Якщо послуги зв'язку надаються в "пакеті" , то перелік вмісту цього пакету має визначати лише клієнт , в іншому випадку це є відвертий обман - чому клієнт має сплачувати за послуги які він не замовляв ? Це як зайти в супермаркет зі своїм списком необхідних продуктів , а продавці примусово впарюють всілякий непотріб , а якщо ти відмовляєшся - кажуть "ну то йдіть купуйте де-інде , а в нас ви обов'язково маєте придбати ще оцей непотріб" . Більшість "позитивних відгуків" щодо кРисо-стара тут пишуть для статистики зрозуміло хто - ніхто не буде витрачати свій час щоб писати "овації" оператору , бо це не має сенсу - оператор від того не стане кращим . А от негативні відгуки на 99% справжні .
Переваги:
Всі плюси виявляються мінусами - не клюйте як риба на наживку , бо опинетесь на гачку !
Тоді ходіть із своїм рецептом до магазину. Нехай вам за ним печуть хліб і роблять ковбасу! І саме оце ви хочете від київстара : дати йому свій рецепт. Чесно, у вас на душе високе IQ.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
АМКУ та Держпродспоживслужба недобачає шахрайських методів київстара ? - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
Більшість "позитивних відгуків" щодо кРисо-стара тут пишуть для статистики зрозуміло хто - ніхто не буде витрачати свій час щоб писати "овації" оператору , бо це не має сенсу - оператор від того не стане кращим . А от негативні відгуки на 99% справжні .
відгук
Коментарі до відгуку