Сергій Отзыв написан 24 января, 2022 год2 просмотра
Пропав домашній інтернет 11 січня (до цього протягом місяця були проблеми з інтернетом 5 разів), з цього часу жодного робітника в домі не було, ніхто не ремонтує взагалі, в саппорті відписуються, що для вирішення проблеми вони задіяли дуже "великих" і "шановних" спеціалістів майже світового рівня та й майже кожного дня строки усунення проблеми переносяться на день чи на два. При тому що абонплату вони зняли, швидкість мобільного інтернету вони теж обмежили (про те що зараз робота та навчання йдуть онлайн вони взагалі не в курсі). Замість того щоб вирішити хоч якось проблему, яка виникла з їхньої вини, ще й вимагають додаткові гроші за знаття якихось обмежень.
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
Немає домашнього інтернету з 11 січня - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
отзыв
Комментарии к отзыву