Прибула потягом в Перемишль і хотіла доїхати автобусом до пішого переходу в Медиці. Зайшла на сайт купувати квиток, відправлення повинно було бути за 15 хвилин. Купила квиток (одразу цікаво те, що ціна 259 грн, але потрібно ще заплатити 50 грн за обслуговування…., тому вартість фактично 309 грн). За 5 хвилин після покупки квитка (та за 10 хвилин до відправлення автобуса)... Читати відгук Прибула потягом в Перемишль і хотіла доїхати автобусом до пішого переходу в Медиці. Зайшла на сайт купувати квиток, відправлення повинно було бути за 15 хвилин. Купила квиток (одразу цікаво те, що ціна 259 грн, але потрібно ще заплатити 50 грн за обслуговування…., тому вартість фактично 309 грн). За 5 хвилин після покупки квитка (та за 10 хвилин до відправлення автобуса) мені приходить лист з інформацією, що автобус затримається на 92 хвилини. Гроші повернути вже не можна, бо надто мало часу до відправлення та не достатня затримка (повернення можливе, якщо затримка понад 120 хвилин). Тому по факту я втратила 309 гривень та поїхала на таксі за 600. Якби про затримку було повідомлено раніше, я звісно б не купувала квиток. В підтримці не допомогли, адже згідно з їх правилами кошти повернути мені не можуть… тому будьте готові до таких казусів)
автобус опоздал на пересадку и пришлось самой покупать новый билет,обратилась в службу поддержки-отказываются возвращать деньги за часть билета на который опоздали!!!!
Я вже свою валізу другий рік чекаю яку вкрали водї Флікс басу і не повертають.Їхала автобусом Київ -Мюнхен так .Не валізи ,не телефона .Вийшла з автобуса .Водії не чекали поїхали без мене .Вертати речі не збираються
Категорично не рекомендую перевізника FlixBus!!!! Кошти за скасований кваток не повертають, а зараховують на якийсь ваучер, який діє тільки рік. Інформацію про умови повернення квитка на сайті знайти вкрай складно. Як було сказано менеджером, кошти можуть повернути тільки якщо є провина перевізника. На сайті є форма для повернення коштів, але вона діє тільки якщо перевізник не виконав якісь умови, а... Читати відгук Категорично не рекомендую перевізника FlixBus!!!! Кошти за скасований кваток не повертають, а зараховують на якийсь ваучер, який діє тільки рік. Інформацію про умови повернення квитка на сайті знайти вкрай складно. Як було сказано менеджером, кошти можуть повернути тільки якщо є провина перевізника. На сайті є форма для повернення коштів, але вона діє тільки якщо перевізник не виконав якісь умови, а у разі повернення квитка гроші зараховуються тільки на ваучер. Якщо виїхати за кордон протягом року змоги немає, то гроші на ваучері фактично згорають.
Категорично не рекомендую перевізника FlixBus!!!! Кошти за скасований кваток не повертають, а зараховують на якийсь ваучер, який діє тільки рік. Інформацію про умови повернення квитка на сайті знайти вкрай складно. Як було сказано менеджером, кошти можуть повернути тільки якщо є провина перевізника. На сайті є форма для повернення коштів, але вона діє тільки якщо перевізник не виконав якісь умови,... Читати відгук Категорично не рекомендую перевізника FlixBus!!!! Кошти за скасований кваток не повертають, а зараховують на якийсь ваучер, який діє тільки рік. Інформацію про умови повернення квитка на сайті знайти вкрай складно. Як було сказано менеджером, кошти можуть повернути тільки якщо є провина перевізника. На сайті є форма для повернення коштів, але вона діє тільки якщо перевізник не виконав якісь умови, а у разі повернення квитка гроші разаховуються тільки на ваучер. Якщо виїхати за кордон протягом року змоги немає, то гроші на ваучері фактично згорають.
Компанія FlixBus обманює клієнтів, не повертає кошти за скасовані згідно правил квитки, приховує дані юридичної особи, на рахунок якої приймає оплати. Має всі ознаки шахрайських дій та ухиляння від сплати податків. При бронюванні та оплаті квитків умови скасування не передбачають отримання клієнтом замість грошей якогось віртуального "ваучера", але компанія кошти не повертає, що протирічить законодавству держави Україна та Закону про... Читати відгук Компанія FlixBus обманює клієнтів, не повертає кошти за скасовані згідно правил квитки, приховує дані юридичної особи, на рахунок якої приймає оплати. Має всі ознаки шахрайських дій та ухиляння від сплати податків. При бронюванні та оплаті квитків умови скасування не передбачають отримання клієнтом замість грошей якогось віртуального "ваучера", але компанія кошти не повертає, що протирічить законодавству держави Україна та Закону про захист прав споживачів. Валізи ніяк не маркуються, будь хто на будь-які зупинці може забрати вашу валізу, і це будуть ваші проблеми. Автобус Київ-Будапешт не був призначений до тривалої подорожі, крісла жорсткі, маленькі та не зручні, відстань для ніг мінімальна, розетки не працювали, кондиціонер працював погано. Водії зайняті розмовами між собою та по телефону і не вимикали світло в салоні вночі, що взагалі унеможливлювало намагання хоч якось поспати. Кордон проходили 7 годин, бо хтось не став в онлайн чергу, багато людей не встигли на свої рейси та пересадки. Затримка від графіку була 4 години, компанія ніяк на це не реагувала. Квитки не компенсують, проблеми ваші. Служба підтримки на сайті просто виходить з чату,
Автобус, яким мали їхати до Варшави, відбув із пункту відправлення на 2 години пізніше. При цьому не було ніяких завчасних попереджень і повідомлень. У результаті не встигли на єдиний рейс того дня. Між обіцяним прибуттям автобуса і відльотом було 5 годи, чого вистачало для проходження кордону. Якби автобус відправився вчасно, ми б встигли, а так додатково -1000 доларів. У службі... Читати відгук Автобус, яким мали їхати до Варшави, відбув із пункту відправлення на 2 години пізніше. При цьому не було ніяких завчасних попереджень і повідомлень. У результаті не встигли на єдиний рейс того дня. Між обіцяним прибуттям автобуса і відльотом було 5 годи, чого вистачало для проходження кордону. Якби автобус відправився вчасно, ми б встигли, а так додатково -1000 доларів. У службі підтримки сказали «ви сіли в автобус і поїхали, тому повернення не буде». При цьому коли я запитувала чи встигнемо ми тепер надолужити затримку, казали «у нас експертні водії, вони надолужать час». Самі автобуси теж погані, коштують своїх грошей. Павлюк Транс Рулить.
Шановна служба підтримки FlixBus, Хочу висловити своє глибоке обурення з приводу ситуації, яка сталася під час моєї запланованої поїздки рейсом FlixBus з Києва за кордон (у Німеччину). Я прибув на автовокзал у Києві о 10:28, при тому, що автобус мав вирушити о 10:30. Проте автобуса на місці вже не було — він поїхав раніше запланованого часу, не дочекавшись пасажирів. Після... Читати відгук Шановна служба підтримки FlixBus, Хочу висловити своє глибоке обурення з приводу ситуації, яка сталася під час моєї запланованої поїздки рейсом FlixBus з Києва за кордон (у Німеччину). Я прибув на автовокзал у Києві о 10:28, при тому, що автобус мав вирушити о 10:30. Проте автобуса на місці вже не було — він поїхав раніше запланованого часу, не дочекавшись пасажирів. Після дзвінка на гарячу лінію FlixBus нам повідомили, що «автобус забрав усіх пасажирів і поїхав», та запропонували спробувати сісти на нього на іншій зупинці. Ми негайно вирушили туди зустріли там ще чотирьох людей, які також очікували цей автобус, однак автобус навіть не зупинився, а просто проїхав повз. Після повторного звернення до служби підтримки нам повідомили, що: Водій дійсно не зробив посадку на зазначеній зупинці. Автобус повністю заповнений і не буде зупинятися на наступних запланованих зупинках, зокрема в м. Житомир, хоча там також чекали пасажири з квитками. Мені незрозуміло, чому автобуси FlixBus не дотримуються графіку та зупинок, а пасажирів з дійсними квитками просто ігнорують. Це є неприпустимим ставленням до клієнтів, які заплатили повну вартість квитків і очікують належного обслуговування. Служба підтримки запропонувала нам забронювати рейс на 12:30, на що ми погодилися. Проте, прийшовши на зупинку вже о 12:20, ми знову виявили, що автобус уже поїхав. В результаті нам довелося повертатися назад у Вінницю, не здійснивши поїздку, яку ми заздалегідь спланували й оплатили. У зв’язку з вищезазначеним, вимагаю: 1. Повного повернення коштів за квиток, які не були використані не з нашої вини 2. Повернення коштів за дорогу з Вінниці у Києв та назад (50 літрів солярки) 3000 грн 3. Надання письмового пояснення, чому автобуси виїжджають раніше запланованого часу і не зупиняються на офіційно запланованих зупинках. 4. Інформацію про заходи, які компанія FlixBus вживе, аби запобігти подібним ситуаціям у майбутньому. Додатково зазначаю, що маю свідків і докази, які підтверджують викладене. Очікую на відповідь у найкоротші строки. У разі ігнорування залишаю за собою право звернутися до відповідних наглядових органів та залишити публічну скаргу. З повагою, Костянтин.
Переваги:
Немає
Недоліки:
Непрофесійне ставлення до людей які купили квиток з іншим міст України
Ми з донькою купили квитки з Києва до Праги і назад більш за місяць до відправлення. Що маємо: нам скасували подорож до Праги за добу до відправлення, нормального рейсу на заміну не надали. В чаті підтримки відповідав якийсь індус на ломаній незрозумілій мові, по факту, нічим не допоміг, типу "читайте пошту". В нас був вже заброньований готель без відшкодування... Читати відгук Ми з донькою купили квитки з Києва до Праги і назад більш за місяць до відправлення. Що маємо: нам скасували подорож до Праги за добу до відправлення, нормального рейсу на заміну не надали. В чаті підтримки відповідав якийсь індус на ломаній незрозумілій мові, по факту, нічим не допоміг, типу "читайте пошту".
В нас був вже заброньований готель без відшкодування за відмову, тому мусили похапцем з нервами купувати рейс в іншого перевізника, коли вже по факту і вибору не було!
Але вишенька на торті - там скасували і зворотній рейс з Праги до Києва, увага, за 6 годин до відправлення!!! Це як так взагалі?
Я розумію, що надійних перевізників не існує, бувають і затримки, і різні інші форсмажори, але два скасованих рейси за тиждень, майже перед самим відправленням - це просто за межами сприйняття.
Нікому не рекомендую цього перевізника, ненадійний.
Переваги:
Комфортні автобуси (це ті, що мені попадалися)
Недоліки:
Систематичне скасування рейсів за лічені години до відправлення.
Забронювала квиток 29 липня 2025 року з Любліна до Івано-франківська, перевізник відразу скинув квиток із вказаною адресою відправки,але написала менеджер Богдана і вказала іншу адресу посадки автобуса,я зателефонувала на інформаційну лінію,мені також вказали ту саму адресу,що і мененджер,тому і приїхала на інший автовокзал. 10 хвилин до відправки телефонувала до менеджера,щоб уточнити де автобус,відповіли,що кинули локацію,а в мене не було інтернету.... Читати відгук Забронювала квиток 29 липня 2025 року з Любліна до Івано-франківська, перевізник відразу скинув квиток із вказаною адресою відправки,але написала менеджер Богдана і вказала іншу адресу посадки автобуса,я зателефонувала на інформаційну лінію,мені також вказали ту саму адресу,що і мененджер,тому і приїхала на інший автовокзал. 10 хвилин до відправки телефонувала до менеджера,щоб уточнити де автобус,відповіли,що кинули локацію,а в мене не було інтернету. Таким чином,я не поїхала,при посадці ніхто не передзвонив,що роблять інші перевізники,однак кошти за квиток взяли. Я подала заяву на повернення коштів за втрачений квиток,відразу відповіли,але гроші не повернули. Не рекомендую заказувати квитки через сайт sharry.
Я їхала 29.08.2025 з Києва до Берліна рейсом №3282359460. Ми заздалегідь забронювали місця. Коли ми з сином зайшли в автобус, наших місць 8A та 8B не було. Водій сказав, що пересадить нас на інші місця, але я пояснила, що ми з сином не хочемо сидіти окремо. Нас посадили біля колеса, і вікно постійно стукало. Я зателефонувала в службу підтримки, де... Читати відгук Я їхала 29.08.2025 з Києва до Берліна рейсом №3282359460. Ми заздалегідь забронювали місця. Коли ми з сином зайшли в автобус, наших місць 8A та 8B не було. Водій сказав, що пересадить нас на інші місця, але я пояснила, що ми з сином не хочемо сидіти окремо. Нас посадили біля колеса, і вікно постійно стукало.
Я зателефонувала в службу підтримки, де мені порадили заспокоїтися і сісти на вільні місця. Ми пересіли позаду тих, що бронювали за планом автобуса.
Після цього водій підійшов до нас, почав кричати та обзивати мене словами «дурна», «неадекватна», погрожував викликати поліцію, стояв над нами, хоча всі інші сиділи непристебнуті. Коли я сказала, щоб він викликав поліцію, і відстібнула пасок безпеки, він знову ображав мене тією ж лайкою і казав, що це не таксі і що я тут «носом крутити не буду», додав ще багато образ.
Крім того, одну жінку забули на зупинці, на щастя, сусіди помітили це і допомогли. Схоже, що подібні випадки трапляються у цього перевізника часто, і FlixBus взагалі не вживає ніяких заходів.
Я дуже розчарована поведінкою водія та сервісом компанії і нікому не раджу цього перевізника
Жахливий перевізник в призначений час не приїзжає затримки до 6 годин аж. Написано що є вайфай працює через раз зарядний пристрій не скрізь працює. На вокзалах стоїть по годині. Не рекомендую. Водії хамло , якщо затримаєтеся на зупинці може не почекати поїхати. Їхала з Австрії на Київ 27.08.2025 самий жахливий перевізник!!!!
Жахливішої поїздки ще в мене не було!!! Непрофесійність водіїв, нахабство, обзивання пасажирів. Я почула в свою адресу, що я дурна!!!! Бо я скористалась туалетом на зупинці, бо в туалеті в автобусі не було належних умов (вода, туалетний папір, мило і т.д. були відсутні) Вони не переконавшись чи всі пасажири в салоні від'їхали від місця зупинки в Болоньї, залишивши мене на... Читати відгук Жахливішої поїздки ще в мене не було!!! Непрофесійність водіїв, нахабство, обзивання пасажирів. Я почула в свою адресу, що я дурна!!!! Бо я скористалась туалетом на зупинці, бо в туалеті в автобусі не було належних умов (вода, туалетний папір, мило і т.д. були відсутні) Вони не переконавшись чи всі пасажири в салоні від'їхали від місця зупинки в Болоньї, залишивши мене на зупинці, а мою 10-літню доньку в автобусі. Дитина мала вмовляти їх зупини автобус. Я бігла за автобусом... Ми отримали колосальний стрес разом з дитиною і я сподіваюсь ви приймете відповідні міри щодо водіїв маршруту 422 Мюнхен Ріміні 26.08.2025. Про поводження з багажем пасажирів я вже навіть промовчу. Професійність - 0, адекватність - 0, людяність -0 та і як водії, вони не раз наражали пасажирів на небезпеку під час поїздки.
Завжди користувалася Flixbus і рекомендувала...шкода, що так сталося...
Останні роки надавали перевагу цьому перевізникові. однак цього року якість їх послуг просто жахлива. Три прямі рейси, які ми планували і оплатили (у флікс басу найвищі ціни по ринку) без поважних причин просто скасували. запропонували рейси з пересадками. обидва рейси приїхали з запізненням. служба підтримки працює жахливо. менеджери один одному протирічать у намаганні надати якусь консультацію. апогеєм стало те, що... Читати відгук Останні роки надавали перевагу цьому перевізникові. однак цього року якість їх послуг просто жахлива. Три прямі рейси, які ми планували і оплатили (у флікс басу найвищі ціни по ринку) без поважних причин просто скасували. запропонували рейси з пересадками. обидва рейси приїхали з запізненням. служба підтримки працює жахливо. менеджери один одному протирічать у намаганні надати якусь консультацію. апогеєм стало те, що один рейс, який вони запропонували з пересадкою замість ними ж скасованого, було проінформовано смс. що він запізнюється на 124 хвилини, а реально приїхав вчасно..цікаво, що ті люди, які побачили це смс і приїхали під новий час...вони просто залишились... також апогеєм стало те, що перебувавши з дітьми за кордоном вони теж скасували рейс в Україну, коли куплений він був заздалегіть..служба підтримки толком нічого не змога допомогти...прийшлось шукати альтернативу. а льтернатива виявилась дешевша і якісніша по сервісу. жах..жах ..жах... негативний досвід. постійні скасування рейсів. негативна служба підтримки. ніколи не буду використовувати послуги даного горе перевізника...фууу
Купив дружині і дітям білети з Києва до Любліна, маршрут Київ-Варшава. Замовив додатково місця в перших рядах ( це в них роблять за додаткову плату), щоб дитину не укачувало. В результаті посадили їх майже в кінці автобуса, але ладно, людей не повний автобус і служба підтримки нічим не допомогла, їдем далі. По дорозі водії максимально затягували час, їхали 60 км/год,... Читати відгук Купив дружині і дітям білети з Києва до Любліна, маршрут Київ-Варшава. Замовив додатково місця в перших рядах ( це в них роблять за додаткову плату), щоб дитину не укачувало. В результаті посадили їх майже в кінці автобуса, але ладно, людей не повний автобус і служба підтримки нічим не допомогла, їдем далі. По дорозі водії максимально затягували час, їхали 60 км/год, на кордоні пропустили мінімум 6 автобусів які в електронній черзі мали заїжджати пізніше ( я сам водій автобуса і знаю як перевірити) , а все тому що водії не виїзні і вони чекали зустрічний автобус, з якого водії пересіли в наш автобус а наші в той і поїхали назад. Про таке ніхто не попередив , в результаті автобус запізнився на 9 годин!! На переході закрили туалет і відправляли всіх в платний по 3 злотих, а в людей тих злотих не було,
Рейс 22.08.2025 Відень - Київ, хтось забрав мій чемодан, він був сірого кольору, буду дуже вдячна, якщо мені його повернуть. Водій на моє питання про чемодан сказав, що ну не я ж його забрав, сваріться з компанією
Жахливий перевізник, який дурить клієнтів. Та не повертає кошти за скасовану поїздку з вини перевізника. Дають ваучер ,який я не планую використовувати. Служба підтримки ніяк не реагує і дурить. На сайті прописано що я можу зробити повернення грошей на рахунок якщо автобус запізнюється більш ніж на 120 хвилин, автобус запізнюється на 300 хвилин і вони не повертають кошти посилаючись на... Читати відгук Жахливий перевізник, який дурить клієнтів. Та не повертає кошти за скасовану поїздку з вини перевізника. Дають ваучер ,який я не планую використовувати. Служба підтримки ніяк не реагує і дурить. На сайті прописано що я можу зробити повернення грошей на рахунок якщо автобус запізнюється більш ніж на 120 хвилин, автобус запізнюється на 300 хвилин і вони не повертають кошти посилаючись на політику компанії. Пропонують ночувати на вокзалі з дитиною. І ніяк не хочуть вирішити цю ситуацію. Була змушена купувати інші квитки. І напевно забути про декілька тисяч гривень, які просто вкрав цей перевізник
Донька 18 років з подругою транзітом їхала з Відня до Київа Flixbus. Їх рейс просто перенесли на добу. Ні, автобус є, але система зарезервуала більше квитків ніж є мість в автобусі... Здати квитки можна з перерахуванням грошей на ваучер. Повернення на картку можливе лише за допомогою підтримки, котра працює з 10-17 години. При вводі ваучера при заміні квитків система не... Читати відгук Донька 18 років з подругою транзітом їхала з Відня до Київа Flixbus. Їх рейс просто перенесли на добу. Ні, автобус є, але система зарезервуала більше квитків ніж є мість в автобусі... Здати квитки можна з перерахуванням грошей на ваучер. Повернення на картку можливе лише за допомогою підтримки, котра працює з 10-17 години. При вводі ваучера при заміні квитків система не робить перерахунок, не видає помилок. Лише після танців з ваучерем протягом 10-15 хвилин удалося змінити ціну квитка... Але і нові квитки Flixbus знову скасував. Потім запропонував інший маршрут з додатковою пересадкою, при чому вартість проїзду за іншим машрутом з пересадкою з точністю до 4 грн. за 2 білета збігається з попереднім замовленням, яким чином.... Отже, якщо бажаєте змарнувати час, витратити нерви і гроші- користуйтеся послугами Flixbus.
Переваги:
Не бачу
Недоліки:
Відміна та перенос рейсів. Проблеми в работі сайта
Рейс 1376 Краків-Мальме 13.08.2025 Рейс з Польщі через Німеччину до Данії, далі Швеція, включає переправу паромом. Ось вам три негативні відгуки за одну подорож. Перший відгук про бронювання Я забронювала квитки спереду для себе і сина 10 років, заплатила за бронювання 300 грн, але під час посадки водій сказав що дітям не можна спереду сидіти, тільки після 15 років.... Читати відгук Рейс 1376 Краків-Мальме 13.08.2025 Рейс з Польщі через Німеччину до Данії, далі Швеція, включає переправу паромом. Ось вам три негативні відгуки за одну подорож. Перший відгук про бронювання Я забронювала квитки спереду для себе і сина 10 років, заплатила за бронювання 300 грн, але під час посадки водій сказав що дітям не можна спереду сидіти, тільки після 15 років. Я не сперечалася, бо то ж типу правила. На наших місцях всю поїздку спав другий водій. І наступного дня в Копенгагені в мене була пересадка і теж передні місця, то водій перевірив бронювання і все. Потім я написала в підтримку, то відповіли, що якщо я забронювала, то там і маю сидіти Другий відгук про дівчину на заправці. Десь в 12 ночі автобус заїхав на заправку (десь близько кордону між Польщею і Німеччиною)і водій оголосив що можна вийти в туалет і купити каву зупинка 5 хв. Коли він рушив, одна жінка польською почала кричати, що хтось добігає, водій собі далі виїзжав з заправки... жінка продовжувала кричати щоб зупинився. Нарешті автобус зупинився і почекав дівчину, яка добігала. Третій відгук. Ситуація на поромі Коли автобус виїзжає на пором, всі виходять на палубу, поїздка на поромі 40 хвилин, потім всі повертаються в автобус і автобус просто виїзжає з порому і їде далі. Одна жінка, вона сиділа позаду мене, не зорієнтувалася і затрималася. Я підійшла до водія і повідомила, що однієї пані немає, він відповів що не буде чекати, що має їхати . Ця жінка прибігла в останні секунди, перелякана. В автобусі був її багаж, всі речі(( Після цього всього повністю заляпане непомите лобове скло автобуса Копенгаген-Готеборг мені здавалося дрібничкою. Хоча спеціально купляла передні місця, щоб гарно все роздивитися і зробити фото.
Автобус поїхав раніше ,залишив мене в хемнітц , дозвонитися до них, це взагалі треш.Ніхто нізащо не відповідає, Водії за 2 кг, лишнього багажу взяли 5 євро, хотя один чемодан був на дві людини.
Не в первый раз пользуюсь услугами этого перевозчика, но думаю, что в последний, потому что каждый раз возникают проблемы в поездке. Про постоянные опоздания можно было бы даже не писать, это скорее норма, а не исключение. Последняя моя поездка была из Киева в Берлин 17.08.2025, номер рейса 3204, номер автобуса КА 1702 РМ. Когда мы уже подъехали к границе и... Читати відгук Не в первый раз пользуюсь услугами этого перевозчика, но думаю, что в последний, потому что каждый раз возникают проблемы в поездке. Про постоянные опоздания можно было бы даже не писать, это скорее норма, а не исключение. Последняя моя поездка была из Киева в Берлин 17.08.2025, номер рейса 3204, номер автобуса КА 1702 РМ. Когда мы уже подъехали к границе и выстояли всю очередь, водители ничего не объясняя пассажирам, развернулись и поехали обратно. Потом мы еле- еле добились от них, что оказывается, по их словам, были проблемы с документами на автобус. Что это за бред? Это выяснилось только на границе? По этой причине, вместо того, чтобы пройти границу в 7 утра, мы прошли ее только в 16:30 !!! У многих пассажиров, в том числе и у меня, были состыковки со следующим транспортом в Берлине, на который мы, конечно, же не успели. Кто будет возмещать нам стоимость пропавших билетов, хотелось бы узнать??? Кто будет отвечать за неудобства, за то, что нам пришлось не спать еще одну ночь, сидя в Берлине на вокзале, ожидая следующего поезда? Когда пассажиры с нашего рейса позвонили на горячую линию перевозчика, им сказали, что никакой компенсации от Flixbus не] будет: И это не единичный случай такого отвратительного сервиса от этой компании! Моя подруга месяц назад ехала из Брюсселя во Львов, рейс отменили, ей пришлось срочно брать билет на следующий, потому что у нее была во Львове пересадка на поезд. И опять никаких извинений и компенсаций от перевозчика! У моей дочери Flixbus отменил рейс из Берлина в Киев, и тоже не было никаких извинений и объяснений. Никому не советую пользоваться услугами этой компании! ЕЕЗОБРАЗИЕ!ссажиры с нашего рейса
Цього перевізника не повинно існувати ! Служба підтримки не зацікавлена у вирішенні проблеми ! Ця служба зацікавлена лише зняти кошти за білети ! Якщо ви купуєте через цю компанію будьте впевнені що вас можуть не забрати і поїхати без вас , адже водій автобуса зупиняється де хоче а не на конкретній адресі як написано в білеті ! Тому що він... Читати відгук Цього перевізника не повинно існувати ! Служба підтримки не зацікавлена у вирішенні проблеми ! Ця служба зацікавлена лише зняти кошти за білети ! Якщо ви купуєте через цю компанію будьте впевнені що вас можуть не забрати і поїхати без вас , адже водій автобуса зупиняється де хоче а не на конкретній адресі як написано в білеті ! Тому що він так вирішив !тому що там де всі автобуси зупиняються , стоянка платна а він вирішив стати аби де щоб не платити ! У служби підтримки немає номера водія , тобто звʼязку немає ніякого ! Мало того що автобус відправлявся не з указаної адреси в білеті , він поїхав без пасажирів ! Так ще й коли телефонували служба підтримки казала та він просто затримується , завʼязка з водієм нема у нас ! Через деякий час вона каже то ви можете наздогнати автобус на кордоні ! І навіть якщо ви наздогоните автобус вас теж не візьмуть на вашу куплені місця тому що програму водій закриває і поміняти її не можливо ! Тобто у вас є білети а ви їхати не можете ! Три години спілткування із службою підтримки нуль результату ! Гроші на вітер , та ще й поїздка не здійснилась ! Такого сервісу в Україні бути не повинно ! Розраховуйте на те що якщо ви з пересадками то ви точно не встигнете на іншу пересадку і вам ніхто не допоможе ! Вас скажуть ну переночуйте в поїдете наступним ! Кошти не повернуть , жахливий сервіс !!! Хамло водії! Служба підтримки це окрема розмова , головне що ви заплатили за квитки ! Купа часу на розмови , нуль вирішеного питання ! ЖАХЛИВИЙ ПЕРЕВІЗНИК!
10 серпня їхали з загреба до києва. маршрут з пересадкою. до будапешта все добре. а от з будапешта до києва жахіття. автобус старий. сидіння з кожзаму. місця між сидіннями дуже дуже малий проміжок. ноги упиралися в сидіння і це їхати почті сутки. сидіння з кожзаму і має з боків рубці. які врізаються в попу та ноги. немає а ні столику... Читати відгук 10 серпня їхали з загреба до києва. маршрут з пересадкою. до будапешта все добре. а от з будапешта до києва жахіття. автобус старий. сидіння з кожзаму. місця між сидіннями дуже дуже малий проміжок. ноги упиралися в сидіння і це їхати почті сутки. сидіння з кожзаму і має з боків рубці. які врізаються в попу та ноги. немає а ні столику а ні сітки для телефону хоч би. раніще їхала фліксом тепер ні за що. не раджу вамтакої подорожі. автобус скрипів на дніщі слава Богу доїхали. А от водії були хороші. е весь плюс з цієї подорожі
Мама їхала 28.07.25 з Варшави до Вроцлава і забула чемодан в багажнику, на Всі звернення до служби підтримки отримала, ми шукаємо , але поки не знайшли, можливо хтось бачив чи знає…номер для інформації 0972364265 на ньому було дві стрічки бірюзова і жовто-блакитна сам чемодан синій прикріплюю фото
Доброго дня Нещодавно мала досвід з Flixbus, і хочу сказати, що це був найгірший мій досвід. Саме головне, що не працювало крісло на якому я сиділа, тобто зовсім трішки відкидалось, хоча можна сказати що ні😅 я сиділа збоку, більше до проходу, і проблема була не тільки в тому що не відкидалося крісло, а в тому що не фіксувався підлокітник, а... Читати відгук Доброго дня Нещодавно мала досвід з Flixbus, і хочу сказати, що це був найгірший мій досвід. Саме головне, що не працювало крісло на якому я сиділа, тобто зовсім трішки відкидалось, хоча можна сказати що ні😅 я сиділа збоку, більше до проходу, і проблема була не тільки в тому що не відкидалося крісло, а в тому що не фіксувався підлокітник, а це на пряму впливало на мою безпеку, впасти вниз, особливо на якомусь повороті, або навіть коли їдеш у ночі, шанси збільшуються в десятки разів. Це був аж ніяк не підготовлений автобус, до такої тривалої подорожі в довжину 36 годин і за яку було оплачено 6600. Вам потрібно як слід перевіряти автобуси перед відправкою, та насамперед все таки брати відповідальність за пасажира, особливо за таку суму, та взагалі. На моє прохання якось допомогти мені вирішити це питання, мені відмовились, просто розвели руками. Це були занадто стресові 36 годин подорожі, в якій я була повинна відчути турботу і безпеку, але цього мені не дали. Я ще довго відходила від цієї подорожі. А окремо хочу сказати, що чистота автобуса була така собі, між сидіннями було багато сміття( нажаль забула зробити фото для підтвердження моїх слів, але відео несправності підлокітника маю. Дякую, більше не буду користуватись вашими послугами і нікому не раджу.
Это просто самый ужасный перевозчик который может быть. На сайте у них много воды скрывая четкую информацию. Ехать вы будете внешне на красивом автобусе, а внутри автобус времен ССР. Автобус отправится раньше назначенного времени не предупредив пассажира. В поездке вы узнаете о том что вай фай не работает. Автобус не прийдет в назначенное время, а соответственно вы опоздаете на другой... Читати відгук Это просто самый ужасный перевозчик который может быть. На сайте у них много воды скрывая четкую информацию. Ехать вы будете внешне на красивом автобусе, а внутри автобус времен ССР. Автобус отправится раньше назначенного времени не предупредив пассажира. В поездке вы узнаете о том что вай фай не работает. Автобус не прийдет в назначенное время, а соответственно вы опоздаете на другой рейс. Связавшись с их компанией вам скажут что никаких возмещений не будет и компания не несет ответственность НИ ЗА ЧТО, не за опоздания. Ни за услуг которых нет. Я в шоке как эта контора вообще перевозит людей
Рейс 3227 04.08.25. 18.00 Варшава-Чернигов. В 19.00 тупо отменили рейс и до свидания. На сайте флихбаса тут же появилась возможности купить новые билеты по цене около 4700грн, которых было очень мало, так как направление загружено,при обычной цене около 2900грн. Так же этим рейсом должна была ехать группа детей из Нежина Добирался до Киева на перекладных. Тихий ужас, а не перевозчик.
Їхала рейсом 220 03.08.2025. Це найгірша моя поїздка. Враження від комфорту та доброго стану автобуса псується враженням від поведінки водіїв. Водії хамлять, поводяться високомірно та гордовито. Я сиділа на першому місці і не помітив, що моя нога зіскользнула у отвір перегородки перед сидінням. Замість того, щоб щось сказати водій почав бити мене по нозі. Чоловікам, які... Читати відгук Їхала рейсом 220 03.08.2025. Це найгірша моя поїздка. Враження від комфорту та доброго стану автобуса псується враженням від поведінки водіїв. Водії хамлять, поводяться високомірно та гордовито. Я сиділа на першому місці і не помітив, що моя нога зіскользнула у отвір перегородки перед сидінням. Замість того, щоб щось сказати водій почав бити мене по нозі. Чоловікам, які сиділи на таких саме місцях та навмисно ставили ноги водії навіть зауважень не робили. У зв'язку з тим, що пасажири ставлять речі та забирають їх самостійно (без допомоги чи нагляду водіїв) є велика вірогідність залишитися без своїх речей. Я випадково помітила на черговій зупинці те, що мої речі залишилися на платформі (хтось з пасажирів їх виставив з багажного відсіку та не поставив на місце, а водії вже закрили цей відсік та збиралися їхати. Одну зірку ставлю тільки тому, що жодної поставити не дозволяє сайт.
Переваги:
Багато рейсів між багатьма містами
Недоліки:
1. Поведінка водіїв пеоекриває всі плюси
2. Велика імовірність залишитися без багажу
3. Відсутність комунікації з компанією
4. Відсутність інтересу керівництва компанії до вражень пасажирів стосовно якості наданих послуг.
Сервіс 0/10
опоздали на пересадку
Злодї водії
Категорично не рекомендую
Категорично не рекомендую
Компанія, що ошукує свої клієнтів
При бронюванні та оплаті квитків умови скасування не передбачають отримання клієнтом замість грошей якогось віртуального "ваучера", але компанія кошти не повертає, що протирічить законодавству держави Україна та Закону про... Читати відгук Компанія FlixBus обманює клієнтів, не повертає кошти за скасовані згідно правил квитки, приховує дані юридичної особи, на рахунок якої приймає оплати. Має всі ознаки шахрайських дій та ухиляння від сплати податків.
При бронюванні та оплаті квитків умови скасування не передбачають отримання клієнтом замість грошей якогось віртуального "ваучера", але компанія кошти не повертає, що протирічить законодавству держави Україна та Закону про захист прав споживачів.
Валізи ніяк не маркуються, будь хто на будь-які зупинці може забрати вашу валізу, і це будуть ваші проблеми.
Автобус Київ-Будапешт не був призначений до тривалої подорожі, крісла жорсткі, маленькі та не зручні, відстань для ніг мінімальна, розетки не працювали, кондиціонер працював погано.
Водії зайняті розмовами між собою та по телефону і не вимикали світло в салоні вночі, що взагалі унеможливлювало намагання хоч якось поспати.
Кордон проходили 7 годин, бо хтось не став в онлайн чергу, багато людей не встигли на свої рейси та пересадки. Затримка від графіку була 4 години, компанія ніяк на це не реагувала. Квитки не компенсують, проблеми ваші.
Служба підтримки на сайті просто виходить з чату,
Втрачений багаж
Втрачена валіза на рейсі 3241 флікс бас
Прошу повернути тел.0660525203
Жахливий перевізник
Самі автобуси теж погані, коштують своїх грошей. Павлюк Транс Рулить.
Flixbus- подумайте сто разів, перш ніж купувати квиток
Хочу висловити своє глибоке обурення з приводу ситуації, яка сталася під час моєї запланованої поїздки рейсом FlixBus з Києва за кордон (у Німеччину).
Я прибув на автовокзал у Києві о 10:28, при тому, що автобус мав вирушити о 10:30. Проте автобуса на місці вже не було — він поїхав раніше запланованого часу, не дочекавшись пасажирів.
Після... Читати відгук Шановна служба підтримки FlixBus,
Хочу висловити своє глибоке обурення з приводу ситуації, яка сталася під час моєї запланованої поїздки рейсом FlixBus з Києва за кордон (у Німеччину).
Я прибув на автовокзал у Києві о 10:28, при тому, що автобус мав вирушити о 10:30. Проте автобуса на місці вже не було — він поїхав раніше запланованого часу, не дочекавшись пасажирів.
Після дзвінка на гарячу лінію FlixBus нам повідомили, що «автобус забрав усіх пасажирів і поїхав», та запропонували спробувати сісти на нього на іншій зупинці. Ми негайно вирушили туди зустріли там ще чотирьох людей, які також очікували цей автобус, однак автобус навіть не зупинився, а просто проїхав повз.
Після повторного звернення до служби підтримки нам повідомили, що:
Водій дійсно не зробив посадку на зазначеній зупинці.
Автобус повністю заповнений і не буде зупинятися на наступних запланованих зупинках, зокрема в м. Житомир, хоча там також чекали пасажири з квитками.
Мені незрозуміло, чому автобуси FlixBus не дотримуються графіку та зупинок, а пасажирів з дійсними квитками просто ігнорують. Це є неприпустимим ставленням до клієнтів, які заплатили повну вартість квитків і очікують належного обслуговування.
Служба підтримки запропонувала нам забронювати рейс на 12:30, на що ми погодилися. Проте, прийшовши на зупинку вже о 12:20, ми знову виявили, що автобус уже поїхав. В результаті нам довелося повертатися назад у Вінницю, не здійснивши поїздку, яку ми заздалегідь спланували й оплатили.
У зв’язку з вищезазначеним, вимагаю:
1. Повного повернення коштів за квиток, які не були використані не з нашої вини
2. Повернення коштів за дорогу з Вінниці у Києв та назад (50 літрів солярки) 3000 грн
3. Надання письмового пояснення, чому автобуси виїжджають раніше запланованого часу і не зупиняються на офіційно запланованих зупинках.
4. Інформацію про заходи, які компанія FlixBus вживе, аби запобігти подібним ситуаціям у майбутньому.
Додатково зазначаю, що маю свідків і докази, які підтверджують викладене.
Очікую на відповідь у найкоротші строки. У разі ігнорування залишаю за собою право звернутися до відповідних наглядових органів та залишити публічну скаргу.
З повагою, Костянтин.
Flixbus - подумайте сто разів, перш ніж купувати квиток!
Що маємо: нам скасували подорож до Праги за добу до відправлення, нормального рейсу на заміну не надали. В чаті підтримки відповідав якийсь індус на ломаній незрозумілій мові, по факту, нічим не допоміг, типу "читайте пошту".
В нас був вже заброньований готель без відшкодування... Читати відгук Ми з донькою купили квитки з Києва до Праги і назад більш за місяць до відправлення.
Що маємо: нам скасували подорож до Праги за добу до відправлення, нормального рейсу на заміну не надали. В чаті підтримки відповідав якийсь індус на ломаній незрозумілій мові, по факту, нічим не допоміг, типу "читайте пошту".
В нас був вже заброньований готель без відшкодування за відмову, тому мусили похапцем з нервами купувати рейс в іншого перевізника, коли вже по факту і вибору не було!
Але вишенька на торті - там скасували і зворотній рейс з Праги до Києва, увага, за 6 годин до відправлення!!! Це як так взагалі?
Я розумію, що надійних перевізників не існує, бувають і затримки, і різні інші форсмажори, але два скасованих рейси за тиждень, майже перед самим відправленням - це просто за межами сприйняття.
Нікому не рекомендую цього перевізника, ненадійний.
Жахливе обслуговування,особливо мененджерів sharry
10 хвилин до відправки телефонувала до менеджера,щоб уточнити де автобус,відповіли,що кинули локацію,а в мене не було інтернету.... Читати відгук Забронювала квиток 29 липня 2025 року з Любліна до Івано-франківська, перевізник відразу скинув квиток із вказаною адресою відправки,але написала менеджер Богдана і вказала іншу адресу посадки автобуса,я зателефонувала на інформаційну лінію,мені також вказали ту саму адресу,що і мененджер,тому і приїхала на інший автовокзал.
10 хвилин до відправки телефонувала до менеджера,щоб уточнити де автобус,відповіли,що кинули локацію,а в мене не було інтернету. Таким чином,я не поїхала,при посадці ніхто не передзвонив,що роблять інші перевізники,однак кошти за квиток взяли.
Я подала заяву на повернення коштів за втрачений квиток,відразу відповіли,але гроші не повернули.
Не рекомендую заказувати квитки через сайт sharry.
29.08.2025 Київ -Berlin
Я зателефонувала в службу підтримки, де... Читати відгук Я їхала 29.08.2025 з Києва до Берліна рейсом №3282359460. Ми заздалегідь забронювали місця. Коли ми з сином зайшли в автобус, наших місць 8A та 8B не було. Водій сказав, що пересадить нас на інші місця, але я пояснила, що ми з сином не хочемо сидіти окремо. Нас посадили біля колеса, і вікно постійно стукало.
Я зателефонувала в службу підтримки, де мені порадили заспокоїтися і сісти на вільні місця. Ми пересіли позаду тих, що бронювали за планом автобуса.
Після цього водій підійшов до нас, почав кричати та обзивати мене словами «дурна», «неадекватна», погрожував викликати поліцію, стояв над нами, хоча всі інші сиділи непристебнуті. Коли я сказала, щоб він викликав поліцію, і відстібнула пасок безпеки, він знову ображав мене тією ж лайкою і казав, що це не таксі і що я тут «носом крутити не буду», додав ще багато образ.
Крім того, одну жінку забули на зупинці, на щастя, сусіди помітили це і допомогли. Схоже, що подібні випадки трапляються у цього перевізника часто, і FlixBus взагалі не вживає ніяких заходів.
Я дуже розчарована поведінкою водія та сервісом компанії і нікому не раджу цього перевізника
Жахливий перевізник
Жахливішої поїздки ще в мене не було!!!
Завжди користувалася Flixbus і рекомендувала...шкода, що так сталося...
найгірший сервіс з найвищою ціною
Не рекомендую
Хтось забрав мій чемодан
Не повертають кошти
Просто відкладають рейс на добу, або скасовують.
Залишають пасажирів
Рейс з Польщі через Німеччину до Данії, далі Швеція, включає переправу паромом.
Ось вам три негативні відгуки за одну подорож.
Перший відгук про бронювання
Я забронювала квитки спереду для себе і сина 10 років, заплатила за бронювання 300 грн, але під час посадки водій сказав що дітям не можна спереду сидіти, тільки після 15 років.... Читати відгук Рейс 1376 Краків-Мальме 13.08.2025
Рейс з Польщі через Німеччину до Данії, далі Швеція, включає переправу паромом.
Ось вам три негативні відгуки за одну подорож.
Перший відгук про бронювання
Я забронювала квитки спереду для себе і сина 10 років, заплатила за бронювання 300 грн, але під час посадки водій сказав що дітям не можна спереду сидіти, тільки після 15 років. Я не сперечалася, бо то ж типу правила. На наших місцях всю поїздку спав другий водій. І наступного дня в Копенгагені в мене була пересадка і теж передні місця, то водій перевірив бронювання і все.
Потім я написала в підтримку, то відповіли, що якщо я забронювала, то там і маю сидіти
Другий відгук про дівчину на заправці.
Десь в 12 ночі автобус заїхав на заправку (десь близько кордону між Польщею і Німеччиною)і водій оголосив що можна вийти в туалет і купити каву зупинка 5 хв. Коли він рушив, одна жінка польською почала кричати, що хтось добігає, водій собі далі виїзжав з заправки... жінка продовжувала кричати щоб зупинився. Нарешті автобус зупинився і почекав дівчину, яка добігала.
Третій відгук.
Ситуація на поромі
Коли автобус виїзжає на пором, всі виходять на палубу, поїздка на поромі 40 хвилин, потім всі повертаються в автобус і автобус просто виїзжає з порому і їде далі. Одна жінка, вона сиділа позаду мене, не зорієнтувалася і затрималася. Я підійшла до водія і повідомила, що однієї пані немає, він відповів що не буде чекати, що має їхати . Ця жінка прибігла в останні секунди, перелякана. В автобусі був її багаж, всі речі((
Після цього всього повністю заляпане непомите лобове скло автобуса Копенгаген-Готеборг мені здавалося дрібничкою. Хоча спеціально купляла передні місця, щоб гарно все роздивитися і зробити фото.
Не рекомендую
Отвратительный сервис
У многих пассажиров, в том числе и у меня, были состыковки со следующим транспортом в Берлине, на который мы, конечно, же не успели. Кто будет возмещать нам стоимость пропавших билетов, хотелось бы узнать??? Кто будет отвечать за неудобства, за то, что нам пришлось не спать еще одну ночь, сидя в Берлине на вокзале, ожидая следующего поезда? Когда пассажиры с нашего рейса позвонили на горячую линию перевозчика, им сказали, что никакой компенсации от Flixbus не] будет: И это не единичный случай такого отвратительного сервиса от этой компании! Моя подруга месяц назад ехала из Брюсселя во Львов, рейс отменили, ей пришлось срочно брать билет на следующий, потому что у нее была во Львове пересадка на поезд. И опять никаких извинений и компенсаций от перевозчика! У моей дочери Flixbus отменил рейс из Берлина в Киев, и тоже не было никаких извинений и объяснений. Никому не советую пользоваться услугами этой компании! ЕЕЗОБРАЗИЕ!ссажиры с нашего рейса
Flixbus найгірший перевізник!
жахіття. їхали маршрут 3280 Будапешт Київ.
Загубили багаж
Flixbus найгірший
Нещодавно мала досвід з Flixbus, і хочу сказати, що це був найгірший мій досвід. Саме головне, що не працювало крісло на якому я сиділа, тобто зовсім трішки відкидалось, хоча можна сказати що ні😅 я сиділа збоку, більше до проходу, і проблема була не тільки в тому що не відкидалося крісло, а в тому що не фіксувався підлокітник, а... Читати відгук Доброго дня
Нещодавно мала досвід з Flixbus, і хочу сказати, що це був найгірший мій досвід. Саме головне, що не працювало крісло на якому я сиділа, тобто зовсім трішки відкидалось, хоча можна сказати що ні😅 я сиділа збоку, більше до проходу, і проблема була не тільки в тому що не відкидалося крісло, а в тому що не фіксувався підлокітник, а це на пряму впливало на мою безпеку, впасти вниз, особливо на якомусь повороті, або навіть коли їдеш у ночі, шанси збільшуються в десятки разів. Це був аж ніяк не підготовлений автобус, до такої тривалої подорожі в довжину 36 годин і за яку було оплачено 6600. Вам потрібно як слід перевіряти автобуси перед відправкою, та насамперед все таки брати відповідальність за пасажира, особливо за таку суму, та взагалі. На моє прохання якось допомогти мені вирішити це питання, мені відмовились, просто розвели руками. Це були занадто стресові 36 годин подорожі, в якій я була повинна відчути турботу і безпеку, але цього мені не дали. Я ще довго відходила від цієї подорожі. А окремо хочу сказати, що чистота автобуса була така собі, між сидіннями було багато сміття( нажаль забула зробити фото для підтвердження моїх слів, але відео несправності підлокітника маю. Дякую, більше не буду користуватись вашими послугами і нікому не раджу.
Избегайте эту компанию
Отмена рейса
Найгірша поїздка
Це найгірша моя поїздка.
Враження від комфорту та доброго стану автобуса псується враженням від поведінки водіїв.
Водії хамлять, поводяться високомірно та гордовито.
Я сиділа на першому місці і не помітив, що моя нога зіскользнула у отвір перегородки перед сидінням. Замість того, щоб щось сказати водій почав бити мене по нозі.
Чоловікам, які... Читати відгук Їхала рейсом 220 03.08.2025.
Це найгірша моя поїздка.
Враження від комфорту та доброго стану автобуса псується враженням від поведінки водіїв.
Водії хамлять, поводяться високомірно та гордовито.
Я сиділа на першому місці і не помітив, що моя нога зіскользнула у отвір перегородки перед сидінням. Замість того, щоб щось сказати водій почав бити мене по нозі.
Чоловікам, які сиділи на таких саме місцях та навмисно ставили ноги водії навіть зауважень не робили.
У зв'язку з тим, що пасажири ставлять речі та забирають їх самостійно (без допомоги чи нагляду водіїв) є велика вірогідність залишитися без своїх речей.
Я випадково помітила на черговій зупинці те, що мої речі залишилися на платформі (хтось з пасажирів їх виставив з багажного відсіку та не поставив на місце, а водії вже закрили цей відсік та збиралися їхати.
Одну зірку ставлю тільки тому, що жодної поставити не дозволяє сайт.