Сергій Отзыв написан 2 апреля, 2023 год6 просмотров
Сначала сделать скриншот экрана со статусом баланса. Потом пополнить. И так всегда.. Если Вы не имеете скриншота до пополнения счета, то не сможете доказать перед КС что Вы пополнили - в случае если сумма пополнения не добавилась к Вашему балансу (поверьте, квитанция от банка Вам не поможет.. банк не станет сражаться из за пары сотен гривен, банк только формализупет ваше обращение по строгому алгоритму). Это мой опыт. Если Вы пополняете через Приват 24, а не через МОЙ КИЕВСТАР, то риск Ваш (при отсутствии скриншота) не велик. 1 согласен
Колись ви залишили під моїм коментом пару порад. Зокрема фіксувати табельні номери операторів.
Але це все не спрацює.
От зараз ви радите робити скріншот стану балансу перед поповненням.
А яким чином зробити це. На моєму смартфоні *111# показує баланс, але коли я натискаю "зробити скріншот" - зникає ця USSD-відповідь на мій запит.
Колись київстар надсилав щоденне смс повідомлення про стан рахунку. Наразі така опція відсутня! А навіть якби така опція була присутня, чим вона корисна?
От у мене є скріншот мійкиївстар стану балансу на 2 лютого (чи березня) -186грн а вони кажуть що на 1 лютого (чи березня ) у мене - 192. Коли до них звертаєшся то відповідають, що це у їх додатку на моєму телофоні некоректно відображуються дані. шо за бред, це ж їх додаток?
Добре, буде наприклад СМС до мене із станом балансу, яка відповідає очікуваному мною стану рахунку. Наступний день не відповідє. А вони відповідь нададуть типу - "то помилкове СМС"
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
процедура перед пополнением счета - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Колись ви залишили під моїм коментом пару порад. Зокрема фіксувати табельні номери операторів.
Але це все не спрацює.
От зараз ви радите робити скріншот стану балансу перед поповненням.
А яким чином зробити це. На моєму смартфоні *111# показує баланс, але коли я натискаю "зробити скріншот" - зникає ця USSD-відповідь на мій запит.
Колись київстар надсилав щоденне смс повідомлення про стан рахунку. Наразі така опція відсутня! А навіть якби така опція була присутня, чим вона корисна?
От у мене є скріншот мійкиївстар стану балансу на 2 лютого (чи березня) -186грн а вони кажуть що на 1 лютого (чи березня ) у мене - 192. Коли до них звертаєшся то відповідають, що це у їх додатку на моєму телофоні некоректно відображуються дані. шо за бред, це ж їх додаток?
Добре, буде наприклад СМС до мене із станом балансу, яка відповідає очікуваному мною стану рахунку. Наступний день не відповідє. А вони відповідь нададуть типу - "то помилкове СМС"
Це просто шахраї.
Вперше з 2004 таке спостерігаю з початку 2004року