Сергій Відгук додано 30 березня, 2024 год4 перегляда
Поміняв адресу проживання, в тому ж самому місті (м. Рівне). Попросив перенести домашній інтернет, як обіцяно було з їх сторони. Проходили фіхівці сказали що треба доставити свіч або щось там почистити, я не фіхівець в технічних питаннях, пройшло вже більше 2 тижнів так ні чого і не зроблено, неоднократно дзвонив їм, нагадував постійно операторам, але крім СМС що "Ваша заявка продовжена" - реакції ні якої. Виходить що я отримаю тільки половину проплачених мною послуг два тижня і ні якого результату немає. По зв'язку питань до компанії немає, але робота данного підрозділу (філіалу) незадовільна. Я проплачую все як пологається і вчасно, а вони просто ігнорують клієнта, хоча самі ж пропонують послугу яку не виконують. Раніше проблем не було але особисто я дуже не задоволений роботою даного регіонального підрозділу (філіалу) Київстар!!!
Переваги:
Зв'язок, спілкування з київським оператором.
Недоліки:
Не повага до клієнтів і ігнорування їх проблем вказаного регіонального підрозділу.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
не виконання умов - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
По зв'язку питань до компанії немає, але робота данного підрозділу (філіалу) незадовільна.
Я проплачую все як пологається і вчасно, а вони просто ігнорують клієнта, хоча самі ж пропонують послугу яку не виконують.
Раніше проблем не було але особисто я дуже не задоволений роботою даного регіонального підрозділу (філіалу) Київстар!!!
відгук
Коментарі до відгуку