Сергій Відгук додано 13 вересня, 2023 год4 перегляда
Затратив мабуть з пів року щоби повергути 30 грн (зникли з бонусного рахунку).. Ну от. Констатую - повернули. Як працювати ? 1) Звернення робити з підписом згідно закону про звернення [email protected] 2) Входити в чати і там подавати повторні звернення від імені оператора (попередньо пояснивши оператору ситуацію) і попередньо запитавши у оператора його ID. Після оформлення оператором зверненння - просити номер звернення від оператора. 3) Входити в чати і посилаючись на наявний номер попереднього звернення, питати як просувається те звернення.
Сума - значення не має. Тільки так працювати.. 1 згоден
А я подав позов до суду. Після отримання позовної заяви київстар теж повернув кошти. Чекаю рішення суду, тому що ще була зазначена компенсація моральної шкоди. Тільки так треба, щоб вони несли збитки, а не тільки повертали те, що вкрали!
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Спеціально пишу позитив про Київстар, бо писав негатив - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
1) Звернення робити з підписом згідно закону про звернення [email protected]
2) Входити в чати і там подавати повторні звернення від імені оператора (попередньо пояснивши оператору ситуацію) і попередньо запитавши у оператора його ID. Після оформлення оператором зверненння - просити номер звернення від оператора.
3) Входити в чати і посилаючись на наявний номер попереднього звернення, питати як просувається те звернення.
Сума - значення не має. Тільки так працювати..
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку