Дякуємо за Ваш відгук. Щиро перепрошуємо за незручності, з якими Ви зіткнулися. Розуміємо Ваше обурення, особливо в період навчання, коли справна техніка є вкрай необхідною. Звертаємо увагу, що у випадках, коли товар перебуває на гарантії виробника, діагностика та ремонт здійснюються авторизованим сервісним центром, а строки залежать від виробника та наявності запчастин. Водночас ми зацікавлені в тому, щоб Ваша проблема була вирішена якнайшвидше, тому готові сприяти в комунікації з сервісом.
Будь ласка, надайте нам номер замовлення або сервісної заявки на пошту info@foxtrot.соm.ua чи зверніться за номером 0800 300 353 (безкоштовно), щоб ми могли перевірити статус ремонту та пришвидшити процес, наскільки це можливо. Нам щиро шкода, що склалася така ситуація. Ми вдячні за зворотний зв’язок і зробимо все можливе, щоб допомогти Вам.
Нема слів від якості товара. - Відгуки про Фокстрот
Дякуємо за звернення .
Приносимо вибачення за незручності.
Рекомендую Вам звернутися на нашу гарячу лінію для більш детальної інформації 0800 300 353., уточнення термінів ремонту чи передачі товару до сервісу.
В мене заоаз навчання. Мені потрібен леп-топ. Я купував його за такі кошти щоб зараз пропускати начаня?
Що далі від того що до вас заернувся.
НІКОЛИ В ЖИТТІ ЗВʼЯЗУВАТИСЬ З ФОКТСРОТ НЕ БУДУ!!!
Гівно а не магазин
відгук
Коментарі до відгуку
Будь ласка, надайте нам номер замовлення або сервісної заявки на пошту info@foxtrot.соm.ua чи зверніться за номером 0800 300 353 (безкоштовно), щоб ми могли перевірити статус ремонту та пришвидшити процес, наскільки це можливо. Нам щиро шкода, що склалася така ситуація. Ми вдячні за зворотний зв’язок і зробимо все можливе, щоб допомогти Вам.
З повагою, Юлія
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353