Гость Украина, Київ Отзыв написан 2 февраля, 2015 год1624 просмотра
Отзыв о Фокстрот по адресу Київ, пр-т Московский, 21 Мій добрий друг вирішив купити планшет ASUS. Купив в магазині Фокстрот. Планшет на наступний день відмовився заряджатися і відповідно відключився. Він поїхав в магазин (пройшло 3 дні від покупки) і розказав про проблему. На що в магазині відповіли що не можуть допомогти, тому що планшет не працює, запропонували поїхати в сервісний центр ASUS. Він поїхав, йому написали акт, що планшет вскривався і щось в ньому замінювалося, при цьому зробили щоб зарядка йшла. Після приїзду додому планшет розрядився і знову перестав заряджатися. В магазині Фокстрот відмовляються замінювати товар, сервісний центр одіслав в магази. Після звернення в службу захисту споживачів, ті сказали що на сьогодні накладений мараторій на перевірки організацій, тому нічим допомогти не можуть. Питання: Чому так себе веде магазин, що робити покупцеві? Маю надію, що буде відповідь, інакше прийдеться розпочати писати відгуки на всіх форумах.
Тобто ви хочете сказати що магазин продав товар, в якому хтось щось перепояв в середині (для цього потрібна спец. техніка)?. Як ви думаєте магазин знав що продає відновлений товар, при цьому не попередивши клієнта? Скажіть що робити клієнту в даному випадку?
Тобто ви хочете сказати що магазин продав товар, в якому хтось щось перепояв в середині (для цього потрібна спец. техніка)?. Як ви думаєте магазин знав що продає відновлений товар, при цьому не попередивши клієнта? Скажіть що робити клієнту в даному випадку?
Для роз’яснення питання по даній ситуації, відправте, будь ласка, наступну інформацію на адресу поштової скриньки компанії [email protected]: марку і модель техніки, дату покупки та адресу магазину, а також Ваші контактні дані. Ми обов’язково розберемося в даній ситуації і надамо Вам зворотній зв’язок.
Купили планшет в FoxTrot, він виявився з дефектом. в заміні відмовляють, захист прав споживачів не може нічого зробити. - Отзывы о Фокстрот
Питання: Чому так себе веде магазин, що робити покупцеві?
Маю надію, що буде відповідь, інакше прийдеться розпочати писати відгуки на всіх форумах.
отзыв
Комментарии к отзыву
Щиро дякуємо за залишений відгук про роботу компанії.
Нам дуже шкода, що в процесі використання техніки, купленої у мережі магазинів "Фокстрот", у Вас виникла дана неприємна ситуація.
Відповідно до ст.9 Закону України "Про захист прав споживачів" магазин в праві відмовити клієнту в обміні товару, якщо не виконуються наступні вимоги:
1) товар не був у використанні;
2) збережено його споживчі властивості та товарний вигляд;
3) не порушені пломби та ярлики;
4) збережений розрахунковий документ, виданий при здійсненні покупки.
На жаль, в даній ситуації, магазин відмовив у поверненні товару правомірно.
Бажаємо Вам в подальшому лише приємних покупок в магазинах "Фокстрот"!
З повагою, Дар’я
компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0-800-500-153
Дуже вдячні Вам за звернення.
Для роз’яснення питання по даній ситуації, відправте, будь ласка, наступну інформацію на адресу поштової скриньки компанії [email protected]: марку і модель техніки, дату покупки та адресу магазину, а також Ваші контактні дані. Ми обов’язково розберемося в даній ситуації і надамо Вам зворотній зв’язок.
З повагою, Дар’я
компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0-800-500-153