Ирина Отзыв написан 3 октября, 2023 год3 просмотра
Вже сто разів пожалкувала, що підключилися до інтернету Київстар. Тільки підключилися, через два тижні зник інтернет, 2 рази телефонували на гарячу лінію, майстер прийде через два дні. Це як? Чекати, поки на відділенні оброблять заявку і тоді прийде майстер. В мене робота пов'язана з інтернетом. Протягом цих двох тижнів інтернет зникає з невідомої причини. На гарячій лінії тільки стандартні фрази, вони самі не розуміють яка може бути проблема. В особистий кабінет зайти так і не змогли.
Достоинства:
Плюсів я не побачила
Недостатки:
Довго чекати мастера, на гарячій лінії сидять не кваліфіковані співробітники, за ці три дні оплачувані, звісно гроші ніхто не поверне і не перенесе на наступний місяц. Одні тільки мінуси
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
Повільне вирішення проблеми - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
отзыв
Комментарии к отзыву