Людмила Отзыв написан 13 декабря, 2021 год2 просмотра
Більшість моїх знайомих, колег, рідних, в т.ч. мої діти, донедавна користувались мережею Київстар. Але тепер терпець увірвався і будемо масово переходити на інший оператор. Причини – захмарні тарифи, регулярне їх підвищення, відсутність своєчасного інформування, проблематична комунікація з реальним оператором (Зоряна – не вирішує багато питань). Декілька прикладів. Мама користується бабафоном і має найбільш вигідний, як вважають у Київстарі, тариф з 6Гб Інтернету. Навіщо вони їй? Невже оператори не бачать, що не використовується жоден Кб? Сьогодні вночі не знялась абонплата у доньки, поповнили рахунок лише вранці і я пояснила як активувати тариф. Але… Він, виявляється, змінився, коштує тепер не 125, а 175 гривень! Навіщо? Нас влаштовували умови минулого тарифного плану і рідко повністю використовувався мобільний Інтернет! Зневага і комерціалізація – ключові ваші «конкурентні переваги», які допоможуть «процвітанню»!
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
Неінформованість, дорогі тарифи - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
Причини – захмарні тарифи, регулярне їх підвищення, відсутність своєчасного інформування, проблематична комунікація з реальним оператором (Зоряна – не вирішує багато питань).
Декілька прикладів. Мама користується бабафоном і має найбільш вигідний, як вважають у Київстарі, тариф з 6Гб Інтернету. Навіщо вони їй? Невже оператори не бачать, що не використовується жоден Кб?
Сьогодні вночі не знялась абонплата у доньки, поповнили рахунок лише вранці і я пояснила як активувати тариф. Але…
Він, виявляється, змінився, коштує тепер не 125, а 175 гривень! Навіщо? Нас влаштовували умови минулого тарифного плану і рідко повністю використовувався мобільний Інтернет!
Зневага і комерціалізація – ключові ваші «конкурентні переваги», які допоможуть «процвітанню»!
отзыв
Комментарии к отзыву