у січні я купила по акції послуги киевстар тв преміум на 3 місяці за 357 грн. Вчора мені прийшло смс повідомлення, що пакет послуг мобільного звʼязку закінчується і треба поповнити рахунок, я поповнила рахунок на 150 грн. Сьогодні вже не працював мобільний інтернет. У додатку я побачила, що в мене зняли кошти і відправили їх на плату за тв, але я ж сплатила тв на три місяці аж до травня місяця. Звернулася до оператора в чат бот, спочатку він не міг знайти моєї проплати за тв на три місяці. Після моїх скрін шотів про плату та зі сторінки додатку тв, все ж таки було видно, що мені підключили ТРИ пакети одразу!!! В результаті у оператора звісно виявилось, що я сама в усьому винна, що діє приорететний пакет той, що дорожчий, а плата за неприорететні знімається за рахунок тих грошей, які я хочу направити на мобільні послуги. Звісно я нічого більше поповнювати не буду, ні тв, ні мобільний звʼязок, це дуже нахабна схема, я дуже зла та почуваю себе обдуреною. Оператор сказав, що я вільна обрати інший мобільний звʼязок та тв, дякую так і зроблю. 3 згодні
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Обманюють на гроші - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
3 згодні
відгук
Коментарі до відгуку