Останній раз в своєму житті за оператора послуг вибираю Київстар, краще без зв'язку аніж такий сервіс.
Пояснюю ситуацію по порядку. 4го подав заявку на підключення, прийшов майстер з день підключення не відбулося чекав до 7го. 7го мене підключили, 8го подали заявку на об’єднання з основним номером. 9го зник інтернет, постійно при підключенні кидає переадресацію (https://81.23.16.241:8585/new_finblok.html?USER_NAME=888000426751&ORIG_URL=https://www.msftconnecttest.com/redirect) і просить пройти авторизацію. 11го оператор сказав поповнити рахунок, я поповнив на 250 грн. Змін не відбулося. Заявок залишив багато. По ним приходить відповідь, що все полагодили. По факту ні! Тепер почали переносити термін заявки. Це цирк, ви згаяли тиждень мого часу… і ще кінця не видно.
в результаті на даний момент, засилаються на збій при об'єднанні. навіщо його підключали як що воно не працює, як кажуть ваші оператори у Вас "ГЛОБАЛЬНІ" проблеми? навіщо пропонували? навіщо підключаєте нових абоненті при "ГЛОБАЛЬНИХ" проблемах.
Переваги:
немає
Недоліки:
брехлива тех пітримка, яка кормить обіцянками. тех відділ з яким не зв'язатися і периносить заявки або закриває.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Надають НЕ працючі послуги - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
Пояснюю ситуацію по порядку.
4го подав заявку на підключення, прийшов майстер з день підключення не відбулося чекав до 7го.
7го мене підключили, 8го подали заявку на об’єднання з основним номером. 9го зник інтернет, постійно при підключенні кидає переадресацію (https://81.23.16.241:8585/new_finblok.html?USER_NAME=888000426751&ORIG_URL=https://www.msftconnecttest.com/redirect) і просить пройти авторизацію. 11го оператор сказав поповнити рахунок, я поповнив на 250 грн. Змін не відбулося. Заявок залишив багато. По ним приходить відповідь, що все полагодили. По факту ні! Тепер почали переносити термін заявки. Це цирк, ви згаяли тиждень мого часу… і ще кінця не видно.
в результаті на даний момент, засилаються на збій при об'єднанні. навіщо його підключали як що воно не працює, як кажуть ваші оператори у Вас "ГЛОБАЛЬНІ" проблеми? навіщо пропонували? навіщо підключаєте нових абоненті при "ГЛОБАЛЬНИХ" проблемах.
відгук
Коментарі до відгуку