Сергій Отзыв написан 30 марта, 2024 год4 просмотра
Поміняв адресу проживання, в тому ж самому місті (м. Рівне). Попросив перенести домашній інтернет, як обіцяно було з їх сторони. Проходили фіхівці сказали що треба доставити свіч або щось там почистити, я не фіхівець в технічних питаннях, пройшло вже більше 2 тижнів так ні чого і не зроблено, неоднократно дзвонив їм, нагадував постійно операторам, але крім СМС що "Ваша заявка продовжена" - реакції ні якої. Виходить що я отримаю тільки половину проплачених мною послуг два тижня і ні якого результату немає. По зв'язку питань до компанії немає, але робота данного підрозділу (філіалу) незадовільна. Я проплачую все як пологається і вчасно, а вони просто ігнорують клієнта, хоча самі ж пропонують послугу яку не виконують. Раніше проблем не було але особисто я дуже не задоволений роботою даного регіонального підрозділу (філіалу) Київстар!!!
Достоинства:
Зв'язок, спілкування з київським оператором.
Недостатки:
Не повага до клієнтів і ігнорування їх проблем вказаного регіонального підрозділу.
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
не виконання умов - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
По зв'язку питань до компанії немає, але робота данного підрозділу (філіалу) незадовільна.
Я проплачую все як пологається і вчасно, а вони просто ігнорують клієнта, хоча самі ж пропонують послугу яку не виконують.
Раніше проблем не було але особисто я дуже не задоволений роботою даного регіонального підрозділу (філіалу) Київстар!!!
отзыв
Комментарии к отзыву