Світлана Отзыв написан 22 мая, 2023 год6 просмотров
це жах. відкук мій довгий, але для тих хто планує підключати дані послуги раджу дочитати. перша спроба підключення була більше двох років тому, але розумна людина з компанії мене вчасно попередила та я встигла відмовитися від такого "щастя". Спроба 2 підключити послуги вже ось в травні 2023. Зателефонував Данило, запропонував підключення. Подумали і вирішила все ж спробувати ( ніби буде економія). Домовилися про день та час підключення, монтери прийшли вчасно. а далі почалося...: "так все працює" - сказав монтер та швидко на вихід. - Чекайте, а назва wi-fi та пароль, а ще перевірити телебачення. - ой, а у вас не має на вашому смарт тв додатка київстар, треба скачати, а чому інтернет не підключається в тв.... зараз налаштую.
час іде намагається ... ні. - потрібено налаштовувати через комп'ютер, бо у вас застарілий роутер. Монтер без ноута. - я маю маю ноут, але в ньому не має можливості підключення кабеля інтернет (ноут новий уже без дисководів та "зайвих" роз'йомів) - тоді у Вас лишиться wi-fi без пароля і назву змінити теж не зможу. Купуйте новий роутер.
Ок я не проти купити новий роутер + для тв потрібно купити приставку Київстар (1600 грн), але ж послуга підключена не в повному об'ємі та не належної якості. І коли я все це куплю мені потрібно викликати майстра- вартість 100 грн. за що? за те що Компанія не надала повну інформацію про необхідні тех. характеристики для підключення даних послуг? Чи це все ж не кваліфіковані майстри? Чи це навмисне замовчування, при продажі послуг? КИЇВСТАР, що з вами ви змінили моє відношення до вас з 10 до -100. Про якість інтернету сказати поки не можу, так як користуюся лише кілька днів. + мій мобільний номер тариф був проплачений до 12-06.23, але після підключення потрібно об'єднами моб. номер і послуги інтернет+тв, заключити контракт і провести оплату знов. і маємо "економію" у вигляді додаткових платежів 200 грн оплата анульованого тарифу до 12-06-23 + 100 грн. виклик майстра. При цьому Підключення безкоштовне!!! Поради майбутнім користувачам послуг. 1. До приходу майстрів: -уточнюйте чи буде у Вас телебачення саме моделі,що у Вас, або самостійно перевірте наявність додатка в тв чи можливість його завантаження( майстер завантажити не зміг - телевізор додатка просто не знайшов) - уточніть - озвучте модель Вашого роутера 2. Підключайте послуга вкінці проплаченого, щоб не було подвійної оплати одного і того ж періоду. 3. перевіряйте роботу майстрів, бо вони підуть, а Ви лишитесь без інтернета (бо попередні вони вже збили, а нові не налаштували).
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
підключення послуг домашній інтернет+ тв - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
перша спроба підключення була більше двох років тому, але розумна людина з компанії мене вчасно попередила та я встигла відмовитися від такого "щастя".
Спроба 2 підключити послуги вже ось в травні 2023.
Зателефонував Данило, запропонував підключення. Подумали і вирішила все ж спробувати ( ніби буде економія).
Домовилися про день та час підключення, монтери прийшли вчасно.
а далі почалося...:
"так все працює" - сказав монтер та швидко на вихід.
- Чекайте, а назва wi-fi та пароль, а ще перевірити телебачення.
- ой, а у вас не має на вашому смарт тв додатка київстар, треба скачати, а чому інтернет не підключається в тв.... зараз налаштую.
час іде намагається ... ні.
- потрібено налаштовувати через комп'ютер, бо у вас застарілий роутер.
Монтер без ноута.
- я маю маю ноут, але в ньому не має можливості підключення кабеля інтернет (ноут новий уже без дисководів та "зайвих" роз'йомів)
- тоді у Вас лишиться wi-fi без пароля і назву змінити теж не зможу. Купуйте новий роутер.
Ок я не проти купити новий роутер + для тв потрібно купити приставку Київстар (1600 грн), але ж послуга підключена не в повному об'ємі та не належної якості. І коли я все це куплю мені потрібно викликати майстра- вартість 100 грн. за що? за те що Компанія не надала повну інформацію про необхідні тех. характеристики для підключення даних послуг? Чи це все ж не кваліфіковані майстри? Чи це навмисне замовчування, при продажі послуг?
КИЇВСТАР, що з вами ви змінили моє відношення до вас з 10 до -100.
Про якість інтернету сказати поки не можу, так як користуюся лише кілька днів.
+ мій мобільний номер тариф був проплачений до 12-06.23, але після підключення потрібно об'єднами моб. номер і послуги інтернет+тв, заключити контракт і провести оплату знов.
і маємо "економію" у вигляді додаткових платежів 200 грн оплата анульованого тарифу до 12-06-23 + 100 грн. виклик майстра. При цьому Підключення безкоштовне!!!
Поради майбутнім користувачам послуг.
1. До приходу майстрів:
-уточнюйте чи буде у Вас телебачення саме моделі,що у Вас, або самостійно перевірте наявність додатка в тв чи можливість його завантаження( майстер завантажити не зміг - телевізор додатка просто не знайшов)
- уточніть - озвучте модель Вашого роутера
2. Підключайте послуга вкінці проплаченого, щоб не було подвійної оплати одного і того ж періоду.
3. перевіряйте роботу майстрів, бо вони підуть, а Ви лишитесь без інтернета (бо попередні вони вже збили, а нові не налаштували).
отзыв
Комментарии к отзыву