Гость Украина, Київ Відгук додано 2 лютого, 2015 год1624 перегляда
Відгук про Фокстрот за адресою Київ, пр-т Московский, 21 Мій добрий друг вирішив купити планшет ASUS. Купив в магазині Фокстрот. Планшет на наступний день відмовився заряджатися і відповідно відключився. Він поїхав в магазин (пройшло 3 дні від покупки) і розказав про проблему. На що в магазині відповіли що не можуть допомогти, тому що планшет не працює, запропонували поїхати в сервісний центр ASUS. Він поїхав, йому написали акт, що планшет вскривався і щось в ньому замінювалося, при цьому зробили щоб зарядка йшла. Після приїзду додому планшет розрядився і знову перестав заряджатися. В магазині Фокстрот відмовляються замінювати товар, сервісний центр одіслав в магази. Після звернення в службу захисту споживачів, ті сказали що на сьогодні накладений мараторій на перевірки організацій, тому нічим допомогти не можуть. Питання: Чому так себе веде магазин, що робити покупцеві? Маю надію, що буде відповідь, інакше прийдеться розпочати писати відгуки на всіх форумах.
Тобто ви хочете сказати що магазин продав товар, в якому хтось щось перепояв в середині (для цього потрібна спец. техніка)?. Як ви думаєте магазин знав що продає відновлений товар, при цьому не попередивши клієнта? Скажіть що робити клієнту в даному випадку?
Тобто ви хочете сказати що магазин продав товар, в якому хтось щось перепояв в середині (для цього потрібна спец. техніка)?. Як ви думаєте магазин знав що продає відновлений товар, при цьому не попередивши клієнта? Скажіть що робити клієнту в даному випадку?
Для роз’яснення питання по даній ситуації, відправте, будь ласка, наступну інформацію на адресу поштової скриньки компанії [email protected]: марку і модель техніки, дату покупки та адресу магазину, а також Ваші контактні дані. Ми обов’язково розберемося в даній ситуації і надамо Вам зворотній зв’язок.
Купили планшет в FoxTrot, він виявився з дефектом. в заміні відмовляють, захист прав споживачів не може нічого зробити. - Відгуки про Фокстрот
Питання: Чому так себе веде магазин, що робити покупцеві?
Маю надію, що буде відповідь, інакше прийдеться розпочати писати відгуки на всіх форумах.
відгук
Коментарі до відгуку
Щиро дякуємо за залишений відгук про роботу компанії.
Нам дуже шкода, що в процесі використання техніки, купленої у мережі магазинів "Фокстрот", у Вас виникла дана неприємна ситуація.
Відповідно до ст.9 Закону України "Про захист прав споживачів" магазин в праві відмовити клієнту в обміні товару, якщо не виконуються наступні вимоги:
1) товар не був у використанні;
2) збережено його споживчі властивості та товарний вигляд;
3) не порушені пломби та ярлики;
4) збережений розрахунковий документ, виданий при здійсненні покупки.
На жаль, в даній ситуації, магазин відмовив у поверненні товару правомірно.
Бажаємо Вам в подальшому лише приємних покупок в магазинах "Фокстрот"!
З повагою, Дар’я
компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0-800-500-153
Дуже вдячні Вам за звернення.
Для роз’яснення питання по даній ситуації, відправте, будь ласка, наступну інформацію на адресу поштової скриньки компанії [email protected]: марку і модель техніки, дату покупки та адресу магазину, а також Ваші контактні дані. Ми обов’язково розберемося в даній ситуації і надамо Вам зворотній зв’язок.
З повагою, Дар’я
компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0-800-500-153