Людмила Отзыв написан 10 ноября, 2024 год4 просмотра
Більше 20 років була клієнтом Київстар. Постійне підняття тарифів змусило перейти до іншого оператора. Попередньо зателефонувала і поцікавилась чи не можна для мене запропонувати щось оптимальне. Ні! Лише тариф за 220 грн. Добре! Почала користуватись послугами іншого. Помер чоловіка брат. Виговорила всі безкоштовні хвилини і виникла потреба тимчасово підключити Київстар. Виявилось, що є тариф набагато дешевший, який можна використовувати протягом 3 місяців, потім трохи підвищиться вартість, але рекомендовану плату в СМС одразу надіслали підвищену. Я поповнила рахунок на рекомендовану суму, але списалась частина. Решта залишилась на рахунку. Я вирішила, що надалі буду користуватись за цим тарифом послугами Київстару. Але.... Напередодні не вийшло поповнити рахунок і на ранок зрозуміла, що залишок - зник! Як виявилось, знялась щоденна плата. Я ж не замовляла це денне обслуговування! Такого нема ніде. На Лайфі гроші на рахунку в мене без руху лежали майже рік і нікуди не поділись. Тому якість зв'язку в моєму випадку відійшла на другий план порівняно з непрозорим фінансовим обслуговуванням клієнтів Київстару. Розумію, що така не одна і наживатись у такий спосіб на людях вважаю аморальним! Тому вже точно не повернусь до Київстару!
Розумію, що даний відгук не буде опрацьовано представниками Київстару. Але якщо він стане в нагоді тому, хто вагається до якого оператора підключитись - буде добре! 1 согласен 2 не согласны
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
Київстар - єдиний оператор, що наживається на людях під час війни - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
Добре! Почала користуватись послугами іншого. Помер чоловіка брат. Виговорила всі безкоштовні хвилини і виникла потреба тимчасово підключити Київстар. Виявилось, що є тариф набагато дешевший, який можна використовувати протягом 3 місяців, потім трохи підвищиться вартість, але рекомендовану плату в СМС одразу надіслали підвищену. Я поповнила рахунок на рекомендовану суму, але списалась частина. Решта залишилась на рахунку. Я вирішила, що надалі буду користуватись за цим тарифом послугами Київстару. Але....
Напередодні не вийшло поповнити рахунок і на ранок зрозуміла, що залишок - зник! Як виявилось, знялась щоденна плата.
Я ж не замовляла це денне обслуговування!
Такого нема ніде. На Лайфі гроші на рахунку в мене без руху лежали майже рік і нікуди не поділись.
Тому якість зв'язку в моєму випадку відійшла на другий план порівняно з непрозорим фінансовим обслуговуванням клієнтів Київстару.
Розумію, що така не одна і наживатись у такий спосіб на людях вважаю аморальним!
Тому вже точно не повернусь до Київстару!
Розумію, що даний відгук не буде опрацьовано представниками Київстару.
Але якщо він стане в нагоді тому, хто вагається до якого оператора підключитись - буде добре!
1 согласен 2 не согласны
отзыв
Комментарии к отзыву