Якщо послуги зв'язку надаються в "пакеті" , то перелік вмісту цього пакету має визначати лише клієнт , в іншому випадку це є відвертий обман - чому клієнт має сплачувати за послуги які він не замовляв ? Це як зайти в супермаркет зі своїм списком необхідних продуктів , а продавці примусово впарюють всілякий непотріб , а якщо ти відмовляєшся - кажуть "ну то йдіть купуйте де-інде , а в нас ви обов'язково маєте придбати ще оцей непотріб" . Більшість "позитивних відгуків" щодо кРисо-стара тут пишуть для статистики зрозуміло хто - ніхто не буде витрачати свій час щоб писати "овації" оператору , бо це не має сенсу - оператор від того не стане кращим . А от негативні відгуки на 99% справжні .
Достоинства:
Всі плюси виявляються мінусами - не клюйте як риба на наживку , бо опинетесь на гачку !
Тоді ходіть із своїм рецептом до магазину. Нехай вам за ним печуть хліб і роблять ковбасу! І саме оце ви хочете від київстара : дати йому свій рецепт. Чесно, у вас на душе високе IQ.
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
АМКУ та Держпродспоживслужба недобачає шахрайських методів київстара ? - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
Більшість "позитивних відгуків" щодо кРисо-стара тут пишуть для статистики зрозуміло хто - ніхто не буде витрачати свій час щоб писати "овації" оператору , бо це не має сенсу - оператор від того не стане кращим . А от негативні відгуки на 99% справжні .
отзыв
Комментарии к отзыву