Купили планшет в FoxTrot, він виявився з дефектом. в заміні відмовляють, захист прав споживачів не може нічого зробити. - Отзывы о Фокстрот

Фокстрот
Украина, Київ Отзыв написан 2 февраля, 2015 год 1624 просмотра
 Отзыв о Фокстрот по адресу Київ, пр-т Московский, 21 Мій добрий друг вирішив купити планшет ASUS. Купив в магазині Фокстрот. Планшет на наступний день відмовився заряджатися і відповідно відключився. Він поїхав в магазин (пройшло 3 дні від покупки) і розказав про проблему. На що в магазині відповіли що не можуть допомогти, тому що планшет не працює, запропонували поїхати в сервісний центр ASUS. Він поїхав, йому написали акт, що планшет вскривався і щось в ньому замінювалося, при цьому зробили щоб зарядка йшла. Після приїзду додому планшет розрядився і знову перестав заряджатися. В магазині Фокстрот відмовляються замінювати товар, сервісний центр одіслав в магази. Після звернення в службу захисту споживачів, ті сказали що на сьогодні накладений мараторій на перевірки організацій, тому нічим допомогти не можуть.
Питання: Чому так себе веде магазин, що робити покупцеві?
Маю надію, що буде відповідь, інакше прийдеться розпочати писати відгуки на всіх форумах.





Комментарии к отзыву

Гость (Украина, Київ) 2 февраля, 2015 год
Тобто ви хочете сказати що магазин продав товар, в якому хтось щось перепояв в середині (для цього потрібна спец. техніка)?. Як ви думаєте магазин знав що продає відновлений товар, при цьому не попередивши клієнта? Скажіть що робити клієнту в даному випадку?
Ответ представителя Фокстрот 2 февраля, 2015 год
Доброго дня, шановний клієнт!



Щиро дякуємо за залишений відгук про роботу компанії.

Нам дуже шкода, що в процесі використання техніки, купленої у мережі магазинів "Фокстрот", у Вас виникла дана неприємна ситуація.



Відповідно до ст.9 Закону України "Про захист прав споживачів" магазин в праві відмовити клієнту в обміні товару, якщо не виконуються наступні вимоги:

1) товар не був у використанні;

2) збережено його споживчі властивості та товарний вигляд;

3) не порушені пломби та ярлики;

4) збережений розрахунковий документ, виданий при здійсненні покупки.



На жаль, в даній ситуації, магазин відмовив у поверненні товару правомірно.



Бажаємо Вам в подальшому лише приємних покупок в магазинах "Фокстрот"!



З повагою, Дар’я

компанія "Фокстрот. Техніка для дому"

0-800-500-153
Гость (Украина, Київ) 2 февраля, 2015 год
Тобто ви хочете сказати що магазин продав товар, в якому хтось щось перепояв в середині (для цього потрібна спец. техніка)?. Як ви думаєте магазин знав що продає відновлений товар, при цьому не попередивши клієнта? Скажіть що робити клієнту в даному випадку?
Ответ представителя Фокстрот 3 февраля, 2015 год
Доброго дня, шановний клієнт!

Дуже вдячні Вам за звернення.



Для роз’яснення питання по даній ситуації, відправте, будь ласка, наступну інформацію на адресу поштової скриньки компанії [email protected]: марку і модель техніки, дату покупки та адресу магазину, а також Ваші контактні дані. Ми обов’язково розберемося в даній ситуації і надамо Вам зворотній зв’язок.



З повагою, Дар’я

компанія "Фокстрот. Техніка для дому"

0-800-500-153
Гость (Украина, Київ) 2 февраля, 2015 год
Адреса магазину: вул. Майорова 2, м. Київ/


Фокстрот
Все отзывы

1.5 5
5125 отзывов / 873190 просмотров
Супермаркеты электроники
Интернет-магазин REWARD
Интернет-магазин REWARD

Рейтинг: 4.2
5 отзывов
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.3
970 отзывов
COMFY
COMFY

Рейтинг: 1.6
6993 отзыва
Brain - компьютеры и гаджеты!
Brain - компьютеры и гаджеты!

Рейтинг: 1.8
235 отзывов
MTA.UA
MTA.UA

Рейтинг: 3.4
129 отзывов
Интернет-магазин FISHKI.ua
Интернет-магазин FISHKI.ua

Рейтинг: 2.4
143 отзыва
Интернет-магазин - f.ua
Интернет-магазин - f.ua

Рейтинг: 1.7
160 отзывов
Интернет-магазин Trudovik
Интернет-магазин Trudovik

Рейтинг: 4.5
162 отзыва
​Интернет-магазин Breezy
​Интернет-магазин Breezy

Рейтинг: 3.4
18 отзывов
Конфискат из Европы @mega_tekhnika
Конфискат из Европы @mega_tekhnika

Рейтинг: 1
16 отзывов