIM-карта коштує 50 грн, перехід триває до 2 діб і тариф кращий за схожі гроші. Загалом, досвід не був позитивним, особливо враховуючи відсутність швидкої підтримки та відповідальності. П.С. Яким чином та коли буде вирішено мою проблемі відпишу додатково.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Розчарування в компанії Kyivstar - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
П.С. Яким чином та коли буде вирішено мою проблемі відпишу додатково.
відгук
Коментарі до відгуку