Відгук про Фокстрот за адресою Житомир, ул. Киевская, 77 Відповідь вашого фахівця! Повернути або обміняти товар можливо тільки в тому випадку, якщо товар не був у використанні, не має подряпин, істотних недоліків, та не порушена цілісність упаковки. У разі некоректної роботи техніки або її поламки у гарантійний термін, техніка передається до уповноваженого сервісного центру виробника на діагностику, для встановлення причин. Якщо це заводський брак, то за наявністю висновку від... Читати відгук Відповідь вашого фахівця! Повернути або обміняти товар можливо тільки в тому випадку, якщо товар не був у використанні, не має подряпин, істотних недоліків, та не порушена цілісність упаковки. У разі некоректної роботи техніки або її поламки у гарантійний термін, техніка передається до уповноваженого сервісного центру виробника на діагностику, для встановлення причин. Якщо це заводський брак, то за наявністю висновку від СЦ Вам обміняють товар або повернуть гроші.
Ви в загалі розумієте що пишите. Повернути або обміняти товар можливо якщо він не був у використанні. Тоб то леп-том повинен лежати дома в коробці?
Що за на!балово? Навіщо ви дурите людей ?
ФОКСТРОТ - ЦЕ ПОКИДЬКИ ЯКІ НАЖИВАЮТСЯ НА ЛЮДЯХ ШЛЯХОМ ОБМАНУ!!!!!!
Доброго дня, Єгор! Дякуємо за зворотний зв’язок. Ми вже перебуваємо з Вами в діалозі в Instagram та працюємо над тим, щоб розібратись у ситуації та знайти рішення. Ситуація в роботі у відповідальних фахівців, тож залишаємося на зв’язку там, щоб зручно і оперативно врегулювати питання.
З повагою, Оксана Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Відгук про Фокстрот за адресою Житомир, ул. Киевская, 77 Зворотнього звʼязка так і не було. Де цей ваш відділ?! Хто мені компенсує 16400 грн, сплату за навчання ?
Відгук про Фокстрот за адресою Житомир, ул. Киевская, 77 В мене в понеділок починаються онлайн заняття. Мені потрібен леп-топ. За навчання все проплачено. Чекаю від відповіді!
Відгук про Фокстрот за адресою Житомир, ул. Киевская, 77 І що Ви зробите в вашому сприянні? Самі авдвезеье до Києва, и зробите так щоб ввн сьогодні вже був у мене? Заберіть цей леп-топ а в замін надайте новий, тому що ломаєтся другий раз за 8 місяців, або поверніть мені кошти.
Відгук про Фокстрот за адресою Житомир, ул. Киевская, 77 Написав. Вот відповідь! Дякуємо за звернення . Приносимо вибачення за незручності. Рекомендую Вам звернутися на нашу гарячу лінію для більш детальної інформації 0800 300 353., уточнення термінів ремонту чи передачі товару до сервісу. В мене заоаз навчання. Мені потрібен леп-топ. Я купував його за такі кошти щоб зараз пропускати начаня? Що далі від того що до вас... Читати відгук Написав. Вот відповідь!
Дякуємо за звернення .
Приносимо вибачення за незручності.
Рекомендую Вам звернутися на нашу гарячу лінію для більш детальної інформації 0800 300 353., уточнення термінів ремонту чи передачі товару до сервісу.
В мене заоаз навчання. Мені потрібен леп-топ. Я купував його за такі кошти щоб зараз пропускати начаня?
Що далі від того що до вас заернувся.
НІКОЛИ В ЖИТТІ ЗВʼЯЗУВАТИСЬ З ФОКТСРОТ НЕ БУДУ!!! Гівно а не магазин
Дякуємо за Ваш відгук. Щиро перепрошуємо за незручності, з якими Ви зіткнулися. Розуміємо Ваше обурення, особливо в період навчання, коли справна техніка є вкрай необхідною. Звертаємо увагу, що у випадках, коли товар перебуває на гарантії виробника, діагностика та ремонт здійснюються авторизованим сервісним центром, а строки залежать від виробника та наявності запчастин. Водночас ми зацікавлені в тому, щоб Ваша проблема була вирішена якнайшвидше, тому готові сприяти в комунікації з сервісом. Будь ласка, надайте нам номер замовлення або сервісної заявки на пошту info@foxtrot.соm.ua чи зверніться за номером 0800 300 353 (безкоштовно), щоб ми могли перевірити статус ремонту та пришвидшити процес, наскільки це можливо. Нам щиро шкода, що склалася така ситуація. Ми вдячні за зворотний зв’язок і зробимо все можливе, щоб допомогти Вам.
З повагою, Юлія Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Відгук про Фокстрот за адресою Житомир, ул. Киевская, 77 Дмитро! Навіщо мені товар 54 тис якій кожні пів року треба здавати у сервіс. Поверніть мені кошти а цей непотріб залиште собі.
Єгоре, доброго дня! Нам дуже прикро, що техніка вийшла з ладу та розуміємо Ваше невдоволення ситуацією. Щоб ми змогли розібратися та допомогти якомога швидше, будь ласка, надішліть детальний опис ситуації, характер поломки на нашу електронну пошту: [email protected] та вкажіть номер покупки або номер телефону на який було здійснено дану покупку. Ми обов’язково розглянемо звернення та надамо Вам зворотний зв'язок.
З повагою, Алла Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Відгук про Фокстрот за адресою Житомир, ул. Киевская, 77 09.2024., купив леп-топ Lenovo, за 54 тис. Через пів року прийшлось відправити на сервіс, поміняли материнську плату. Через 3 місяці знов перестав включатись. Перед цім був леп-топ теж Lenovo, 14 років і ні яких проблем не було. Це піздесь, вибачте за мій французький! Чим Ви торгуєте ХЗ?
Егор, доброго дня. Нам шкода, що Вам довелось пережити цей, не зовсім позитивний досвід. Ви можете звернутись до сервісного центру, вони відремонтують або видадуть акт на списання та повернення коштів, якщо виявлять відповідні для цього причини.
Відправте, будь ласка, це звернення на нашу пошту [email protected], та вкажіть Ваш номер для зворотнього зв'язку, ми хочемо детальніше розібратись в ситуації
З повагою, Дмитро Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Відгук про Фокстрот за адресою Житомир, ул. Киевская, 77 Брав кредит 15 місяців тому, платив кожного місяця суму яку мені вказав кредитний інспектор порахувала і написала платіж щоб закрити кредит за 15 місяців, і як виявилось сьогодні, що кредит був на 14 місяців, а з 15 місяця комісія 2000 грн, вкрай незадоволений, все роблять для того щоб надурити
Романе, добрий день! Нам прикро, що у Вас залишились негативні враження від співпраці. Нам важливо, щоб кожен клієнт залишався задоволеним покупкою в нашому магазині, тому хочемо детально розібратися в цій ситуації. Будь ласка, надішліть це звернення на нашу електронну адресу: [email protected] та вкажіть номер телефону на який робили покупку, щоб ми могли перевірити інформацію та оперативно з Вами зв’язатися.
З повагою, Алла Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Відгук про Фокстрот за адресою Житомир, ул. Киевская, 77 Купувала 2роки тому холодильник, пилосос і витяжку. Нічого з цього не працює. В холодильника витік фреон і зламалася плата, прийшли ремонтувати і ремонтують місяць. Мало того, що товар жахливий та ще ніхто не дзвонить і оператор гарячої лінії хамить. Поремонтуйте нормально холодильник , що ви за шарашкіна контора.
Вітаємо! Приносимо щирі вибачення за негативні емоції. Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контакти.
З повагою, Олександр Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Відгук про Фокстрот за адресою Житомир, ул. Киевская, 77 В чорну пятницю купувала багато товарів в Житомирі торговому центрі Глобал Після ремонту стали встановлювати придбані електротовари Все було чудово але коли дістала праску прасувати тюль вона виявилась надбитою і не нагрівається Відбитий кусочок був у коробці Праска на гарантіі але пройшов місяць після придбання Що робити Куди звертатись
Добрий ранок! Нам дуже шкода, що сталася така ситуація. У разі виявлення недоліків в техніці або її поламки у гарантійний термін потрібно звернутися до Авторизованого сервісного центру задля діагностики товару фахівцями уповноваженого сервісу або можна передати техніку до сервісу через наш магазин, але на жаль, механічні пошкодження не є гарантійним випадком. Прохання надіслати дане звернення на нашу електронну адресу: [email protected] і вказати Ваш номер телефону за яким була здійснена покупка для уточнення інформації та надання зворотного зв'язку.
З повагою, Алла Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Відгук про Фокстрот за адресою Житомир, ул. Киевская, 77 Да, цікава доставка на Фокстроті, 332,5грн у Договорі та 339 грн на касі (Новою поштою). Та головне неподобство, що ніхто не обмовився за якусь "Прим. комп. прог....", а вона вчора обійшлась мені на кругленьку суму - 4449 г грн. Дякую Фокстрот, ви найкращі послідовники О. Бендера
Вітаємо! Для того, щоб ми мали змогу детально розібратися в даній ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для уточнення інформації.
З повагою, Оксана Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Відгук про Фокстрот за адресою Житомир, ул. Киевская, 77 05 лютого 2021 року я оформила споживчий кредит на придбання пральної машини LG f4j6TS1W, яка коштувала 15 199 грн. в магазині Фокстрот у м. Житомирі. Представником банку ОТП в умови даного кредиту включено купівлю-продаж примірника програмного забезпечення "ADVOSERVIS" від ТОВ Алерт Інтернешнл за 615 грн., про що мене не було повідомлено при укладенні даного договору та роз'ясненні його умов.... Читати відгук 05 лютого 2021 року я оформила споживчий кредит на придбання пральної машини LG f4j6TS1W, яка коштувала 15 199 грн. в магазині Фокстрот у м. Житомирі. Представником банку ОТП в умови даного кредиту включено купівлю-продаж примірника програмного забезпечення "ADVOSERVIS" від ТОВ Алерт Інтернешнл за 615 грн., про що мене не було повідомлено при укладенні даного договору та роз'ясненні його умов. Крім того, ніякого "програмного забезпечення" я не отримала. Замість обіцяних 490 грн. оплати банківських послуг за смс довідку я отримала 1105, 77 грн. ( з програмним забезпеченням за 615 грн.) Даний факт змусив мене відмовитись 06 лютого 2021 року від купівлі пральної машини у магазині Фокстрот. На запитання у даного представника банку чи опція з програмним забезпеченням є додатковою чи можна було від її купівлі відмовитись мені було сказано, що такі умови у всіх банках, хоча це не так. Вважаю, що недобросовісне оформлення споживчого кредиту представниками ОТП банку, нав'язування незрозумілих послуг, які не пов'язані з обслуговуванням кредиту та введенням в оману клієнтів Вашого магазину псують ділову репутацію Фокстрот. Дуже шкода витраченого часу, змушена була оформити кредит за 499 грн. переплати в банку ПУМБ та купити пральну машину в КОМФІ.
Приносимо щирі вибачення за завдані Вам незручності. Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контакти.
З повагою, Роман Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353 Показати 1 відповідь
Відгук про Фокстрот за адресою Житомир, ул. Киевская, 77 Покупали соковыжималку, когда принесли домой и хотели проверить после третьего яблока пошел дым. В этот же день принесли обратно в магазин на что нам ответили что деньги не вернут, могут всего лиш отправить на сервисный центр. Но была опущена одна деталь, инструкцию и гарантийный талон нам то не положили при покупке а когда мы вернулись с возвратом, продавец с, как... Читати відгук Покупали соковыжималку, когда принесли домой и хотели проверить после третьего яблока пошел дым. В этот же день принесли обратно в магазин на что нам ответили что деньги не вернут, могут всего лиш отправить на сервисный центр. Но была опущена одна деталь, инструкцию и гарантийный талон нам то не положили при покупке а когда мы вернулись с возвратом, продавец с, как нам представилась девушка, замом втихую пытались подсунуть гарантию. Фу как противно, обманывать людей у их же на глазах. Если интересно, могу подсказать время и день этого ужаса. Не рекомендую фокстрот г. Житомир ТЦ Глобал.
Приносим искренние извинения за причиненные Вам неудобства. Для того чтобы мы могли разобраться в данной ситуации, просьба направить данное обращение на адрес [email protected] и указать Ваши контактные данные, номер заказа или чека на покупку.
С уважением,Маргарита Специалист по работе с клиентами Компания "Фокстрот. Техника для дома" 0800 300 353
Відгук про Фокстрот за адресою Житомир, ул. Киевская, 77 Купили телеаизор Samsung в Житомире в ТЦ Глобал Через неделю привезли обменять на меньше На хамили, не обменяли, Пока платили деньги на кассе.Телевизор упаковали.Привезли домой , а на нем ножка треснута Сказали , что аы её побили. Доказать ничего нельзя Видеосьемку не показали. Послали в суд. Пол дня промурыжили в магазине. Не рекомендую Фокстрот
Відгук про Фокстрот за адресою Житомир, ул. Киевская, 77 При покупке техники предлагают "страховой платеж" в размере 10% от стоимости товара. Суть страховки: при оплате дополнительно 10% стоимости магазин надает сою гарантию на 2 года. Если в течении стахового периода не воспользовался страховкой, обещают вернуть эту сумму товаром. В чем подвох: забывают указать, что вы будете ограничены во времени: нужно обращаться ровно через 2 года, желательно в тех же... Читати відгук При покупке техники предлагают "страховой платеж" в размере 10% от стоимости товара. Суть страховки: при оплате дополнительно 10% стоимости магазин надает сою гарантию на 2 года. Если в течении стахового периода не воспользовался страховкой, обещают вернуть эту сумму товаром. В чем подвох: забывают указать, что вы будете ограничены во времени: нужно обращаться ровно через 2 года, желательно в тех же числах. Кроме того сам договор никто не распечатывает покупателю, он якобы на каком-то сайте. Естественно, покупатель не обращает внимание на точную дату покупки (никто ведь не предупреждал), договор тоже никто не ищет на сайтах, все уверены, что чеки магазина, пластиковые карты что-то гарантируют. И вот прошло время, вы приблезительно вспоминаете об страховке, которую не использовали, идете в маркет, а там "не ждали". А где же ты раньше был, а как вы читали договор? и т. д. В общем "лохатрон" еще тот. И это отдел "Фоксторта" в центре города, в одном из самых больших торговых центров.
Информируем Вас о том, что использовать средства по услуге «Экстра - Сервис», Вы можете в течение 30 календарных дней со дня окончания срока действия услуги. Согласно условий акции «Экстра Сервис», для того, чтобы получить полную скидку на товар, необходимо приобрести технику, стоимость которой не менее чем на 50% превышает номинал договора. Дополнительно сообщаем Вам, что согласно договора оферты, компания имеет право в одностороннем порядке изменять условия, сроки и место проведения данной акции (п.4.2, 4.3). Данная акция не распространяется на договора приобретенные к мелкобытовой технике и кондиционерам. Для отоваривания договоров купленных с 04.12.2012 необходимо предъявить: 1) чек 2) коробку «Экстра сервис – услуги для Вас» 3) заполненный гарантийный талон на купленный товар
В связи с тем, что отоварить договор возможно только в розничной сети, выбрать товар Вам необходимо из представленных в магазине.
С уважением, Мария Служба управления взаимоотношениями с покупателями 0800 500 153
Відгук про Фокстрот за адресою Житомир, ул. Киевская, 77 В воскресенье хотели купить телевизор в кредит. Стоимость телевизора примерно 17 500 грн. Подошел консультант, все рассказал, все показал. Спросили можно ли купить в кредит, и какова цена. Он сказал, что цена такая как на ценнику, больше платить ничего не нужно. Когда пришли оформлять кредит, он сказал что ОКАЗЫВАЕТСЯ нужно или купить какую то страховку в банку(примерно 2 штуки грн),... Читати відгук В воскресенье хотели купить телевизор в кредит. Стоимость телевизора примерно 17 500 грн. Подошел консультант, все рассказал, все показал. Спросили можно ли купить в кредит, и какова цена. Он сказал, что цена такая как на ценнику, больше платить ничего не нужно. Когда пришли оформлять кредит, он сказал что ОКАЗЫВАЕТСЯ нужно или купить какую то страховку в банку(примерно 2 штуки грн), или вместо страховки купить усиленную гарантию на три года от магазина(две или три штуки грн) или настройку телевизора(цена примерно за штуки грн),так как если мы его не правильно настроим гарантия не будет действовать.Мариновали 10-15 минут. Спрашивал почему он сразу этого не сказал, и зачем было тратить время, он только улыбался. В итоге купили этот же телевизор в этом торговом центре, только не в сетевом магазине в кредит. При этом доплатив банку всего 100 грн за оформления документов. В конце как оказалось кредитный телевизор еще страхуется от форс-мажоров, и это БЕСПЛАТНО в стоимость кредита. Так что я не пойму навязывания дополнительных платежей это заслуга продавцов или это такие правила привила при получении кредита в этом магазине.
Заремский Вячеслав (Украина, Ізяслав)29 листопада, 2015 год
Відгук про Фокстрот за адресою Житомир, ул. Киевская, 77 В городе Житомир, ул. Киевская, 77 "Фокстрот" 23.11.2014 был куплен телевизор Sony KDL42W705B. Телевизор сломался, Sony через свой сервис - центр признала его не ремонтопригодным и по гарантии выдала соответствующий акт для замены на анологичный, или со схожими характеристиками. При обращении в магазин "Фокстрот" 10.11.15 я написал заявления на замену и меня попросили подождать. Ожидал до 24.11.15 пока сам... Читати відгук В городе Житомир, ул. Киевская, 77 "Фокстрот" 23.11.2014 был куплен телевизор Sony KDL42W705B. Телевизор сломался, Sony через свой сервис - центр признала его не ремонтопригодным и по гарантии выдала соответствующий акт для замены на анологичный, или со схожими характеристиками. При обращении в магазин "Фокстрот" 10.11.15 я написал заявления на замену и меня попросили подождать. Ожидал до 24.11.15 пока сам не явился повторно. Модель Sony KDL42W705B уже снято с производства и в остатках сети ее не было. В линейке телевизоров Sony заменой снятому с производства и аналогичным по характеристикам будет Sony KDL-40W705C,- на эту модель я просил сделать замену. Но не учитывая разницу цен и мои права по закону: -мой сломанный телевизор Sony KDL42W705B был куплен за 7300 грн, на момент обращения 10.11.15 цена на сайте "Фокстрот" была 13499 грн, соответствено печатная копия была предоставлена администратору на месте; -замена в линейке Sony KDL-40W705C в сети "Фокстрот" стоял 14700 грн; -согласно ЗАКОН УКРАЇНИ "Про захист прав споживачів" стаття 8.7 - Під час заміни товару з недоліками на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості перерахунок вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни провадиться виходячи з його вартості на час обміну; -не учитывая моих обращений, даже моего согласия доплатить разницу по предложению вышеизложенному, мне было предложено для замены телевизор Sony KDL-40R553C - 12399 на момент обмена в сети "Фокстрот", в котором нет smart tv, частота 100 кадров/сек (НЕ аналогичный); цена которого ниже на 1100 грн. от цены моего сломанного телевизора Sony KDL42W705B на момент обращения. Такими действиями не просто остается негативный отзыв, а и нарушается ЗАКОН УКРАЇНИ "Про захист прав споживачів".
Добрый день, Вячеслав! Благодарим Вас за обращение.
Нам искренне жаль, что Вам пришлось столкнуться с неудобствами при взаимодействии с магазинами сети "Фокстрот. Техника для дома". Для того, чтобы мы могли предоставить Вам корректную информацию и разобраться в данной ситуации, просьба детально описать и направить Ваше обращение на электронный адрес компании [email protected] указав следующую информацию: - даты посещения магазина; - дату написания заявления на возврат/обмен; - контактные данные для обратной связи.
Заранее благодарим за ответ.
С уважением, Елена Специалист группы рекламаций Компания «Фокстрот. Техника для дома» 0800 500 153
Добрий вечір, Вікторія! Вдячні за написання даного відгуку. Дякуємо, що Ви довіряєте магазинам нашої мережі і віддаєте перевагу у виборі техніки саме нам! Покупки в Фокстроті це завжди приємно. Чекаємо Вас в наших магазинах.
З повагою, Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800-500-153
Нема слів від чкості!
Повернути або обміняти товар можливо тільки в тому випадку, якщо товар не був у використанні, не має подряпин, істотних недоліків, та не порушена цілісність упаковки. У разі некоректної роботи техніки або її поламки у гарантійний термін, техніка передається до уповноваженого сервісного центру виробника на діагностику, для встановлення причин. Якщо це заводський брак, то за наявністю висновку від... Читати відгук Відповідь вашого фахівця!
Повернути або обміняти товар можливо тільки в тому випадку, якщо товар не був у використанні, не має подряпин, істотних недоліків, та не порушена цілісність упаковки. У разі некоректної роботи техніки або її поламки у гарантійний термін, техніка передається до уповноваженого сервісного центру виробника на діагностику, для встановлення причин. Якщо це заводський брак, то за наявністю висновку від СЦ Вам обміняють товар або повернуть гроші.
Ви в загалі розумієте що пишите.
Повернути або обміняти товар можливо якщо він не був у використанні.
Тоб то леп-том повинен лежати дома в коробці?
Що за на!балово?
Навіщо ви дурите людей ?
ФОКСТРОТ - ЦЕ ПОКИДЬКИ ЯКІ НАЖИВАЮТСЯ НА ЛЮДЯХ ШЛЯХОМ ОБМАНУ!!!!!!
З повагою, Оксана
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Нема слів від якості!
Де цей ваш відділ?!
Хто мені компенсує 16400 грн, сплату за навчання ?
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Нема слів від якості.
Мені потрібен леп-топ. За навчання все проплачено.
Чекаю від відповіді!
Нема слів від якості
Самі авдвезеье до Києва, и зробите так щоб ввн сьогодні вже був у мене?
Заберіть цей леп-топ а в замін надайте новий, тому що ломаєтся другий раз за 8 місяців, або поверніть мені кошти.
З повагою, Юлія
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Нема слів від якості товара.
Дякуємо за звернення .
Приносимо вибачення за незручності.
Рекомендую Вам звернутися на нашу гарячу лінію для більш детальної інформації 0800 300 353., уточнення термінів ремонту чи передачі товару до сервісу.
В мене заоаз навчання. Мені потрібен леп-топ. Я купував його за такі кошти щоб зараз пропускати начаня?
Що далі від того що до вас... Читати відгук Написав. Вот відповідь!
Дякуємо за звернення .
Приносимо вибачення за незручності.
Рекомендую Вам звернутися на нашу гарячу лінію для більш детальної інформації 0800 300 353., уточнення термінів ремонту чи передачі товару до сервісу.
В мене заоаз навчання. Мені потрібен леп-топ. Я купував його за такі кошти щоб зараз пропускати начаня?
Що далі від того що до вас заернувся.
НІКОЛИ В ЖИТТІ ЗВʼЯЗУВАТИСЬ З ФОКТСРОТ НЕ БУДУ!!!
Гівно а не магазин
Будь ласка, надайте нам номер замовлення або сервісної заявки на пошту info@foxtrot.соm.ua чи зверніться за номером 0800 300 353 (безкоштовно), щоб ми могли перевірити статус ремонту та пришвидшити процес, наскільки це можливо. Нам щиро шкода, що склалася така ситуація. Ми вдячні за зворотний зв’язок і зробимо все можливе, щоб допомогти Вам.
З повагою, Юлія
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Нема слів від качества товарів
Навіщо мені товар 54 тис якій кожні пів року треба здавати у сервіс.
Поверніть мені кошти а цей непотріб залиште собі.
З повагою, Алла
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Нема слів від якості товара
Відправте, будь ласка, це звернення на нашу пошту [email protected], та вкажіть Ваш номер для зворотнього зв'язку, ми хочемо детальніше розібратись в ситуації
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Не відповідальні кредитні інспектори
З повагою, Алла
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Ламається техніка яка ще з гарантією, а у відповідь хамлять
Приносимо щирі вибачення за негативні емоції.
Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контакти.
З повагою, Олександр
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Гарна якістьобслуговування але
З повагою, Алла
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
холодильник, газплита
З повагою, Оксана
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Недобросовісне оформлення споживчого кредиту
Дякуємо Вам за відгук.
Приносимо щирі вибачення за завдані Вам незручності.
Для того щоб ми могли розібратися в даній ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контакти.
З повагою, Роман
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353 Показати 1 відповідь
Не рекомендую
Благодарим Вас за отзыв.
Приносим искренние извинения за причиненные Вам неудобства.
Для того чтобы мы могли разобраться в данной ситуации, просьба направить данное обращение на адрес [email protected] и указать Ваши контактные данные, номер заказа или чека на покупку.
С уважением,Маргарита
Специалист по работе с клиентами
Компания "Фокстрот. Техника для дома"
0800 300 353
Минус
Обман покупателей.
В чем подвох: забывают указать, что вы будете ограничены во времени: нужно обращаться ровно через 2 года, желательно в тех же... Читати відгук При покупке техники предлагают "страховой платеж" в размере 10% от стоимости товара. Суть страховки: при оплате дополнительно 10% стоимости магазин надает сою гарантию на 2 года. Если в течении стахового периода не воспользовался страховкой, обещают вернуть эту сумму товаром.
В чем подвох: забывают указать, что вы будете ограничены во времени: нужно обращаться ровно через 2 года, желательно в тех же числах. Кроме того сам договор никто не распечатывает покупателю, он якобы на каком-то сайте. Естественно, покупатель не обращает внимание на точную дату покупки (никто ведь не предупреждал), договор тоже никто не ищет на сайтах, все уверены, что чеки магазина, пластиковые карты что-то гарантируют. И вот прошло время, вы приблезительно вспоминаете об страховке, которую не использовали, идете в маркет, а там "не ждали". А где же ты раньше был, а как вы читали договор? и т. д. В общем "лохатрон" еще тот.
И это отдел "Фоксторта" в центре города, в одном из самых больших торговых центров.
Благодарим Ваc за обращение.
Информируем Вас о том, что использовать средства по услуге «Экстра - Сервис», Вы можете в течение 30 календарных дней со дня окончания срока действия услуги.
Согласно условий акции «Экстра Сервис», для того, чтобы получить полную скидку на товар, необходимо приобрести технику, стоимость которой не менее чем на 50% превышает номинал договора.
Дополнительно сообщаем Вам, что согласно договора оферты, компания имеет право в одностороннем порядке изменять условия, сроки и место проведения данной акции (п.4.2, 4.3).
Данная акция не распространяется на договора приобретенные к мелкобытовой технике и кондиционерам.
Для отоваривания договоров купленных с 04.12.2012 необходимо предъявить:
1) чек
2) коробку «Экстра сервис – услуги для Вас»
3) заполненный гарантийный талон на купленный товар
В связи с тем, что отоварить договор возможно только в розничной сети, выбрать товар Вам необходимо из представленных в магазине.
С уважением, Мария
Служба управления взаимоотношениями с покупателями
0800 500 153
Нулевой кредит, который не нулевой
Для проверки информации просьба указать номер Вашего чека на покупку (в формате #ДОК. 123-456789) и Ваши контактные данные.
С уважением, Мария
Служба управления взаимоотношениями с покупателями
0800 500 153 Показати 1 відповідь
Нарушают закон о Защите прав потребителя - Может каснуться каждогосог
Модель Sony KDL42W705B уже снято с производства и в остатках сети ее не было. В линейке телевизоров Sony заменой снятому с производства и аналогичным по характеристикам будет Sony KDL-40W705C,- на эту модель я просил сделать замену.
Но не учитывая разницу цен и мои права по закону:
-мой сломанный телевизор Sony KDL42W705B был куплен за 7300 грн, на момент обращения 10.11.15 цена на сайте "Фокстрот" была 13499 грн, соответствено печатная копия была предоставлена администратору на месте;
-замена в линейке Sony KDL-40W705C в сети "Фокстрот" стоял 14700 грн;
-согласно ЗАКОН УКРАЇНИ "Про захист прав споживачів" стаття 8.7 - Під час заміни товару з недоліками на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості перерахунок вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни провадиться виходячи з його вартості на час обміну;
-не учитывая моих обращений, даже моего согласия доплатить разницу по предложению вышеизложенному, мне было предложено для замены телевизор Sony KDL-40R553C - 12399 на момент обмена в сети "Фокстрот", в котором нет smart tv, частота 100 кадров/сек (НЕ аналогичный); цена которого ниже на 1100 грн. от цены моего сломанного телевизора Sony KDL42W705B на момент обращения.
Такими действиями не просто остается негативный отзыв, а и нарушается ЗАКОН УКРАЇНИ "Про захист прав споживачів".
Благодарим Вас за обращение.
Нам искренне жаль, что Вам пришлось столкнуться с неудобствами при взаимодействии с магазинами сети "Фокстрот. Техника для дома".
Для того, чтобы мы могли предоставить Вам корректную информацию и разобраться в данной ситуации, просьба детально описать и направить Ваше обращение на электронный адрес компании [email protected] указав следующую информацию:
- даты посещения магазина;
- дату написания заявления на возврат/обмен;
- контактные данные для обратной связи.
Заранее благодарим за ответ.
С уважением, Елена
Специалист группы рекламаций
Компания «Фокстрот. Техника для дома»
0800 500 153
Все добре
Вдячні за написання даного відгуку.
Дякуємо, що Ви довіряєте магазинам нашої мережі і віддаєте перевагу у виборі техніки саме нам!
Покупки в Фокстроті це завжди приємно.
Чекаємо Вас в наших магазинах.
З повагою,
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800-500-153