10 грудня підключив домашній інтернет от чудової фірми київстар разом з об'єднанням мобільного інтернету на тариф усе разом щедрий ( безліміт мобільний и домашній інтернет) Хтось з вундеркіндів київстару висилає мені на номер повідомлення що 13 грудня мій домашній інтернет буде переведено на тариф "домашній" який я не замовляв На сьогодні 13.12 я не має інтернету бо як з'ясувалося моя місячна абонплата не погашена, бо я не заплатив 250 грн по тарифу домашній ( який я не замовляв) у самому київстарі пише що у меня тариф усе разом щедрий, і всі послуги цього тарифу активні Питання: навіщо переводити людину на інший тариф і потім годувати обіцянками а-ля "чекайте на смс повідомлення про повернення тарифу" Такоє орієнтовний час виправлення своїх помилок вони назвали 22.12.2021 , на хвилиночку зараз 13.12 , уявіть собі заплатити за місяц а використати усього 2 дні, почекати майже два тижня а потім використати ще ~8 днів інтернету Клоуни цей Київстар, самі наробили єрунди а на виправлення їм часу треба 2 тижня...
Достоинства:
Швидке так безкоштовне підключення
Недостатки:
Фахівці які самостійно тебе переводять на тарифи які ти не замовляєшь. Час на виправлення своїх помилок
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
Компанія схематозників - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
Хтось з вундеркіндів київстару висилає мені на номер повідомлення що 13 грудня мій домашній інтернет буде переведено на тариф "домашній" який я не замовляв
На сьогодні 13.12 я не має інтернету бо як з'ясувалося моя місячна абонплата не погашена, бо я не заплатив 250 грн по тарифу домашній ( який я не замовляв) у самому київстарі пише що у меня тариф усе разом щедрий, і всі послуги цього тарифу активні
Питання: навіщо переводити людину на інший тариф і потім годувати обіцянками а-ля "чекайте на смс повідомлення про повернення тарифу"
Такоє орієнтовний час виправлення своїх помилок вони назвали 22.12.2021 , на хвилиночку зараз 13.12 , уявіть собі заплатити за місяц а використати усього 2 дні, почекати майже два тижня а потім використати ще ~8 днів інтернету
Клоуни цей Київстар, самі наробили єрунди а на виправлення їм часу треба 2 тижня...
отзыв
Комментарии к отзыву