Вирішила з водафону перейти на Київстар, картка в телефоні установлена як е сім, перший місяць поповнила і все було добре одразу пакет підключили. На наступний місяць поповнила за день до підключення пакету, приходе смс після поповнення, що на рахунку не має коштів. Почала розбиратись, до оператора неможливо додзвонитись, знайшла тільки платну лінію, тупа зоряна в чаті тільки час витрачає. Але все ж знайшла чат з живою людиною. Виявилось, що то я собі ТВ поповнила, а за пакет я повинна окремо заплатити. Навіщо ви так робите киевстар? Чому не запитуете чи воно мені треба то ТВ? Чому знімаєте зпочатку за ті додаткові послуги? Люди до вас йдуть не за додатковими послугами, а за основною. Тим паче в перший місяць я поповнила рахунок мені одразу все підключили пакет як треба. А на другий місяць вже вирішили що мені треба то ТВ.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Просто немає слів… хотіла підключити пакет, а вони мені підключили ТВ - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку