Сергій Отзыв написан 13 сентября, 2023 год4 просмотра
Затратив мабуть з пів року щоби повергути 30 грн (зникли з бонусного рахунку).. Ну от. Констатую - повернули. Як працювати ? 1) Звернення робити з підписом згідно закону про звернення [email protected] 2) Входити в чати і там подавати повторні звернення від імені оператора (попередньо пояснивши оператору ситуацію) і попередньо запитавши у оператора його ID. Після оформлення оператором зверненння - просити номер звернення від оператора. 3) Входити в чати і посилаючись на наявний номер попереднього звернення, питати як просувається те звернення.
Сума - значення не має. Тільки так працювати.. 1 согласен
А я подав позов до суду. Після отримання позовної заяви київстар теж повернув кошти. Чекаю рішення суду, тому що ще була зазначена компенсація моральної шкоди. Тільки так треба, щоб вони несли збитки, а не тільки повертали те, що вкрали!
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
Спеціально пишу позитив про Київстар, бо писав негатив - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
1) Звернення робити з підписом згідно закону про звернення [email protected]
2) Входити в чати і там подавати повторні звернення від імені оператора (попередньо пояснивши оператору ситуацію) і попередньо запитавши у оператора його ID. Після оформлення оператором зверненння - просити номер звернення від оператора.
3) Входити в чати і посилаючись на наявний номер попереднього звернення, питати як просувається те звернення.
Сума - значення не має. Тільки так працювати..
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву