Людмила: Більше 20 років була клієнтом Київстар. Постійне підняття тарифів змусило перейти до іншого оператора. Попередньо зателефонувала і поцікавилась чи не можна для мене запропонувати щось оптимальне. Ні! Лише тариф за 220 грн. Добре! Почала користуватись послугами іншого. Помер чоловіка брат. Виговорила всі безкоштовні хвилини і виникла потреба тимчасово підключити Київстар.... 10.11.2024
Людмила: Ніколи не думала, що "процвітаюча", навіть під час війни, компанія "Нова пошта" буде навчати своїх співробітників виривати скотч з рук клієнтів з метою економії!!! Панове, СКОТЧ!!! Яким хотіли заклеїти розкриті під час огляду коробки з підгузками для мами! "Приносьте свій!" - таку "професійну" пораду надав працівник відділення в Бучі. 13.11.2022
Людмила: Більшість моїх знайомих, колег, рідних, в т.ч. мої діти, донедавна користувались мережею Київстар. Але тепер терпець увірвався і будемо масово переходити на інший оператор. Причини – захмарні тарифи, регулярне їх підвищення, відсутність своєчасного інформування, проблематична комунікація з реальним оператором (Зоряна – не вирішує багато питань). Декілька прикладів. Мама користується... 13.12.2021