За тарифом “Все разом оптимум” після поповнення на 250 грн. виявляється, що не вистачає 23 грн, куди і чому списуються гроші не зрозуміло. “Гаряча лінія” фактично не працює. Аналогічно і минулого місяця. Не зважаючи на написану скаргу жодної позитивної реакції-формальна відписка. Тарифи підвищуються щороку абсолютно необгрунтовано без жодного покращення якості обслуговування.
Переваги:
Не бачу.
Недоліки:
Системна крадіжка грошових коштів, фактична відсутність "гарячої лінії", необгрунтовані підвищення тарифів. Усе це завдяки фактичному статусу монополіста
Два месяца воюю за то же самое. Вообще никакой реакции на обращения. Сказали писать письма на специальный мэйл и никак иначе. И это на 22 ом году 21-но века. Какие-то письма на мыло. Отношение к клиентам стало просто наплевательским
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Жахлива компанія-монополіст - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
Тарифи підвищуються щороку абсолютно необгрунтовано без жодного покращення якості обслуговування.
відгук
Коментарі до відгуку