Вже сто разів пожалкувала, що підключилися до інтернету Київстар. Тільки підключилися, через два тижні зник інтернет, 2 рази телефонували на гарячу лінію, майстер прийде через два дні. Це як? Чекати, поки на відділенні оброблять заявку і тоді прийде майстер. В мене робота пов'язана з інтернетом. Протягом цих двох тижнів інтернет зникає з невідомої причини. На гарячій лінії тільки стандартні фрази, вони самі не розуміють яка може бути проблема. В особистий кабінет зайти так і не змогли.
Переваги:
Плюсів я не побачила
Недоліки:
Довго чекати мастера, на гарячій лінії сидять не кваліфіковані співробітники, за ці три дні оплачувані, звісно гроші ніхто не поверне і не перенесе на наступний місяц. Одні тільки мінуси
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Повільне вирішення проблеми - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку