Людмила Відгук додано 13 грудня, 2021 год2 перегляда
Більшість моїх знайомих, колег, рідних, в т.ч. мої діти, донедавна користувались мережею Київстар. Але тепер терпець увірвався і будемо масово переходити на інший оператор. Причини – захмарні тарифи, регулярне їх підвищення, відсутність своєчасного інформування, проблематична комунікація з реальним оператором (Зоряна – не вирішує багато питань). Декілька прикладів. Мама користується бабафоном і має найбільш вигідний, як вважають у Київстарі, тариф з 6Гб Інтернету. Навіщо вони їй? Невже оператори не бачать, що не використовується жоден Кб? Сьогодні вночі не знялась абонплата у доньки, поповнили рахунок лише вранці і я пояснила як активувати тариф. Але… Він, виявляється, змінився, коштує тепер не 125, а 175 гривень! Навіщо? Нас влаштовували умови минулого тарифного плану і рідко повністю використовувався мобільний Інтернет! Зневага і комерціалізація – ключові ваші «конкурентні переваги», які допоможуть «процвітанню»!
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Неінформованість, дорогі тарифи - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
Причини – захмарні тарифи, регулярне їх підвищення, відсутність своєчасного інформування, проблематична комунікація з реальним оператором (Зоряна – не вирішує багато питань).
Декілька прикладів. Мама користується бабафоном і має найбільш вигідний, як вважають у Київстарі, тариф з 6Гб Інтернету. Навіщо вони їй? Невже оператори не бачать, що не використовується жоден Кб?
Сьогодні вночі не знялась абонплата у доньки, поповнили рахунок лише вранці і я пояснила як активувати тариф. Але…
Він, виявляється, змінився, коштує тепер не 125, а 175 гривень! Навіщо? Нас влаштовували умови минулого тарифного плану і рідко повністю використовувався мобільний Інтернет!
Зневага і комерціалізація – ключові ваші «конкурентні переваги», які допоможуть «процвітанню»!
відгук
Коментарі до відгуку