Анна Відгук додано 3 листопада, 2024 год154 перегляда
Пропрацювала три місяці на посаді оператора Колл-центру контрактоного обслуговування. Проте негативний момент вперше був ще до офіційного працевлаштування. На співбесіді рекрутер (не буду називати імені) пропонував мені вакансію саме в продажах, а не в підтримці, повідомляючи, що навчання і в підтримку, і в продажі загальне. Окей, я їзжу до офісу три тижні, кожен день, з 9 ранку до 6 вечора, проходжу успішно навчання, і на моє питання стосовно вакансії в продажах рекрутер повідомляє, що цієї вакансії наразі немає, на зустрічне питання, чому тоді мені пропонувалась неіснуюча вакансія відповіді я звичайно не отримала. Було шкода витраченого часу і я вирішила спробувати себе в підтримці. Інший негативний момент, повідомлялось на співбесіді про можливість дистанційної роботи після першого місяця роботи в офісі, проте дистанційку так ніхто і не дав🤷♀️ Дуже великі вимоги в роботі, робота дуже нервова, заробітня плата набагато нижче ринкової. Все ж таки віришила звільнитись, проте і це тут зробити дуже важко. Була згодна відпрацювати два тижні (звільнення відбувається через вашого керівника), мені керівник повідомила, що зараз звільнитись неможливо, оскільки великий недобір людей, і що вона мені просто не дасть роздруківку заяви на звільнення. Тільки коли я сказала, що буду писати рекомендований лист із заявою на звільнення під підпис на юридичну адресу підприємства, яке вони не можуть проігнорувати, мені все ж таки дали «право» звільнитись, відпрацювавши до кінця договору (залишалось якраз 2 тижні). І тут саме неприємне, бонуси, з яких і складається більша частина вашої заробітньої плати, виплачуються в поточному місяці за попередній, і звісно за останній місяць роботи бонуси при звільненні я не отримала, отримала лише «голу» ставку, супер, погодьтесь? Отже, із висновків, нікому не рекомендую тут працювати на посаді оператора (як в інших посадах, на жаль чи на щастя, не знаю), відношення як до другого сорту ( забула ще сказати, що всі тривоги вам доведеться відпрацювати в неробочий час). Найгірше місце, де мені довелось працювати
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Не рекомендую нікому тут працювати - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку
Раніше такого не було.