Сергій Відгук додано 24 січня, 2022 год2 перегляда
Пропав домашній інтернет 11 січня (до цього протягом місяця були проблеми з інтернетом 5 разів), з цього часу жодного робітника в домі не було, ніхто не ремонтує взагалі, в саппорті відписуються, що для вирішення проблеми вони задіяли дуже "великих" і "шановних" спеціалістів майже світового рівня та й майже кожного дня строки усунення проблеми переносяться на день чи на два. При тому що абонплату вони зняли, швидкість мобільного інтернету вони теж обмежили (про те що зараз робота та навчання йдуть онлайн вони взагалі не в курсі). Замість того щоб вирішити хоч якось проблему, яка виникла з їхньої вини, ще й вимагають додаткові гроші за знаття якихось обмежень.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Немає домашнього інтернету з 11 січня - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку