Сергій Відгук додано 2 квітня, 2023 год6 переглядів
Сначала сделать скриншот экрана со статусом баланса. Потом пополнить. И так всегда.. Если Вы не имеете скриншота до пополнения счета, то не сможете доказать перед КС что Вы пополнили - в случае если сумма пополнения не добавилась к Вашему балансу (поверьте, квитанция от банка Вам не поможет.. банк не станет сражаться из за пары сотен гривен, банк только формализупет ваше обращение по строгому алгоритму). Это мой опыт. Если Вы пополняете через Приват 24, а не через МОЙ КИЕВСТАР, то риск Ваш (при отсутствии скриншота) не велик. 1 згоден
Колись ви залишили під моїм коментом пару порад. Зокрема фіксувати табельні номери операторів.
Але це все не спрацює.
От зараз ви радите робити скріншот стану балансу перед поповненням.
А яким чином зробити це. На моєму смартфоні *111# показує баланс, але коли я натискаю "зробити скріншот" - зникає ця USSD-відповідь на мій запит.
Колись київстар надсилав щоденне смс повідомлення про стан рахунку. Наразі така опція відсутня! А навіть якби така опція була присутня, чим вона корисна?
От у мене є скріншот мійкиївстар стану балансу на 2 лютого (чи березня) -186грн а вони кажуть що на 1 лютого (чи березня ) у мене - 192. Коли до них звертаєшся то відповідають, що це у їх додатку на моєму телофоні некоректно відображуються дані. шо за бред, це ж їх додаток?
Добре, буде наприклад СМС до мене із станом балансу, яка відповідає очікуваному мною стану рахунку. Наступний день не відповідє. А вони відповідь нададуть типу - "то помилкове СМС"
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
процедура перед пополнением счета - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Колись ви залишили під моїм коментом пару порад. Зокрема фіксувати табельні номери операторів.
Але це все не спрацює.
От зараз ви радите робити скріншот стану балансу перед поповненням.
А яким чином зробити це. На моєму смартфоні *111# показує баланс, але коли я натискаю "зробити скріншот" - зникає ця USSD-відповідь на мій запит.
Колись київстар надсилав щоденне смс повідомлення про стан рахунку. Наразі така опція відсутня! А навіть якби така опція була присутня, чим вона корисна?
От у мене є скріншот мійкиївстар стану балансу на 2 лютого (чи березня) -186грн а вони кажуть що на 1 лютого (чи березня ) у мене - 192. Коли до них звертаєшся то відповідають, що це у їх додатку на моєму телофоні некоректно відображуються дані. шо за бред, це ж їх додаток?
Добре, буде наприклад СМС до мене із станом балансу, яка відповідає очікуваному мною стану рахунку. Наступний день не відповідє. А вони відповідь нададуть типу - "то помилкове СМС"
Це просто шахраї.
Вперше з 2004 таке спостерігаю з початку 2004року