Вже більше місяця зв’язок Київстар це просто жах! Але при віялових відключеннях світла його нема ВЗАГАЛІ: інтернет не працює, дзвінки не проходять. Тобто, кожен день на момент віялових відключень послуги не надаються ЗОВСІМ (а це 10-12 годин на день, тобто майже половину дня - тобто майже пів місяця у місячному терміні). Ми з чоловіком витрачаємо 700+ грн на цей «чудовий» з‘вязок, хоча реально половину місяця сидим без зв’язку. З приводу чого я звернулась до оператора Київстар із проханням перерахувати тариф (що було б логічно у даному випадку). На що мені відповіли, що це «не актуальне питання для Київстар». Тож, питання до Київстару, чи буде для вас це актуальним питанням, коли усі ваші клієнти вирішать заплатити за цей місяць лише половину вартості тарифу згідно з наданими послугами, у зв’язку з тим, що працювати на вашому зв’язку просто не можливо, тобто і дохід зменшився???
Недоліки:
- Відсутність зв’язку та інтернету більш ніж 10-12 годин на день у Києві
- Відсутність клієнтоорієнтованності
- Не бажання нести відповідальність за якість послуг
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Дуже поганий сервіс, змінюю оператора - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку