10 грудня підключив домашній інтернет от чудової фірми київстар разом з об'єднанням мобільного інтернету на тариф усе разом щедрий ( безліміт мобільний и домашній інтернет) Хтось з вундеркіндів київстару висилає мені на номер повідомлення що 13 грудня мій домашній інтернет буде переведено на тариф "домашній" який я не замовляв На сьогодні 13.12 я не має інтернету бо як з'ясувалося моя місячна абонплата не погашена, бо я не заплатив 250 грн по тарифу домашній ( який я не замовляв) у самому київстарі пише що у меня тариф усе разом щедрий, і всі послуги цього тарифу активні Питання: навіщо переводити людину на інший тариф і потім годувати обіцянками а-ля "чекайте на смс повідомлення про повернення тарифу" Такоє орієнтовний час виправлення своїх помилок вони назвали 22.12.2021 , на хвилиночку зараз 13.12 , уявіть собі заплатити за місяц а використати усього 2 дні, почекати майже два тижня а потім використати ще ~8 днів інтернету Клоуни цей Київстар, самі наробили єрунди а на виправлення їм часу треба 2 тижня...
Переваги:
Швидке так безкоштовне підключення
Недоліки:
Фахівці які самостійно тебе переводять на тарифи які ти не замовляєшь. Час на виправлення своїх помилок
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Компанія схематозників - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
Хтось з вундеркіндів київстару висилає мені на номер повідомлення що 13 грудня мій домашній інтернет буде переведено на тариф "домашній" який я не замовляв
На сьогодні 13.12 я не має інтернету бо як з'ясувалося моя місячна абонплата не погашена, бо я не заплатив 250 грн по тарифу домашній ( який я не замовляв) у самому київстарі пише що у меня тариф усе разом щедрий, і всі послуги цього тарифу активні
Питання: навіщо переводити людину на інший тариф і потім годувати обіцянками а-ля "чекайте на смс повідомлення про повернення тарифу"
Такоє орієнтовний час виправлення своїх помилок вони назвали 22.12.2021 , на хвилиночку зараз 13.12 , уявіть собі заплатити за місяц а використати усього 2 дні, почекати майже два тижня а потім використати ще ~8 днів інтернету
Клоуни цей Київстар, самі наробили єрунди а на виправлення їм часу треба 2 тижня...
відгук
Коментарі до відгуку