це жах. відкук мій довгий, але для тих хто планує підключати дані послуги раджу дочитати. перша спроба підключення була більше двох років тому, але розумна людина з компанії мене вчасно попередила та я встигла відмовитися від такого "щастя". Спроба 2 підключити послуги вже ось в травні 2023. Зателефонував Данило, запропонував підключення. Подумали і вирішила все ж спробувати ( ніби буде економія). Домовилися про день та час підключення, монтери прийшли вчасно. а далі почалося...: "так все працює" - сказав монтер та швидко на вихід. - Чекайте, а назва wi-fi та пароль, а ще перевірити телебачення. - ой, а у вас не має на вашому смарт тв додатка київстар, треба скачати, а чому інтернет не підключається в тв.... зараз налаштую.
час іде намагається ... ні. - потрібено налаштовувати через комп'ютер, бо у вас застарілий роутер. Монтер без ноута. - я маю маю ноут, але в ньому не має можливості підключення кабеля інтернет (ноут новий уже без дисководів та "зайвих" роз'йомів) - тоді у Вас лишиться wi-fi без пароля і назву змінити теж не зможу. Купуйте новий роутер.
Ок я не проти купити новий роутер + для тв потрібно купити приставку Київстар (1600 грн), але ж послуга підключена не в повному об'ємі та не належної якості. І коли я все це куплю мені потрібно викликати майстра- вартість 100 грн. за що? за те що Компанія не надала повну інформацію про необхідні тех. характеристики для підключення даних послуг? Чи це все ж не кваліфіковані майстри? Чи це навмисне замовчування, при продажі послуг? КИЇВСТАР, що з вами ви змінили моє відношення до вас з 10 до -100. Про якість інтернету сказати поки не можу, так як користуюся лише кілька днів. + мій мобільний номер тариф був проплачений до 12-06.23, але після підключення потрібно об'єднами моб. номер і послуги інтернет+тв, заключити контракт і провести оплату знов. і маємо "економію" у вигляді додаткових платежів 200 грн оплата анульованого тарифу до 12-06-23 + 100 грн. виклик майстра. При цьому Підключення безкоштовне!!! Поради майбутнім користувачам послуг. 1. До приходу майстрів: -уточнюйте чи буде у Вас телебачення саме моделі,що у Вас, або самостійно перевірте наявність додатка в тв чи можливість його завантаження( майстер завантажити не зміг - телевізор додатка просто не знайшов) - уточніть - озвучте модель Вашого роутера 2. Підключайте послуга вкінці проплаченого, щоб не було подвійної оплати одного і того ж періоду. 3. перевіряйте роботу майстрів, бо вони підуть, а Ви лишитесь без інтернета (бо попередні вони вже збили, а нові не налаштували).
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
підключення послуг домашній інтернет+ тв - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
перша спроба підключення була більше двох років тому, але розумна людина з компанії мене вчасно попередила та я встигла відмовитися від такого "щастя".
Спроба 2 підключити послуги вже ось в травні 2023.
Зателефонував Данило, запропонував підключення. Подумали і вирішила все ж спробувати ( ніби буде економія).
Домовилися про день та час підключення, монтери прийшли вчасно.
а далі почалося...:
"так все працює" - сказав монтер та швидко на вихід.
- Чекайте, а назва wi-fi та пароль, а ще перевірити телебачення.
- ой, а у вас не має на вашому смарт тв додатка київстар, треба скачати, а чому інтернет не підключається в тв.... зараз налаштую.
час іде намагається ... ні.
- потрібено налаштовувати через комп'ютер, бо у вас застарілий роутер.
Монтер без ноута.
- я маю маю ноут, але в ньому не має можливості підключення кабеля інтернет (ноут новий уже без дисководів та "зайвих" роз'йомів)
- тоді у Вас лишиться wi-fi без пароля і назву змінити теж не зможу. Купуйте новий роутер.
Ок я не проти купити новий роутер + для тв потрібно купити приставку Київстар (1600 грн), але ж послуга підключена не в повному об'ємі та не належної якості. І коли я все це куплю мені потрібно викликати майстра- вартість 100 грн. за що? за те що Компанія не надала повну інформацію про необхідні тех. характеристики для підключення даних послуг? Чи це все ж не кваліфіковані майстри? Чи це навмисне замовчування, при продажі послуг?
КИЇВСТАР, що з вами ви змінили моє відношення до вас з 10 до -100.
Про якість інтернету сказати поки не можу, так як користуюся лише кілька днів.
+ мій мобільний номер тариф був проплачений до 12-06.23, але після підключення потрібно об'єднами моб. номер і послуги інтернет+тв, заключити контракт і провести оплату знов.
і маємо "економію" у вигляді додаткових платежів 200 грн оплата анульованого тарифу до 12-06-23 + 100 грн. виклик майстра. При цьому Підключення безкоштовне!!!
Поради майбутнім користувачам послуг.
1. До приходу майстрів:
-уточнюйте чи буде у Вас телебачення саме моделі,що у Вас, або самостійно перевірте наявність додатка в тв чи можливість його завантаження( майстер завантажити не зміг - телевізор додатка просто не знайшов)
- уточніть - озвучте модель Вашого роутера
2. Підключайте послуга вкінці проплаченого, щоб не було подвійної оплати одного і того ж періоду.
3. перевіряйте роботу майстрів, бо вони підуть, а Ви лишитесь без інтернета (бо попередні вони вже збили, а нові не налаштували).
відгук
Коментарі до відгуку