Людмила Відгук додано 10 листопада, 2024 год4 перегляда
Більше 20 років була клієнтом Київстар. Постійне підняття тарифів змусило перейти до іншого оператора. Попередньо зателефонувала і поцікавилась чи не можна для мене запропонувати щось оптимальне. Ні! Лише тариф за 220 грн. Добре! Почала користуватись послугами іншого. Помер чоловіка брат. Виговорила всі безкоштовні хвилини і виникла потреба тимчасово підключити Київстар. Виявилось, що є тариф набагато дешевший, який можна використовувати протягом 3 місяців, потім трохи підвищиться вартість, але рекомендовану плату в СМС одразу надіслали підвищену. Я поповнила рахунок на рекомендовану суму, але списалась частина. Решта залишилась на рахунку. Я вирішила, що надалі буду користуватись за цим тарифом послугами Київстару. Але.... Напередодні не вийшло поповнити рахунок і на ранок зрозуміла, що залишок - зник! Як виявилось, знялась щоденна плата. Я ж не замовляла це денне обслуговування! Такого нема ніде. На Лайфі гроші на рахунку в мене без руху лежали майже рік і нікуди не поділись. Тому якість зв'язку в моєму випадку відійшла на другий план порівняно з непрозорим фінансовим обслуговуванням клієнтів Київстару. Розумію, що така не одна і наживатись у такий спосіб на людях вважаю аморальним! Тому вже точно не повернусь до Київстару!
Розумію, що даний відгук не буде опрацьовано представниками Київстару. Але якщо він стане в нагоді тому, хто вагається до якого оператора підключитись - буде добре! 1 згоден 2 не згодні
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Київстар - єдиний оператор, що наживається на людях під час війни - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
Добре! Почала користуватись послугами іншого. Помер чоловіка брат. Виговорила всі безкоштовні хвилини і виникла потреба тимчасово підключити Київстар. Виявилось, що є тариф набагато дешевший, який можна використовувати протягом 3 місяців, потім трохи підвищиться вартість, але рекомендовану плату в СМС одразу надіслали підвищену. Я поповнила рахунок на рекомендовану суму, але списалась частина. Решта залишилась на рахунку. Я вирішила, що надалі буду користуватись за цим тарифом послугами Київстару. Але....
Напередодні не вийшло поповнити рахунок і на ранок зрозуміла, що залишок - зник! Як виявилось, знялась щоденна плата.
Я ж не замовляла це денне обслуговування!
Такого нема ніде. На Лайфі гроші на рахунку в мене без руху лежали майже рік і нікуди не поділись.
Тому якість зв'язку в моєму випадку відійшла на другий план порівняно з непрозорим фінансовим обслуговуванням клієнтів Київстару.
Розумію, що така не одна і наживатись у такий спосіб на людях вважаю аморальним!
Тому вже точно не повернусь до Київстару!
Розумію, що даний відгук не буде опрацьовано представниками Київстару.
Але якщо він стане в нагоді тому, хто вагається до якого оператора підключитись - буде добре!
1 згоден 2 не згодні
відгук
Коментарі до відгуку