Вирішила з водафону перейти на Київстар, картка в телефоні установлена як е сім, перший місяць поповнила і все було добре одразу пакет підключили. На наступний місяць поповнила за день до підключення пакету, приходе смс після поповнення, що на рахунку не має коштів. Почала розбиратись, до оператора неможливо додзвонитись, знайшла тільки платну лінію, тупа зоряна в чаті тільки час витрачає. Але все ж знайшла чат з живою людиною. Виявилось, що то я собі ТВ поповнила, а за пакет я повинна окремо заплатити. Навіщо ви так робите киевстар? Чому не запитуете чи воно мені треба то ТВ? Чому знімаєте зпочатку за ті додаткові послуги? Люди до вас йдуть не за додатковими послугами, а за основною. Тим паче в перший місяць я поповнила рахунок мені одразу все підключили пакет як треба. А на другий місяць вже вирішили що мені треба то ТВ.
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
Просто немає слів… хотіла підключити пакет, а вони мені підключили ТВ - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
отзыв
Комментарии к отзыву