Samuil Отзыв написан 19 декабря, 2024 год6 просмотров
Доброго дня! Зародилося бажання написати відгук. Особливо про скота-Demona, котрий всіх нищебродами та скотами обзиває. Ти "х..до! Не вмієш писали і ллєш своє лайно, ужрися своїми хамськими словами та вдавися грішми. Люди пишуть про недоотримані послуги кидалово та нав'язування послуг . Загальна зрівнялівка та відсутність механізму повернення коштів, відсутність способу подати скаргу або заявити суперечку. Кидалово-повне! Якщо платиш за послугу зв'язку а послуга не надається або надається "умовно" але АК як зв'язку немає - послуга не отримана! То ж тут кілька складників - клієнт, компанія надавач послуг та сам продукт - послуга за"язку. Нехай ходять вимірюють рівень сигнала визначають є той зв'язок скільки часу він присутній ? 1 годину раз на місяць чи кожного дня по 10-15 хвилин..!? Люди, відстоюйте свої права і вимагайте послуг якщо внесли-сплатили за послуги гроші. Й не слухайте не читайте піарників хвалунів смердів- як "Demon"!!!!!
Достоинства:
Є можливість позбутися зайвих власних коштів на невідомо що - внікуди!
Недостатки:
Мінусів не вирізнив бо плюсів немає, лише один жирний "мінус"!!!!
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
Про Київстар та скота-Demona - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
отзыв
Комментарии к отзыву