Порушення прав споживачів - Відгуки про Фокстрот

Фокстрот
Відгук додано 3 жовтня, 2025 год 13 переглядів
 Відгук про Фокстрот за адресою Київ, ул. Большая кольцевая, д. 4-ф СКАРГА
на порушення прав споживача магазином «Фокстрот»

28 вересня 2024 року мною було придбано ноутбук ASUS FA617NSR-N4021 у магазині «Фокстрот» (адреса магазину: Велика Кільцева, 4).
При продажу працівники магазину додатково надали послугу з встановлення програмного забезпечення та операційної системи Windows 11 Home, що підтверджується Актом приймання-передачі наданих послуг №1163-0235727 від 28.09.2024 року.
Також на ноутбук надано гарантію строком на 3 роки.

Після нетривалого використання на пристрої стався збій роботи операційної системи Windows 11. Я звернувся до магазину для безкоштовного усунення недоліку у межах гарантії.

Однак мені було відмовлено у гарантійному обслуговуванні під приводом того, що «на послугу діє лише 6 місяців гарантії».
Проте в наданих мені документах (акт від 28.09.2024 р.) відсутня будь-яка згадка про обмеження гарантії 6 місяцями.

Вважаю такі дії магазину незаконними, а саме:
• порушення ст. 8 та ст. 10 Закону України «Про захист прав споживачів», які зобов’язують продавця/виконавця усувати недоліки товару чи послуги безоплатно;
• введення споживача в оману шляхом повідомлення неправдивої інформації про нібито «6-місячну гарантію», якої немає в документах;
• відмова у задоволенні законних вимог споживача.

Переваги:
  1. Нема
Недоліки:
  1. Явні посмішки персоналу, введення в оману споживачів підчас покупки, відмова від своїх зобовʼязань, порушення прав споживачів, вимагання грошей




Коментарі до відгуку

Александр Зеленский 5 жовтня, 2025 год
Все те, кто соглашается на лапшу про подобные "дополнительные услуги" делают очень глупую вещь. Если Вы сомневаетесь, что сможете настроить ноутбук, телефон и т.д., то перед походом в магазин за подобной покупкой посмотрите вокруг, среди знакомых. Уверен, есть не один человек, который Вам это сделает в 5 раз дешевле и, зачастую, более качественно, чем магазинные "специалисты". К сожалению, даже, те люди, которые знают, что их знакомые умеют это делать, всё равно идут и платят в магазине за такие услуги. Потому, что вопрос о таких услугах возникает в магазине, и у них отрубается всякое мышление. И ,только, выйдя из магазина и попав домой, звонят такому знакомому и узнают, что такая "настройка" устройства обошлась бы им в намного меньшую сумму.
Відповідь представника Фокстрот 4 жовтня, 2025 год
Доброго дня, Геннадію! Вибачаємося за незручності, які виникли під час обслуговування. Ми розуміємо Вашу стурбованість і вже передали скаргу для детального розгляду. Всі дії будуть перевірені, і ми надамо Вам відповіді у найкоротший термін.



Відправте будь ласка це звернення на нашу пошту [email protected], та вкажіть Ваш номер для зворотнього зв'язку



З повагою, Дмитро

Фахівець по роботі з клієнтами

Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"

0800 300 353


Фокстрот
Всі відгуки

1.4 5
5134 відгука / 874292 перегляда
Супермаркети електроніки
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.3
978 відгуків
Конфискат из Европы @mega_tekhnika
Конфискат из Европы @mega_tekhnika

Рейтинг: 1
20 відгуків
COMFY
COMFY

Рейтинг: 1.6
7018 відгуків
Интернет-магазин - f.ua
Интернет-магазин - f.ua

Рейтинг: 1.8
168 відгуків
Online-Гипермаркет автотоваров LIDO
Online-Гипермаркет автотоваров LIDO

Рейтинг: 5
27 відгуків
Brain - компьютеры и гаджеты!
Brain - компьютеры и гаджеты!

Рейтинг: 1.8
240 відгуків
Интернет-магазин CACTUS (c.ua)
Интернет-магазин CACTUS (c.ua)

Рейтинг: 4.7
316 відгуків
​Интернет-магазин Breezy
​Интернет-магазин Breezy

Рейтинг: 3.3
23 відгука
ТРЦ Ривьера Шоппинг Сити
ТРЦ Ривьера Шоппинг Сити

Рейтинг: 2.9
20 відгуків
MTA.UA
MTA.UA

Рейтинг: 3.3
131 відгук