Alina Отзыв написан 15 ноября, 2022 год6 просмотров
Вже більше місяця зв’язок Київстар це просто жах! Але при віялових відключеннях світла його нема ВЗАГАЛІ: інтернет не працює, дзвінки не проходять. Тобто, кожен день на момент віялових відключень послуги не надаються ЗОВСІМ (а це 10-12 годин на день, тобто майже половину дня - тобто майже пів місяця у місячному терміні). Ми з чоловіком витрачаємо 700+ грн на цей «чудовий» з‘вязок, хоча реально половину місяця сидим без зв’язку. З приводу чого я звернулась до оператора Київстар із проханням перерахувати тариф (що було б логічно у даному випадку). На що мені відповіли, що це «не актуальне питання для Київстар». Тож, питання до Київстару, чи буде для вас це актуальним питанням, коли усі ваші клієнти вирішать заплатити за цей місяць лише половину вартості тарифу згідно з наданими послугами, у зв’язку з тим, що працювати на вашому зв’язку просто не можливо, тобто і дохід зменшився???
Недостатки:
- Відсутність зв’язку та інтернету більш ніж 10-12 годин на день у Києві
- Відсутність клієнтоорієнтованності
- Не бажання нести відповідальність за якість послуг
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
Дуже поганий сервіс, змінюю оператора - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
отзыв
Комментарии к отзыву