Відгук про Фокстрот за адресою Тернопіль, вулиця Анатолія Живова, 15 25 грудня замовив кавомолку в інтернет магазині, замовлення №2008190, по оплаті частинами сказали очікувати доставку на Нову пошту до 10 днів. Смс з пошти не приходило до 4 січня, зателефонував на гарячу лінію і мені сказали, що товар прийшов на пошту але я не забирав і його відправили назад. Я пояснив, що бути не може смс завжди приходить - звідки я міг знати, що товар на пошті, якщо я не отримав повідомлення про це ? (сумніваюсь, що він там був). Мені сказали очікуйте, вам зателефонують. Зателефонували 9-го січня пообіцяли новий термін доставки до 10 днів, ну добре вирішив я. 15-го січня я зателефонував на гарячу лінію знову щоб поцікавити і тут знову ''Товар ще не прибув на склад і бла бла бла'', ''Впродовж 8 годин вам зателефонують''. Звичайно ж мені так ніхто і не зателефонував а сьогодні вже 20 січня. Я просто в шоці, зовсім зневажливе відношення до клієнтів!!!
Приносимо Вам вибачення за доставлені незручності.
При отриманні товару на складі Нової Пошти з технічних причин СМС не було надіслано. На даний момент Ваше замовлення переоформлене і готується до відправлення.
Не отримав замовлення - Відгуки про Фокстрот
15-го січня я зателефонував на гарячу лінію знову щоб поцікавити і тут знову ''Товар ще не прибув на склад і бла бла бла'', ''Впродовж 8 годин вам зателефонують''. Звичайно ж мені так ніхто і не зателефонував а сьогодні вже 20 січня.
Я просто в шоці, зовсім зневажливе відношення до клієнтів!!!
відгук
Коментарі до відгуку
Приносимо Вам вибачення за доставлені незручності.
При отриманні товару на складі Нової Пошти з технічних причин СМС не було надіслано. На даний момент Ваше замовлення переоформлене і готується до відправлення.
З повагою, Роман
Служба управління взаємовідносинами з покупцями
0800 300 353