Денис Отзыв написан 17 ноября, 2022 год330 просмотров
Останній раз в своєму житті за оператора послуг вибираю Київстар, краще без зв'язку аніж такий сервіс.
Пояснюю ситуацію по порядку. 4го подав заявку на підключення, прийшов майстер з день підключення не відбулося чекав до 7го. 7го мене підключили, 8го подали заявку на об’єднання з основним номером. 9го зник інтернет, постійно при підключенні кидає переадресацію (https://81.23.16.241:8585/new_finblok.html?USER_NAME=888000426751&ORIG_URL=https://www.msftconnecttest.com/redirect) і просить пройти авторизацію. 11го оператор сказав поповнити рахунок, я поповнив на 250 грн. Змін не відбулося. Заявок залишив багато. По ним приходить відповідь, що все полагодили. По факту ні! Тепер почали переносити термін заявки. Це цирк, ви згаяли тиждень мого часу… і ще кінця не видно.
в результаті на даний момент, засилаються на збій при об'єднанні. навіщо його підключали як що воно не працює, як кажуть ваші оператори у Вас "ГЛОБАЛЬНІ" проблеми? навіщо пропонували? навіщо підключаєте нових абоненті при "ГЛОБАЛЬНИХ" проблемах.
Достоинства:
немає
Недостатки:
брехлива тех пітримка, яка кормить обіцянками. тех відділ з яким не зв'язатися і периносить заявки або закриває.
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
Надають НЕ працючі послуги - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
Пояснюю ситуацію по порядку.
4го подав заявку на підключення, прийшов майстер з день підключення не відбулося чекав до 7го.
7го мене підключили, 8го подали заявку на об’єднання з основним номером. 9го зник інтернет, постійно при підключенні кидає переадресацію (https://81.23.16.241:8585/new_finblok.html?USER_NAME=888000426751&ORIG_URL=https://www.msftconnecttest.com/redirect) і просить пройти авторизацію. 11го оператор сказав поповнити рахунок, я поповнив на 250 грн. Змін не відбулося. Заявок залишив багато. По ним приходить відповідь, що все полагодили. По факту ні! Тепер почали переносити термін заявки. Це цирк, ви згаяли тиждень мого часу… і ще кінця не видно.
в результаті на даний момент, засилаються на збій при об'єднанні. навіщо його підключали як що воно не працює, як кажуть ваші оператори у Вас "ГЛОБАЛЬНІ" проблеми? навіщо пропонували? навіщо підключаєте нових абоненті при "ГЛОБАЛЬНИХ" проблемах.
отзыв
Комментарии к отзыву