28 вересня 2024 року мною було придбано ноутбук ASUS FA617NSR-N4021 у магазині «Фокстрот» (адреса магазину: Велика Кільцева, 4). При продажу працівники магазину додатково надали послугу з встановлення програмного забезпечення та операційної системи Windows 11 Home, що підтверджується Актом приймання-передачі наданих послуг №1163-0235727 від 28.09.2024 року. Також на ноутбук надано гарантію строком на 3 роки.
Після нетривалого використання на пристрої стався збій роботи операційної системи Windows 11. Я звернувся до магазину для безкоштовного усунення недоліку у межах гарантії.
Однак мені було відмовлено у гарантійному обслуговуванні під приводом того, що «на послугу діє лише 6 місяців гарантії». Проте в наданих мені документах (акт від 28.09.2024 р.) відсутня будь-яка згадка про обмеження гарантії 6 місяцями.
Вважаю такі дії магазину незаконними, а саме: • порушення ст. 8 та ст. 10 Закону України «Про захист прав споживачів», які зобов’язують продавця/виконавця усувати недоліки товару чи послуги безоплатно; • введення споживача в оману шляхом повідомлення неправдивої інформації про нібито «6-місячну гарантію», якої немає в документах; • відмова у задоволенні законних вимог споживача.
Достоинства:
Нема
Недостатки:
Явні посмішки персоналу, введення в оману споживачів підчас покупки, відмова від своїх зобовʼязань, порушення прав споживачів, вимагання грошей
Все те, кто соглашается на лапшу про подобные "дополнительные услуги" делают очень глупую вещь. Если Вы сомневаетесь, что сможете настроить ноутбук, телефон и т.д., то перед походом в магазин за подобной покупкой посмотрите вокруг, среди знакомых. Уверен, есть не один человек, который Вам это сделает в 5 раз дешевле и, зачастую, более качественно, чем магазинные "специалисты". К сожалению, даже, те люди, которые знают, что их знакомые умеют это делать, всё равно идут и платят в магазине за такие услуги. Потому, что вопрос о таких услугах возникает в магазине, и у них отрубается всякое мышление. И ,только, выйдя из магазина и попав домой, звонят такому знакомому и узнают, что такая "настройка" устройства обошлась бы им в намного меньшую сумму.
Доброго дня, Геннадію! Вибачаємося за незручності, які виникли під час обслуговування. Ми розуміємо Вашу стурбованість і вже передали скаргу для детального розгляду. Всі дії будуть перевірені, і ми надамо Вам відповіді у найкоротший термін.
Відправте будь ласка це звернення на нашу пошту [email protected], та вкажіть Ваш номер для зворотнього зв'язку
Порушення прав споживачів - Отзывы о Фокстрот
на порушення прав споживача магазином «Фокстрот»
28 вересня 2024 року мною було придбано ноутбук ASUS FA617NSR-N4021 у магазині «Фокстрот» (адреса магазину: Велика Кільцева, 4).
При продажу працівники магазину додатково надали послугу з встановлення програмного забезпечення та операційної системи Windows 11 Home, що підтверджується Актом приймання-передачі наданих послуг №1163-0235727 від 28.09.2024 року.
Також на ноутбук надано гарантію строком на 3 роки.
Після нетривалого використання на пристрої стався збій роботи операційної системи Windows 11. Я звернувся до магазину для безкоштовного усунення недоліку у межах гарантії.
Однак мені було відмовлено у гарантійному обслуговуванні під приводом того, що «на послугу діє лише 6 місяців гарантії».
Проте в наданих мені документах (акт від 28.09.2024 р.) відсутня будь-яка згадка про обмеження гарантії 6 місяцями.
Вважаю такі дії магазину незаконними, а саме:
• порушення ст. 8 та ст. 10 Закону України «Про захист прав споживачів», які зобов’язують продавця/виконавця усувати недоліки товару чи послуги безоплатно;
• введення споживача в оману шляхом повідомлення неправдивої інформації про нібито «6-місячну гарантію», якої немає в документах;
• відмова у задоволенні законних вимог споживача.
отзыв
Комментарии к отзыву
Відправте будь ласка це звернення на нашу пошту [email protected], та вкажіть Ваш номер для зворотнього зв'язку
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353