Flixbus відгуки
з оцінкою «Погано»

Відгуки клієнтів, співробітників, відгуки про роботодавців
Flixbus
1.7 5
92 відгука / 63998 переглядів
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Поїздка з пересадкою

Софія Софія 30 серпня, 2025 год
Їхала з Мюнхена до Івано-Франківська, пересадка була в Празі. Перша частина подорожі була чудова , жалітись немає на що , але при пересадці почався якийсь жах , на квитку не вказана ні платформа , ні номер водія, ні місця . Доплатила за місце оскільки вибрала місце спереду , при пересадці це місце не залишається , мені видали нове місце... Читати відгук Їхала з Мюнхена до Івано-Франківська, пересадка була в Празі. Перша частина подорожі була чудова , жалітись немає на що , але при пересадці почався якийсь жах , на квитку не вказана ні платформа , ні номер водія, ні місця . Доплатила за місце оскільки вибрала місце спереду , при пересадці це місце не залишається , мені видали нове місце 👍 Пересадка була на 18:00 , стояло купа людей з різними направленнями і в деяких писала платформа на якій зупиниться автобус , в інших так як і в мене нічого не писало . Приїхав він рівно у 18:00 , сказали всім ставати в чергу до якоїсь жінки , показати паспорт та взяти номер місця , потім стали в чергу щоб поставити багаж , водій матерився , кидав валізами ніби це якийсь мотлох , туалет всередині не працював , але були зупинки . Виїхали ми у 18:40. Їхали довго , по квитку ми мали прибути у франківськ о 12:30 , прибули у 16:00. У моїх знайомих на валізах царапини , в іншої пробита дира , у мене просто грязна )

Лишили на зупинці

Олена Павлова Олена Павлова 18 серпня, 2025 год
До того моменту поки мене не лиишили на зупинці у Молдові мені подобався цей перевізник.Здала багаж, відсканували білет. У водія поцікавилася, коли найбліжча зупинка де можна буде купити собі води та поїсти, на що відповів , що це буде наше ОККО. У нього особисто спитала чи можу зходити через дорогу на запрвку купити води ,чи встигну, він зімною це погодив.Іду... Читати відгук До того моменту поки мене не лиишили на зупинці у Молдові мені подобався цей перевізник.Здала багаж, відсканували білет. У водія поцікавилася, коли найбліжча зупинка де можна буде купити собі води та поїсти, на що відповів , що це буде наше ОККО. У нього особисто спитала чи можу зходити через дорогу на запрвку купити води ,чи встигну, він зімною це погодив.Іду до автобусу і бачу що він починає рушати.Я отримала такий стрес, що нікому не побажаю.Це ненормальне явище не контролювати чи всі присутні у автобусі, на годиннику дійсно було 05:30 -час відправлення автобусу, але хіба б вже тих пару секунд принципово.Це не про комфорт клієнта.З тех підтримкою в такий час нереально з‘єднатися, телефонів нуль, тільки тупий чат бот
Грошей повертати не хочуть, ще не знаю що буде особистими речами

НЕ РЕКОМЕНДУЮ!

Надія Надія 10 серпня, 2025 год
Автобус опоздал, приехал непонятно какой автобус без надписи( не фирменный Flixbus), Wi Fi не было. У водителя все дорогу что-то пищало на торпеде, хотелось отдохнуть, но не получилось (этот звук был как здает машина назад и пикает)...Можно было с ума сойти, мне казалось, что это пытка....Сиденья не комфортные, места мало, ноги поставить негде...Думала "Ecolines"- дно, но... Читати відгук Автобус опоздал, приехал непонятно какой автобус без надписи( не фирменный Flixbus), Wi Fi не было. У водителя все дорогу что-то пищало на торпеде, хотелось отдохнуть, но не получилось (этот звук был как здает машина назад и пикает)...Можно было с ума сойти, мне казалось, что это пытка....Сиденья не комфортные, места мало, ноги поставить негде...Думала "Ecolines"- дно, но по ходу, этот перевозчик тоже не лучше...Видимо з перевозчиками совсем плохо....🙈🙈🙈 Может кто знает надежного перевозчика?🤔
Переваги:
  1. Был чистый туалет
Недоліки:
  1. Сама грузила чемоданы;
  2. Некомфортный автобус;
  3. Отсутствие WiFi;
  4. Писк на торпеде, который не давал спать;
  5. Опоздание транспорта;
  6. Люди забирают вещи сами(были случаи, когда забрали чужие вещи).
  7. Деньги гребут, а сервиса нет.

Потерян багаж 06.08.2025г Варшава - Днепр

Елена Елена 7 серпня, 2025 год
06.08 на рейсе Варшава - Днепр N3240 был по ошибке забран мой багаж - большой чемодан темно синего цвета. Вместо моего чемодана в Днепре мы обнаружили похожий чемодан черного цвета, мужской. Очевидно, мужчина забрал мой багаж по ошибке. На моем чемодане был зеленый кодовый замок. Мой тел 050-972-52-42. если этот мужчина читает сообщение - верните, пж, багаж, там вещи девочки... Читати відгук 06.08 на рейсе Варшава - Днепр N3240 был по ошибке забран мой багаж - большой чемодан темно синего цвета. Вместо моего чемодана в Днепре мы обнаружили похожий чемодан черного цвета, мужской. Очевидно, мужчина забрал мой багаж по ошибке. На моем чемодане был зеленый кодовый замок. Мой тел 050-972-52-42. если этот мужчина читает сообщение - верните, пж, багаж, там вещи девочки для школы, все вещи, что были у ребенка.

Втрата багажу

Люба Чорна Люба Чорна 28 липня, 2025 год
25.07.2025 на рейсі Київ-Будапешт N3280 на зупинці Львів пасажир Jaswinder Singh Sangha помилково забрав мою валізу. Фото його валізи додаю. Якщо у кого є інформація по багажу дзвоніть мені 0965862179
Недоліки:
  1. Відсутній контроль за багажем

Неоднозначне враження

Tetiana Tetiana 6 липня, 2025 год
Маю дуже неоднозначне враження від цього перевізника.
1. Дуже дивно формуються ціни на поїздки. Якщо це будній день, вартість менша, у вихідні зазвичай дорожче. Але за якимось збігом, квиток на понеділок 30.06 (саме той, що мені був потрібен) коштував на 2000грн дорожче, ніж на Пн 23.06 або Пн 7.07
Я порівнювала однакові рейси з однаковим часом виїзду і пересадками.
2.... Читати відгук
Маю дуже неоднозначне враження від цього перевізника.

1. Дуже дивно формуються ціни на поїздки. Якщо це будній день, вартість менша, у вихідні зазвичай дорожче. Але за якимось збігом, квиток на понеділок 30.06 (саме той, що мені був потрібен) коштував на 2000грн дорожче, ніж на Пн 23.06 або Пн 7.07
Я порівнювала однакові рейси з однаковим часом виїзду і пересадками.

2. Хамовити водії
Я їхала Київ-Амстердам з 1 пересадкою у Варшаві. Потім назад Амстердам-Київ, теж з 1 пересадкою в Берліні.
Тобто загалом це було 4 автобуси. І чомусь саме українські водії були найгрубіші із пасажирами((
Жінка на кордоні не могла знайти паспорт в сумці - водій «а голову не забули»
Жінка просить відсканувати квиток бо 2% зарядки на телефоні - водій «а чого ви втикаєте в телефон, у мене от 100%»

3. Запізнення
Як я писала вище, моя поїздка включала 4 автобуси. Три з них прибули вчасно і все було окей. АЛЕ четвертий із Берліна до Києва на 2 години запізнився у Берлін. Ну ладно, може щось зламалося, форс-мажор, буває.. я думала що приїду всього на 2 години пізніше до Києва.
Але в дорозі до Києва, ми якогось х#я запізнилися ще на 2 години. Поломок не було, були лише водії, які нікуди не спішили:)

З позитивнішого:
- Wifi був у трьох автобусах із 4
- Туалети працювали
- Крісла були не зламані
- Зручний додаток, де видно графік поїздки, інструкції як знайти платформу

Нижче прикріплю скрін, на якому видно якому видно графік поїздки до Києва

Flixbus - Неоднозначне враження
Переваги:
  1. Зручний додаток
  2. Великий вибір рейсів
Недоліки:
  1. Хамовити водії
  2. Запізнення
  3. Незрозуміле формування ціни

Жахливий сервіс

Alex Alex 2 липня, 2025 год
Мої дружина та дочка зараз їдуть з Гановера до Львову. Води в салоні нема, туалет поломаний, це жесть. Дуже засмучений таким сервісом

‼️Водитель попросил, я написала ‼️

Татьяна Татьяна 21 травня, 2025 год
За неделю два раза воспользовалась данным перевозчиком. Первый раз из Варшавы до Чернигова : прямой рейс, комфорт, wi fi, добропорядочные водители, благоприятная атмосфера, быстрый доезд. Всё супер‼️. Огромное спасибо водителям и компании.
Второй раз обратно. Тот же автобус,
Маршрут N3227, НО ДРУГАЯ БРИГАДА ВОДИТЕЛЕЙ. И началось:
1- Изначально объявили, что туалет будет закрыт, потому что при его... Читати відгук
За неделю два раза воспользовалась данным перевозчиком. Первый раз из Варшавы до Чернигова : прямой рейс, комфорт, wi fi, добропорядочные водители, благоприятная атмосфера, быстрый доезд. Всё супер‼️. Огромное спасибо водителям и компании.
Второй раз обратно. Тот же автобус,
Маршрут N3227, НО ДРУГАЯ БРИГАДА ВОДИТЕЛЕЙ. И началось:
1- Изначально объявили, что туалет будет закрыт, потому что при его использовании в салоне автобуса будет вонять‼️Пришлось пообщаться на тему комфорта с одним из водителей. Разговор был жутко не приятный с переходом на личности. После этого туалет переодически открывался. Но всё равно принцип справляния нужды зависил от водителя: на заправках, на вокзалах и т.д. По команде. Пассажиры не хотели лишний раз к водителю обращаться, и называли его между собой « сорвавшимся с цепи». Хамское, грубое и неприемлимое поведение водителя омрачило весь комфортабельный переезд из Чернигова в Варшаву
2-При пересечении границы нам пришлось два раза доставать и поставить на место чемоданы из багажного отсека САМОСТОЯТЕЛЬНО. Не один раз никто из водителей не помог этого сделать‼️. При том , что в автобусе исключительно женщины и некоторые с детьми. Сами хаотично пытались поставить и достать свои чемоданы, при этом ударяясь головами о дверцу отсека. Не удобно было жутко, чемоданы просто без порядочно валялись в багажнике. По прибытии в Варшаву была точно такая же ситуация. Водителей мы даже не видели. Я с таким сервисом столкнулась впервые‼️
3- Дорога та же , wi fi отвратительный. Не понятно. Но это мелочи.

Вообщем компания не плохая, автобусы чистые, красивые, маршрут очень востребованный. НО ЧЕЛОВЕЧСКИЙ ФАКТОР никто не отменял.
Проводите работы со своими водителями. Улучшайтесь, ведь мы так нуждаемся в вашем качественном сервисе‼️
1 згоден

Автоперевезення

Галина Галина 16 травня, 2025 год
У травні запланували подорож до Латвії. За два тижні забронювали квитки, оплатили вартість. Квитки дали таким чином, що було дві пересадки: одна в Рівному, друга - в Варшаві. В пунктах пересадок потрібно було ще чекати до відправлення 3-4 год. Протягом цих двох тижнів ще змінювали номер бронювання квитків. За два дні до виїзду з Києва приходить ввечері повідомлення, що "Ваша... Читати відгук У травні запланували подорож до Латвії. За два тижні забронювали квитки, оплатили вартість. Квитки дали таким чином, що було дві пересадки: одна в Рівному, друга - в Варшаві. В пунктах пересадок потрібно було ще чекати до відправлення 3-4 год. Протягом цих двох тижнів ще змінювали номер бронювання квитків. За два дні до виїзду з Києва приходить ввечері повідомлення, що "Ваша подорож з Варшави відміняється". А взамін альтернативи не пропонують. Довелося відмінити це бронювання і звернутись до інших перевізників, які пропонували прямий рейс з Києва до Риги. Добре що хоч гроші за квитки повернули без зайвих зволікань. При бронюванні потрібно дивитись на рейтинг компанії. Зараз бачу, що справи ідуть не дуже.

Ціни зросли вдвічі за 1 ніч

Марія Марія 5 травня, 2025 год
Декілька днів підбирали дату виїзду і порівнювали умови різних перевізників. За одну ніч
ціни у Flixbus на ту ж саму дату виїзду виросли вдвічі. Цікава цінова політика...

Повернули кошти за скасований рейс

Олена Олена 14 квітня, 2025 год
Повернули гроші за скасований рейс. Не попередли про скасування рейсу. Навіщо так працювати ? Який сенс ? У пасажирів зірвались поїздки... Хточь взагалі нк зміг доїхати до місця аризначення вчасно.... компанія в черговий раз отримала негативні відгуки... ???? Дивний сервіс.
Переваги:
  1. Повернули гроші за скасоіаний рейс
Недоліки:
  1. Не попередили про скасування рейсу. Зірвана поїздка.

Куріння водія в автобусі, вмикання електрочайника за рахунок розеток пасажирів, ігнорування зупинок

Simba Simba 3 квітня, 2025 год
Їхала з Праги в Київ прямим рейсом до центрального автовокзалу Києва (куди ми так і не доїхали). Номер автобуса №3209 (виїзд з Праги 1 квітня о 14:45). Автобус у Прагу прийшов із запізненням, але далі наздогнав час. Далі в Польщі вже водії змінились, зайшли наші. Після чого ми застрягли на заправці на 1 годину і десь 20 хв. Чекали, поки... Читати відгук Їхала з Праги в Київ прямим рейсом до центрального автовокзалу Києва (куди ми так і не доїхали). Номер автобуса №3209 (виїзд з Праги 1 квітня о 14:45). Автобус у Прагу прийшов із запізненням, але далі наздогнав час. Далі в Польщі вже водії змінились, зайшли наші. Після чого ми застрягли на заправці на 1 годину і десь 20 хв. Чекали, поки доставлять ще одне крісло для водія і ще щось поремонтують в автобусі. Приїхали у Вроцлав із великим запізненням. Водії декілька разів намагались ввімкнути свій електрочайник, але не вистачало напруги. Потім вночі на ходу водій знову намагався ввімкнути електрочайник, чайник так і не запрацював у них, але після чергової спроби зробити собі каву всі розетки в автобусі перестали працювати. Пасажири, які зайшли у Кракові вже не мали змоги зарядити свої пристрої. Тобто ми мали їхаи з Кракова до Києва без можливості зарядити свої пристрої. На питання пасажирів, чому не працюють розетки, водії грубо відповіли, шо нам вимкнули електроенергію. Далі було ще веселіше. Один із водіїв просто почав курити за кермом, відкривши своє вікно. Частина диму йшла в автобус, де і так було душно. У мене вже на той час піднялась температура, почався нежить, стало дуже погано. Бо то душно, то сигаретний дим і відчинене водійське вікно. В маршруті були зазначені всі зупинки, але до кінцевої зупинки в Києві ми так і не доїхали. Спочатку мала бути зупинка на автостанції "Київ"(ЖД вокзал), а далі на центральному автовокзалі на Науки. Я домовилась, щоб мене зустріли на центральному автовокзалі, бо стало вже зовсім погано. Але під"їхавши на ЖД вокзал водії зробили об"яву, шо ми приїхали на кінцеву зупинку в Києві. На моє ввічливе питання, що це ж не кінцева зупинка і ми маємо їхати на центральний автовокзал, водій почав махати руками, щоб я закрила свій рот і почав кричати, що я заважаю йому працювати. Хочу зазначити, за всю поїздку це була моя перша розмова з водієм. Я попросила збавити тон і пояснити, чому ми не їдемо на автовокзал, як зазначено в маршруті. Інший водій сказав, що це зворотній маршрут. Ви серйозно?Весь маршрут по зупинкам прописаний для кожної поїздки, за кого ваші водіїї вважають своїх пасажирів? Я пояснила, що це якраз маршрут до Києва, і зазначений час, коли ми маємо бути на кінцевій зупинці. На що мені водії сказали, шо я можу на ЖД вокзалі просто почекати цей час, але автобус не поїде на свою кінцеву зупинку. Далі водії просто вийшли з автобуса і відкрили багажник. І нікуди не поїхали. Мені довелось викликати таксі, щоб доїхати до кінцевої зупинки, яка вже була зазначена в маршруті автобуса. Для мене було шоком таке бачити на міжнародних рейсах. Виявляється, шо це ок курити в автобусах, вмикати електрочайник по 20 разів, щоб всі пасажирські розетки просто перестали працювати, а також не доїзджати до місця призначення, яке зазначене на офіційному сайті Flixbus
1 згоден

Не рекомендую!

Юлія Юлія 27 березня, 2025 год
Flixbus- найпоганіші мої враження від поїздки. Скористувалась його послугами один раз і більше не буду!
Так склалося, що я часто користуюся послугами перевізників, знайшла найулюбленішого ( назву не пишу, щоб не було реклами) тільки з ним і намагаюсь їздити, зручні автобуси, ввічливі водії які допомогають вам весь час поїздки, навіть з багажем на кордоні, стюардеса, яка не залишить вас десь... Читати відгук
Flixbus- найпоганіші мої враження від поїздки. Скористувалась його послугами один раз і більше не буду!

Так склалося, що я часто користуюся послугами перевізників, знайшла найулюбленішого ( назву не пишу, щоб не було реклами) тільки з ним і намагаюсь їздити, зручні автобуси, ввічливі водії які допомогають вам весь час поїздки, навіть з багажем на кордоні, стюардеса, яка не залишить вас десь в полі на перекурі, чай, кава, подушечкі і плєдікі, відмінний вайфай і чистий туалет!!!

Тепер про Flixbus (так склалося, нажаль, що по часу лише він мені підійшов) , тому скористалась його послугами, але перший і останній раз, це точно)
Пишу по гарячих слідах, ось тільки приїхала.
І так, з плюсів : автобус нормальний, їхав по розкладу...на цьому все!
Що несподобалось:водії повністю відсторонен і хамовиті - жінкам навіть не помогають з багажем поставити- вийняти з багажного відділення(, вайфай майже не працює, туалет -смердить, в салоні немає ні кави, ні чаю, ні хоча б кип'яченої води, але то таке, хоча незручно( Далі веселіше - ми залишили людину десь посередині маршруту в полі на заправці серед ночі(( автобус зупинився, водій сказав - 10 хвилин, всі побігли хто за кавою, хто в туалет. Коли від'їхали, я бачу що людини, яка сиділа спереді мене - немає, а деякі речі є. Я до водія, кажу, щось людину здається забули, чи він вийшов? Він каже - не знаю, я ж казав 10 хвилин, то всьо, мені все одно🤦 кажу - перевірте, бо якось підозріло і ніч на дворі. Він хмикнув і їхав далі
Вже на місці прибуття з'ясувалось, що таки залишили людину, бо за його речами прийшли знайомі((
Я й досі в шоці, чому не рахують людей після зупинок? Як людина доїхала? А якщо людині просто стало погано десь в туалеті(((

Висновок: Flixbus для мене вмер!, я буду краще коректувати свій час і їхати з відповідальним перевізником, бо з таким як Flixbus - ну його на фіг, бо ще десь в полі вночі залишить мене з дитиною!

Не рекомендую!
Переваги:
  1. Іхав за розкладом
Недоліки:
  1. Дохріна, читайте вище?

подорож і повернення коштів

Наталія Наталія 30 січня, 2025 год
Першим "сюрпризом" було те, що кошти фактично не повертаються. Змушена була терміново поміняти квитки, і в разі раптом нові не куплю, то скористаюся тими, що є, вирішила купити нові, а потім здати попередні. і тут - опа! - замість грошей - вам ваучер на наступну поїздку. А чи захочеться ще раз скористатися послугами такого перевізника, якщо 1. туалет не працює,... Читати відгук Першим "сюрпризом" було те, що кошти фактично не повертаються. Змушена була терміново поміняти квитки, і в разі раптом нові не куплю, то скористаюся тими, що є, вирішила купити нові, а потім здати попередні. і тут - опа! - замість грошей - вам ваучер на наступну поїздку. А чи захочеться ще раз скористатися послугами такого перевізника, якщо 1. туалет не працює, або працює з милості водіїв (маршруту 3205 окремий привіт - милі водії, ви люди, чи хто, 32 години їхати). після скарг відкрили, але кран і змив не працювали, гігієна на нулі, тут питання, про що думає керівництво, коли випускає несправний автобус в рейс. за немаленькі гроші пасажири мають отримати проблеми зі здоров'ям? 2. Зупинки, які анонсували - 3!!! за 32 години. не кажу про чай і каву, яку інші перевізники пропонують на довгих рейсах, але не зупинятись, щоб люди хоча б воду купили, то вже називається с... 3. Можна ж було попросити, щоб зупинились, але важко просити тих, хто хамить та кричить весь час. Тому Flixbus, ви або робіть квитки відповідні послугам, вірніше їх відсутності, тобто дешевими і люди будуть знати, що очікувати.І пам'ятайте - ви перевозите ПАСАЖИРІВ\ ЛЮДЕЙ!!! А я тепер в роздумах, що робити з вашим г..им ваучером.

Зіпсувались

Марина Марина 22 грудня, 2024 год
Їхала влітку 2024 до Києва було чудово, зручний, фірмовий зелений 2х поверх.автобус.
Зараз 22.12.2024 абсолютна протилежність.
НЕ МАЄ СЕНСУ тепер брати фліксбас, бо можуть замінити автобус.
Переваги:
  1. - туалет працював
Недоліки:
  1. - не фірмовий автобус
  2. - сидіння не тримало нахил
  3. - непрацюючі розетки
  4. - зверху замаленькі полички, сумку рюкзак не покласти
  5. - жодної шторки від сонця
1 згоден

Переплутано багаж

Анастасія Анастасія 29 жовтня, 2024 год
Рейс 3272 29.10.24 прибуття у Відень. Переплутано валізу чорного кольору, середнього розміру wittchen. Компанія ніяк не вирізкє подібні питання. Прошу за можливості звʼязатися . Мій номер +380672203367

Нерви від Flixbus

Вікторія Вікторія 25 жовтня, 2024 год
Прочитала багато негативних відгуків про перевізника Flixbus перед тим, як їхати, і тепер зрозуміло чому. Наші люди не звикли до таких правил автобусних перевезень, які пропонує Flixbus. Ця компанія не підійде для подорожуючих з дітьми або з групами дітей, не підійде пенсіонерам або людям з обмеженими можливостями. Ми звикли, що водій везе групу з пункту А в пункт Б, ми... Читати відгук Прочитала багато негативних відгуків про перевізника Flixbus перед тим, як їхати, і тепер зрозуміло чому. Наші люди не звикли до таких правил автобусних перевезень, які пропонує Flixbus. Ця компанія не підійде для подорожуючих з дітьми або з групами дітей, не підійде пенсіонерам або людям з обмеженими можливостями. Ми звикли, що водій везе групу з пункту А в пункт Б, ми всі стаємо однією великою родиною разом з водієм і він носиться з нами, як мамка. Правила Flixbus зовсім інші, вони розраховані на дорослих самостійних людей. Якщо перевізники по Україні від цієї компанії, ще возяться з Вами, то за кордоном неньки діють зовсім інші правила. Багаж Ви маєте покласти у багажне відділення самостійно, самостійно його дістати. Самостійно відслідковувати шлях вашого рейсу на сайті(автобуси запізнюються або приїжджають раніше) Пропустите, це Ваші проблеми. Важливо реєструвати білет на імейл подорожуючого, це важливо. На імейл Flixbus надсилає повідомлення про будь-які зміни. Кожна пересадка - це окремий рейс, те що попередній автобус запізнився і Ви не встигли на наступний - нікого не хвилює. Водій нікого не чекає, не рахує пасажирів, і ні за ким не бігає. Якщо Ви вибігли на зупинці і не повернулися вчасно, то автобус поїде без Вас. Зупинки 5-10 хвилин, щоб забрати людей. Компанія не повертає гроші за білет, все лежить тільки на Вашій відповідальності. Дуже стресово. Перевіряйте рейси у вашому квитку, легко купити білет де Вам доведеться два рази повертатися в одне і теж місто, щоб нарешті виїхати туди, куди Вам треба. Будете їздити туди сюди втрачаючи дні. Тож краще спочатку ознайомитися з усіма правилами перед покупкою білета у Flixbus.
Переваги:
  1. Можна потрапити в будь-яке місто Європи за невеликі гроші.
Недоліки:
  1. Запізнення рейсів, що може вплинути на наступні рейси. Багато стресу. Гроші не повертають. Нікого не цікавлять Ваші проблеми. Все тільки на Вашій відповідальності. Часто по- дурному сплановані пересадки.

Безвідповідальний автоперевізник

Nataliia Druzhinina Nataliia Druzhinina 17 вересня, 2024 год
Подорожували втрьох з Перемишля до Гамбурга та назад. Купували квитки заздалегідь, сплачували за вибір місць. За 4 дні до поїздки до Гамбурга, нам повідомили, що наші місця змінено. Просто поставили перед фактом. Цей маршрут почався із запізненням, але в дорозі водій наздогнав необхідний час і ми прибули вчасно. Вай-фай на території Польщі був відсутній, ввімкнули лише на території Німеччини.
Переїзд... Читати відгук
Подорожували втрьох з Перемишля до Гамбурга та назад. Купували квитки заздалегідь, сплачували за вибір місць. За 4 дні до поїздки до Гамбурга, нам повідомили, що наші місця змінено. Просто поставили перед фактом. Цей маршрут почався із запізненням, але в дорозі водій наздогнав необхідний час і ми прибули вчасно. Вай-фай на території Польщі був відсутній, ввімкнули лише на території Німеччини.
Переїзд з Гамбурга до Перемишля був з пересадкою в Берліні. Водії не допомагали вантажити багаж, стояли та спостерігали, як жінки тягнуть у багажний відсік важкі валізи. Рейс затримався на 20 хвилин і з цією затримкою прибув до Берліна.
В Берліні між рейсами було півтори години, отже, ми спокійно чекали. Ічасно автобус не прибув, довідкова на вокзалі інформації не мала, сказали чекати, бо автобус запізнюється на невизначений термін. Автобус нарешті приїхав через годину з чвертю. На сайті при відстежуванні в Берліні було позначено, що водій має в дорозі наздогнати запізнення. І справді, на території Німеччини він поступово надолужував час. Але одразу після заїзду на територію Польщі скинув швидкість і не квапився. В Перемишль автобус прибув із запізненням на півтори години, через що ми не встигли на свій потяг до України і наші квитки пропали. В цьому автобусі також не працював вай-фай. Туалет був брудним та не містив туалетного паперу та серветок. На наші претензії до водія з приводу запізнення рейсу він відповідав: "І шо?"
Переваги:
  1. Комфортні сидіння, достатня відстань між рядами.
Недоліки:
  1. Повна безвідповідальність при дотриманні часу перевезень.

Враження від поїздки

Галина Атаманюк Галина Атаманюк 26 серпня, 2024 год
Подорожувала з Flixbus. Розчарована. Ціна далеко не відповідає якості. Найперше, я заздалегідь, тобто за три тижні приблизно, купила квитки у дві сторони. За пару днів до поїздки мені приходить повідомлення, що моє місце в автобусі змінилося, за яке я, до речі, доплатичувала при покупці квитка 75 грн., гроші ніхто не збирався повертати... Потім при поїздці додому теж не обійшлося без... Читати відгук Подорожувала з Flixbus. Розчарована. Ціна далеко не відповідає якості. Найперше, я заздалегідь, тобто за три тижні приблизно, купила квитки у дві сторони. За пару днів до поїздки мені приходить повідомлення, що моє місце в автобусі змінилося, за яке я, до речі, доплатичувала при покупці квитка 75 грн., гроші ніхто не збирався повертати... Потім при поїздці додому теж не обійшлося без проблем... Автобус затримався на три години, тобто я вночі, на автостанції в Кракові просто чекала цілих три години... Коли вже нарешті прибув наш довгоочікуваний автобус, то виявилося, що розетка в автобусі не працює, в результаті в мене зіпсований настрій і відсутній зв'язок з рідними... Не рекомендую! З плюсів, то чистота в салоні, зручні крісла, дуже чисто в туалеті.
Переваги:
  1. Чистота в салоні,
  2. зручні крісла,
  3. достатньо місця,
  4. дуже чистий туалет.
Недоліки:
  1. Затримка рейса на три години, несправна розетка,
  2. поганий wi-fi,
  3. поміняли місце, за яке попередньо оплатила...

Враження від поїздки Flixbus:

Олексій Олексій 2 серпня, 2024 год
Водії - хами! Поїздка ± нормальна, але водії вражають, відносяться так, ніби вони мені заплатили кошти.. Я розумію, що люди різні і бувають дуже дивні запитання, але відноситись по хамськи до всіх - не норма.
Переваги:
  1. Автобус достатньо зручний.
Недоліки:
  1. Водії хами.

Жахливий туалет

Maryna Maryna 1 серпня, 2024 год
Добрий день!
Їхали автобусами з Бамбергу до Перемишля.
Перша частина подорожі - автобус 1326, їхали до Познані. Буквально виїхали з Бамбергу , водій заїхав на заправку, а потім злив вміст туалету прямо на дорогу неподалік. Судячи з сухих потьоків на дорозі, це не вперше. Водій-далекобійник, на очах якого це було, був шокований. Це антисанітарний вчинок і просто ганьба!
Друга... Читати відгук
Добрий день!
Їхали автобусами з Бамбергу до Перемишля.
Перша частина подорожі - автобус 1326, їхали до Познані. Буквально виїхали з Бамбергу , водій заїхав на заправку, а потім злив вміст туалету прямо на дорогу неподалік. Судячи з сухих потьоків на дорозі, це не вперше. Водій-далекобійник, на очах якого це було, був шокований. Це антисанітарний вчинок і просто ганьба!
Друга частина подорожі - автобус 1399. Туалет був без води, злив не працював. Я туди зайшла, побачила, пардон, пів відра сечі в унітазі та вийшла. Звернулася до водія, він розвів руками, мовляв, полагодити по дорозі не вдасться.
На моє прохання робити зупинку, де є туалет, спочатку сказав, що це не передбачено розкладом руху. На щастя, ще одна небайдужа пасажирка обурилася ситуацією, і водії кілька разів зупиняли в місцях, де є туалети при дорозі.
На мій подив, деякі пасажири продовжували користуватися несправним туалетом, а на довершення, хтось його використав за великою нуждою і запахло тоді в автобусі!!!
За словами моїх знайомих, вони теж мали таку проблему в автобусі цієї компанії.

Не рекомендую!!!

Анастасія Анастасія 3 липня, 2024 год
Сервіс - ДНО!
Значна кількість водіїв не вміє поводитися з пасажирами!
Заздалегідь бронювала місце в автобусі(здійснила оплату) за 5 днів до подорожі змінили автобус і нікого не цікавить ,що ти там бронював. Дали зовсім інше місце і кошти ніхто не повертає.
Не рекомендую в жодному разі.
Співвідношення вартості і умов- взагалі мовчу.
Переваги:
  1. Кондиціонер.
Недоліки:
  1. Все.

Платите не за сервис, а за хамство

Татьяна Татьяна 29 червня, 2024 год
Мой отзыв на рейс 3277 Плзень-Одесса
Автобус комфортный, во время поездки по Европе есть вай фай, работает кондиционер. Пожалуй из положительных сторон все. Водители - редкое хамло, кондиционер не выключается даже ночью, даже когда говоришь что ребенку холодно. Водители делают себе остановки возле Рошена и покурить, при этом пассажиры сидят и ждут. Общая задержка рейса была 10 часов. К сожалению,... Читати відгук
Мой отзыв на рейс 3277 Плзень-Одесса
Автобус комфортный, во время поездки по Европе есть вай фай, работает кондиционер. Пожалуй из положительных сторон все. Водители - редкое хамло, кондиционер не выключается даже ночью, даже когда говоришь что ребенку холодно. Водители делают себе остановки возле Рошена и покурить, при этом пассажиры сидят и ждут. Общая задержка рейса была 10 часов. К сожалению, если вы, как и я, думаете что заплатите чуть больше и получите качественный сервис - то это не так. Впредь услугами компании пользоваться не планирую.

Зниклий багаж рейс Відень-Київ

Катя Катя 13 червня, 2024 год
Доброго дня, рейс 3272 Відень-Київ у вівторок 10.06.2024 хтось з пасажирів помилково взяв мою сумку прохання повернути.
Звертатись на email:[email protected]

Фліксбус мене надурив

Ольга Мельник Ольга Мельник 1 червня, 2024 год
Купила квиток на сайті компанії фліксбус за три тижні до поїздки.
Ця компанія без мого відома пересадила мене на автобус іншої компанії, квитки на цей автобус набагато дешевше. Зараз в дорозі.
Комфорт називається "совдеп".
Я розчарована і сердита.
Переваги:
  1. Немає
Недоліки:
  1. Неочікувана підстава від фліксбуса

Поїздка на Фліксбус

Наталя Наталя 22 травня, 2024 год
Їхали з Берліна до Києва.В атобусі смерділо туалетом.,хоча людей було всього 18.Хіба не можна вичистити як треба перед поїздкою?
Переваги:
  1. Один водій був чемний.Другий дозволяв собі занадто ,,колхозні,, насмішки.
Недоліки:
  1. Антисанітарія

Скасували рейс в останню мить.

Вікторія Вікторія 25 квітня, 2024 год
За місяць планувала поїздку Барселона-Київ. Були варіанти летіти до Варшави чи Будапешту, а потім їхати автобусом до Києва. Вирішила все ж летіти до Будапешту. Отож... Трапився мені сайт FlixBus і я купила квиток за місяць до поїздки! На 24.04.24 Будапешт - Київ, відправлення 22:00. Тільки ось піднялась на літак у доброму настрої в Барселоні і мені приходить смс: "Ваш рейс... Читати відгук За місяць планувала поїздку Барселона-Київ. Були варіанти летіти до Варшави чи Будапешту, а потім їхати автобусом до Києва. Вирішила все ж летіти до Будапешту. Отож... Трапився мені сайт FlixBus і я купила квиток за місяць до поїздки! На 24.04.24 Будапешт - Київ, відправлення 22:00. Тільки ось піднялась на літак у доброму настрої в Барселоні і мені приходить смс: "Ваш рейс на автобус СКАСОВАНО". Я була у повному щоці, аж тиск піднявся... Що мені робити думаю, виходити з літака? Приходить через 10 хв. ще смс. в якій вказано, що прямий рейс Будапешт- Київ переробили на інший. Без пояснень та вибачень. Який виїжджає на 2.5 години пізніше, і їде з Будапешту до Варшави!!! Там через 3 години пересадка наступного дня на інший автобус Варшава - Київ. Таке собі.... Я повинна була бути наступного дня десь у 18 вжє вдома, а так я в 16.30 тільки виїду з Варшави! Капець. Так я могла туди і літаком долетіти і виїхати, а не їхати туди з Будапешту. (Добре що не через Паріж зробили пересадку, чи Берлін.) Супер сервіс!!! Це мій перший та останній раз коли я замовила квитки на FlixBus.
І нікому не буду радити.
Переваги:
  1. Легко забронювати та купити квитки.
Недоліки:
  1. Складно поїхати так як запланував. Скасовують рейс без пояснень та вибачень.

Працівники не якісно виконують роботу

Прилуцькк Прилуцькк 21 квітня, 2024 год
Їду з Берліні до Києва, на митниці стояли 2 години в сумі, водії не кажуть та не знають коли приїдемо, але ж в людей повинно бути розуміння, бо в кожного далі автобус/потяг...
Переваги:
  1. Є розетки, туалет на 2, але є
Недоліки:
  1. Вай фай не працює. Водії грубі, не дуже хотіли людей випускати купити їжу, підганяли.
  2. Додаток погано працює, не можна відстежити поїздку, коли заїжджаємо в Україну

Неналежн а поведінка водія flixbusщодо пасажирів

Karyna Karyna 10 квітня, 2024 год
Шукаючи зупинку автобусу, підійшла до водія автобусу flixbus і запитала в нього чи не знає він де може зупинитися мій автобус. Але водій в агресивній формі відповів мені що він не знає і тут багато автобусів flixbus щоб я шукала сама. Яке було моє здивування коли цей водій виявився тим самим який повинен був везти мене. Він під'їхав до платформи... Читати відгук Шукаючи зупинку автобусу, підійшла до водія автобусу flixbus і запитала в нього чи не знає він де може зупинитися мій автобус. Але водій в агресивній формі відповів мені що він не знає і тут багато автобусів flixbus щоб я шукала сама. Яке було моє здивування коли цей водій виявився тим самим який повинен був везти мене. Він під'їхав до платформи з запізненням і з такою ж агресією почав спілкуватися з іншими людьми. Коли йому зробила зауваження дівчина з маленькою дитиною він переключився на неї і сказав що не буде везти її дитину без спеціального крісла (я вважаю що матір з дитиною не повинна носити за собою таке крісло, а воно має бути у салоні але за окрему плату). Жінка готова була купити таке крісло, але на автосианції не було такої можливості. Водій заспокоївся тільки тоді, коли поліція вивела жінку з дитиною на вулицю... Це як мінімум не гуманно і не відповідає європейським цінностям... Настрій від такої ситуації був зіпсований... тепер страшно користуватися послугами компанії flixbus.
Переваги:
  1. Комфортний та чистий автобус
  2. Є зарядка під сидінням
  3. Доступна ціна
Недоліки:
  1. Не своєчасне відправлення
  2. Агресивний водій
  3. Відсутність засобів безпеки для маленьких дітей та інвалідів на колясці
  4. Відсутність Wi Fi

Грубе ставлення водіїв до пасажирів

Ольга Ольга 9 квітня, 2024 год
9 го квітня їхала рейсом 3220 , сходила в туалет, водій зупинив автобус і прибіг за мною на другий поверх. На весь автобус звинуватив мене в тому, що я палила в туалеті. Намагалася пояснить ,що я взагалі не палю,але мене не почули...Сходила пізніше другий раз, знову зупинився автобус посередині дороги,але на щастя уже ніхто не піднявся за мною) Дуже... Читати відгук 9 го квітня їхала рейсом 3220 , сходила в туалет, водій зупинив автобус і прибіг за мною на другий поверх. На весь автобус звинуватив мене в тому, що я палила в туалеті. Намагалася пояснить ,що я взагалі не палю,але мене не почули...Сходила пізніше другий раз, знову зупинився автобус посередині дороги,але на щастя уже ніхто не піднявся за мною) Дуже нервовий водій ,на кожній зупинці не зосім чемно пояснював пасажирам про час зупинки ... Сталося враження, що він віз на власному авто і безкоштовно. Не приємно (((
Flixbus
Flixbus
Рейтинг 1.7 з 5 на підставі 92 відгуків

Пасажирські перевезення
Перевозчик 7-TIME
Перевозчик 7-TIME

Рейтинг: 1.5
250 відгуків
Компания "Зелений Слон 7"
Компания "Зелений Слон 7"

Рейтинг: 2.6
56 відгуків
Pavluks-Trans
Pavluks-Trans

Рейтинг: 1.6
954 відгука
​Компания GAL Trans (Galiz-SV SRL)
​Компания GAL Trans (Galiz-SV SRL)

Рейтинг: 2.4
445 відгуків
ООО Тур-Транс-Р
ООО Тур-Транс-Р

Рейтинг: 2.9
115 відгуків
Прикарпатский Экспресс
Прикарпатский Экспресс

Рейтинг: 2
142 відгука
ТрансТемпо (Trans Tempo)
ТрансТемпо (Trans Tempo)

Рейтинг: 4.2
653 відгука
E-Line Tour (перевозчик в Болгарию)
E-Line Tour (перевозчик в Болгарию)

Рейтинг: 3.4
795 відгуків