Відгук про Comfy за адресою Львів, вул. Виговського, 100 Люди, читайте тут відгуки, перед тим як зв'язуватися з комфі!! Тільки тут можна написати дійсно правдивий відгук, тому що на сайті магазину всі погані для них відгуки не публікують!!! Отже, придбав бутербродницю, браковану, кошти не повернули, і після гарантійного обслуговування віддали пошкоджений товар! На сайті магазину всі мої відгуки не публікують. Звертався в чат підтримки - марно! Будьте Ви... Читати відгук Люди, читайте тут відгуки, перед тим як зв'язуватися з комфі!! Тільки тут можна написати дійсно правдивий відгук, тому що на сайті магазину всі погані для них відгуки не публікують!!! Отже, придбав бутербродницю, браковану, кошти не повернули, і після гарантійного обслуговування віддали пошкоджений товар! На сайті магазину всі мої відгуки не публікують. Звертався в чат підтримки - марно! Будьте Ви 100 раз праві - там всерівно вигороджують свій магазин там своїх "горе" продавців! Раніше вже писав тут відгук, на який відреагував представник комфі, там порадив скинути номер замовлення на електронну пошту для вирішення мого питання... Я звичайно все відправив, але відповіді так і не дочекався( Вас завжди тут обдурять і зроблять ідіотом.
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Дійсно. деякі ситуації потребують трохи більше часу для вирішення. На цей час ваше звернення №1158480 в роботі та відповідальні фахівці тримають питання на контролі. З вами зв'яжуться додатково якнайшвидше, оскільки щодо ситуації яка сталась індивідуально радимось з виробником та відповідальними колегами. Кожне запитання, звернення та будь-яка ситуація для нас важлива, оскільки наші покупці для нас скарб! Виникнуть запитання - ми поруч. З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.
Відгук про Comfy за адресою Львів, вул. Виговського, 100 Доброго дня. Вчора 30.11.22р, я замовив через сайт comfy зарядний пристрій для телефона samsung. Дочекався підтвердження що товар підготовлений до видачі в магазині який знаходиться м. Львів вул. Виговського ТЦ.ВАМ. Приїхавши в магазин виявилося що даного товару взагалі нема чомусь, на мої питання чому мене ввели в оману і я даром пів міста обїхав- продавець просто втік. Вважаю дану ситуацію... Читати відгук Доброго дня. Вчора 30.11.22р, я замовив через сайт comfy зарядний пристрій для телефона samsung. Дочекався підтвердження що товар підготовлений до видачі в магазині який знаходиться м. Львів вул. Виговського ТЦ.ВАМ. Приїхавши в магазин виявилося що даного товару взагалі нема чомусь, на мої питання чому мене ввели в оману і я даром пів міста обїхав- продавець просто втік. Вважаю дану ситуацію не повагою до клієнтів і просто не припустимую. Я більше не їх кліент.
Добрий день! Сергію, дякую що надали номер замовлення. Ми вже зв'язались з вами телефоном з приводу ситуації (1127869) яка виникла та очікуємо на рішення всередині компанії. Впевнені, що нам вдасться залагодити цю неприємність та виправити консультацію в магазині. Ми ще приємно здивуємо вас нашим сервісом!
Відгук про Comfy за адресою Львів, вул. Виговського, 100 Потрібно було придбати маршрутизатор (роутер). Можна було замовити по інтернету у інших магазинах та почекати 1-2 дні. Але їхав у той район (ринок Південний) та вирішив не чекати та купити в магазині по дорозі (ціни близькі по супермаркетах - брати у ельдорадо чи фокстроті або у комфі: без різниці). Вартість роутера була 1199 грн. В магазині взяв коробку з... Читати відгук Потрібно було придбати маршрутизатор (роутер). Можна було замовити по інтернету у інших магазинах та почекати 1-2 дні. Але їхав у той район (ринок Південний) та вирішив не чекати та купити в магазині по дорозі (ціни близькі по супермаркетах - брати у ельдорадо чи фокстроті або у комфі: без різниці). Вартість роутера була 1199 грн. В магазині взяв коробку з вітрини та пішов до каси, але по дорозі зупинив консультант та ввічливо попросив коробку відсканувати товар та оформити чек (я подумав, що хай собі має бонуси...). На касі сказали чи маю картку їхню (не мав), та чи не хочу оформити - категорично відмовився. Тоді мені сказали що мені буде знижка 100 грн. - я перепитав коли вона буде (як правило це довго по часу та й без потреби). Сказали як оформлю картку - зразу дадуть знижку! Ну ок, позитив на свято ніби, але чорт ховається у деталях :)...домовилися: - але НІ слова не було про С_Хелпер... Так ось - дарма чек не прочитав зразу, а тільки удома, спішив... Внизу чека написано що товар вказаний у чеку проданий по акції і у випадку повернення таких товарів, - поверненю підлягають ВСІ! товари по чеку.. А я ще купив пачку батарейок для іграшок від Миколая (сьогодні буду відкривати її). То виходить що роутер (за потреби чи необхідності) я не зможу повернути через батарейки. А якщо і поверну то там у чеку вартість - 815 грн. а не ціна по ціннику - 1199... УУУууу ось і шахрайство чистої води... Це я купував там товар перший (реально, перший раз зайшов у магазин цієї мережі) та останній раз!!! Тому що обман від будь-якого продавця - це початок кінця його комерції. Тепер, коли будуть виникати питання в колі оточуючих мене людей - де купувати? Я всім буду буду розповідати цю історію та рекомендувати навіть на сайт такого шахрая не відвідувати!!!!!!!
Доброго дня! Олександре, дякуємо за ваш відгук. Насправді у нас на меті завжди є будування зручного та якісного сервісу. Щоб від покупки та співпраці із нами ви отримували лише радість та повертались до нас знову. Прикро, що у даному випадку ситуація спричинила саме такі враження. Ми знаємо, що кожний клієнтський досвід є корисним для нас та завдяки йому ми стаємо кращими. Просимо вас написати нам на електронну пошту [email protected] текст цього відгуку та дані вашої покупки. Ми зафіксуємо звернення. Дякуємо! Показати 1 відповідь
Відгук про Comfy за адресою Львів, вул. Виговського, 100 24.10.21.Купили телек Lg 55. Нам не объяснили за сервис на 3000 грн. просто выбили в чеке. На вопрос можно вернуть сказали, что нет. Возврат только всего ТВ И СЕРВИС.
Для нас дуже важлива якісна консультація наших покупців і ми хочемо розказати детально про склад вашого чеку. Напишіть, будь ласка, на електронну адресу - [email protected], ваш номер телефону та додайте скриншот цього відгуку! Спеціаліст зателефонує вам та пояснить про додаткову послугу.
Відгук про Comfy за адресою Львів, вул. Виговського, 100 Дівчата в магазині Comfy в ТРЦ "Спартак" можуть вирішити будь-яке складне запитання. Дякую від душі ім та всій компнді Comfy.
Відгук про Comfy за адресою Львів, вул. Виговського, 100 Доброго дня. На днях відвідав магазин Comfy придбав у них айфон 11, а свій X вирішив здати по гарантії так як нагрівався і на екрані з’явився жовтий квадрат. Телефон прийняли, але за пару днів повернули і сказали що гарантії не підлягає так як це виставковий варянт, питання чому його тоді продавали без попередження що це виставковий варянт, для чого виписували... Читати відгук Доброго дня. На днях відвідав магазин Comfy придбав у них айфон 11, а свій X вирішив здати по гарантії так як нагрівався і на екрані з’явився жовтий квадрат. Телефон прийняли, але за пару днів повернули і сказали що гарантії не підлягає так як це виставковий варянт, питання чому його тоді продавали без попередження що це виставковий варянт, для чого виписували гарантію і ціна на цей час на нього була як в усіх інших магазинах !? Дуже жалію що придбав ще один телефон у цій мережі, це компанія яка не йде на зустріч клієнтам, а просто працює для свого збагачення.
Андрій, доброго дня! Здивовані і навіть збентежені отримати подібний відгук, адже раніше подібних ситуацій не було в нашій мережі. Демо-версії не призначені для продажу - це абсолютна правда! Ми хочемо уточнити про цю ситуацію в магазині та сервісному центрі, але ви на жаль, не вказали дані про цю покупку. Дуже чекаємо на лист від вас з даними, і спробуємо допомогти та розібратись в цьому! До листа прикипіть скріншот цього відгуку. Наша електронна адреса [email protected] З повагою, COMFY Показати 1 відповідь
Відгук про Comfy за адресою Львів, вул. Виговського, 100 Совдепия по обслуживанию! Главное уплатите за продукт а дальше ваши проблеми! Присылают левых специалистов по установке! Полный бре ! Люди обходите десятой дорогой это не дорозумение! Просто кидалы 90 х
Доброго дня! Наша компанія вкладає договори із сертифікованими сервісними центрами в кожному місті, і вони рахуються нашими підрядниками. Ви отримаєте в будь-якому випадку якісне виконання послуги, а також 1 рік гарантії на неї. Придбавши встановлення у нас, ви можете звернутись саме до магазину у будь-якому питанні. Якщо у вас виникли запитання, ви можете зателефонувати до нас на гарячу лінію за номером 0 800 303 505 або написати до онлайн чату на сайті. Гарного дня! Показати 1 відповідь
Відгук про Comfy за адресою Львів, вул. Виговського, 100 Если вам подарят Подарочную Карту и вы ею не успеете воспользоваться в течении года,то она сгорит и ваши денежки тоже! Вот такая выгода! Спасибо Комфи!
Доброго дня! Розуміємо, що при покупці подарункової карти не кожен наш клієнт має бажання скористатись нею миттєво, саме тому ми й надаємо термін 1 рік, щоб ви змогли вибрати зручний для вас час та товар, який зацікавив. Умови користування картою, строк її дії також зазначений на нашому офіційному сайті, окрім цього вас завжди готові проінформувати наші консультанти в магазині та оператори на інформаційній лінії, ця інформація доступна для ознайомлення. В разі, якщо у вас є додаткова інформація або конкретний випадок, який виник при користуванні картою, то напишіть нам на електронну адресу: [email protected], з номером вашого відгуку: 1399799, ми зможемо надати вам більш об'ємну консультацію.
Відгук про Comfy за адресою Львів, вул. Виговського, 100 Добрий день, начитавшись страшних історій про доставку Комфі очікувала найгіршого! Але...мене сьогодні набрав хлопець та попередив, що везуть моє замовлення до години будуть. Я не очікувала так швидко доставки, тому приїхала додому з роботи буквально перед ними. Занесли в квартиру посудомийку, почекали поки я знайду чек та огляну техніку. Доволі приємні молодики. Тому дякую Комфі та їхнім доставщикам: Мирославу, Ромі... Читати відгук Добрий день, начитавшись страшних історій про доставку Комфі очікувала найгіршого! Але...мене сьогодні набрав хлопець та попередив, що везуть моє замовлення до години будуть. Я не очікувала так швидко доставки, тому приїхала додому з роботи буквально перед ними. Занесли в квартиру посудомийку, почекали поки я знайду чек та огляну техніку. Доволі приємні молодики. Тому дякую Комфі та їхнім доставщикам: Мирославу, Ромі та Володі, що розвіяли мої очікування))))
Доброго дня! Дякуємо за приємний відгук! Ви надихаєте нас! Якщо вам сподобалось співпрацювати з нами, то ми рухаємося в правильному напрямку! Ще побачимось в COMFY!
Відгук про Comfy за адресою Львів, вул. Виговського, 100 Хочу щиро (насправді!) подякувати працівникам як кол-центру (навдивовижу ввічливі та приємні, щоразу надавали вичерпні консультаціїї, не перебивали, уважно слухали й чули мої питання. Я вже зателефонував на гарячу лінію з подякою, але ще й тут напишу), так і працівникам магазину -- м. Львів, вул. Виговського, 100. Моє замовлення №6359652. Справа в тім, що диск, який я замовив -- виявився refurbished... Читати відгук Хочу щиро (насправді!) подякувати працівникам як кол-центру (навдивовижу ввічливі та приємні, щоразу надавали вичерпні консультаціїї, не перебивали, уважно слухали й чули мої питання. Я вже зателефонував на гарячу лінію з подякою, але ще й тут напишу), так і працівникам магазину -- м. Львів, вул. Виговського, 100. Моє замовлення №6359652. Справа в тім, що диск, який я замовив -- виявився refurbished (коротко кажучи: зі вживаного старого виробник тишком-нишком переформатувавши зробив "новий", який зовсім, ну зовсім не новий), і я зміг це довести (бо знав, на що треба звернути увагу при тестуваннях). Я приніс в магазин усі результати тестів (скріншоти як в роздрукованому вигляді + так і збережені на телефоні), які я провів, показав тести аналогічного диску, які проводили на спеціалізованому ресурсі, показав офіційну документацію виробника -- і стало очевидно, що цифри не збігаються -- диск не новий. Але це претензія до виробника, який чомусь в Україні підленько не вказує, що продає не нову, а відновлену продукцію. До слова, на Amazon такі відновлені цим самим виробником диски мають позначку "refurbished" і коштують набагато дешевше, ніж нові. Я ж заплатив за новий диск. Але, повторюю й наголошую, працівники (я захотів розмовляти з тією ж продавчинею, що й видала мені замовлення -- Наталею) повели себе вкрай лояльно-адекватно: вислухали мене, подивились на всі результати тестів, і запропонували мені або повернути кошти, або обміняти диск. Я вибрав повернення коштів. 4269 грн. На що, відверто кажучи, не сподівався, бо думав, що мене обізвуть брехуном, скажуть, що я вигадую й не знаю, про що кажу, і до чого оці всі незрозумілі цифри, йди геть і не гидь. Тож навіть не брав з собою паспорта. Але й тут мені пішли на зустріч -- я зателефонував додому й мені продиктували всі необхідні дані. Хоч могли би й відмовити у видачі коштів. Я це все до чого пишу -- не слід всіх працівників COMFY вважати монстрами, схибленими на зиску -- вони ж врешті-решт такі самі споживачі, просто в інших магазинах, і вони теж стикаються з різними ситуаціями. Я безперечно продовжу купувати товари в COMFY, як і робив це раніше. Ще раз дякую всім-всім працівникам COMFY, що виявились причетними до цієї не вельми приємної для мене історії
Доброго дня! Дякуємо за оцінку. Ми, насправді, поважаємо будь якого клієнта та будь-які ситуації, що можуть трапитися. Дуже прикро, що ви зіштовхнулися з неприємністю саме в нашій мережі. Спасибі, що надали номер вашого замовлення. Таким чином ми будемо розуміти, що за товар ви оформлювали. Що стосується дисків, які мають позначатися «refurbished», то проведемо розслідування задля того, щоб такого типу ситуації не мали місця в наших магазинах. Дуже приємно, що ви знайшли час для того, щоб поділитися вашою історією, бо це дуже важливе зауваження до продукції, яку ми реалізуємо. Інформацію прийняли та проконтролюємо її вирішення. Будемо завжди раді бачити вас в магазинах мережі COMFY! Показати 1 відповідь
Відгук про Comfy за адресою Львів, вул. Виговського, 100 Придбала холодильник через інтернет. Доставка до дому. Як працює холодильник після його перевезення перевірити не можна. Після того як він ніс постояв, ввімкнула. Холодильник майже постійно дуже гудів і негативно впливав на моє здоров'я - тому вирішила повернути. Товар не належної якості. Щоб повернути довелось відвозити в їх магазин за власний кошт! Це порушення ЗУ Про права споживачів ст 12... Читати відгук Придбала холодильник через інтернет. Доставка до дому. Як працює холодильник після його перевезення перевірити не можна. Після того як він ніс постояв, ввімкнула. Холодильник майже постійно дуже гудів і негативно впливав на моє здоров'я - тому вирішила повернути. Товар не належної якості. Щоб повернути довелось відвозити в їх магазин за власний кошт! Це порушення ЗУ Про права споживачів ст 12 п. 5. Холодильник приймати відмовлялись оскільки в ньому були знайдені залишки їжі, яку я вирішила покласти в морозилку щоб перевірити чи він справді морозе. Пропонували знову за власний кошт вести назад. З купою нервів і суперечок написала заяву про повернення. Яку на даний час розглядають. Буду скаржитись в організацію прав захисту споживачів.
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Прикро, що стан холодильнику при роботі вас не задовольнив. Однак, це нормально, коли техніку тільки вводять в експлуатацію. Коли кліматична техніка набуває певної температури для роботи, то вона має здатність грітися та шуміти, що не є, як правило, дефектом у роботі. Оскільки товар був у використанні, то поверненню чи обміну він не підлягає. З цією інформацією ви можете ознайомитися за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12 (Стаття 9, пункт 1 Закону України «Про захист прав споживачів»). Відмову вам надали на цій підставі та закону дотрималися. Для того, щоб перевірити правильність роботи холодильнику або іншої техніки, радимо використовувати ємності з дистильованою водою, а не продукцію харчування чи іншу. Якщо ви вважаєте, що техніка має недоліки в роботі, то ви можете звернутися на гарячу лінію виробника та лишити заяву на виклик майстра та подальшу перевірку. У разі, якщо авторизований сервісний центр надає вам акт на списання товару, то ми його із задоволенням вам обміняємо. Рекомендуємо також зачекати на офіційну відповідь на ваше письмове звернення. Спасибі!
Відгук про Comfy за адресою Львів, вул. Виговського, 100 Давно не зустрічав подібних вимог!!!! Номер телефону бухгалтера копії документів?????Шкода, що не вимагають довідки про несудимість та копії паспорта мами. Совковий дурацький підхід, що явно не добавляє клієнтів. Зіпсували настрій
Доброго дня! Олеже, щиро дякуємо вам за відгук та оцінку роботи нашої мережі. Ми завжди раді прислухатись до зауважень наших клієнтів, тому будемо вдячні якщо ви повідомите нам на пошту [email protected] номер вашого мобільного і посилання на цей пост, а ми прослухаємо ваш діалог та розглянемо можливість спростити процедуру оформлення рахунку. Дякуємо вам за можливість стати кращими!
Відгук про Comfy за адресою Львів, вул. Виговського, 100 Купили минулого тижня в магазині планшет Nomi C080010 Libra 2. Купляли по акції, тому дуже не акцентували уваги на тому, що упаковка відкрита, заводська захисна плівка поцарапана, під плівкою пухирі повітря і пилинки-ворсинки (отже, плівку знімали), та й корпус не в кращому стані (напевно, це був екземпляр з вітрини, який перемацали десятки рук). Принесли до дому, поналаштовували, позакачували з інтернету... Читати відгук Купили минулого тижня в магазині планшет Nomi C080010 Libra 2. Купляли по акції, тому дуже не акцентували уваги на тому, що упаковка відкрита, заводська захисна плівка поцарапана, під плівкою пухирі повітря і пилинки-ворсинки (отже, плівку знімали), та й корпус не в кращому стані (напевно, це був екземпляр з вітрини, який перемацали десятки рук). Принесли до дому, поналаштовували, позакачували з інтернету потрібні програми. В перші дні, без чохла, експлуатували мало, тому планшет протримався на заряді, що був з магазину, кілька днів. І тут чекав сюрприз. Виявилось, що гніздо microUSB дещо зміщене відносно корпусу і щоб вставити кабель в роз"єм, треба спочатку підібрати відповідний кут (приблизно 45 градусів), а потім з силою впихати кабель. Скільки в такому режимі пропрацює роз"єм-планшет - невідомо. На гарячій лінії чути про заміну на аналогічний, або дорожчий з доплатою, не хочуть. Пропонують тільки сервісний центр. Але нести в СЦ річ, яку придбав тільки кілька днів тому, зовсім немає бажання. Враження негативні, хоча з попередніми покупками все гаразд (принаймі поки).
Доброго дня! Нам дуже прикро, що в покупці був знайдений дефект, а ви отримали незручності. Все ж, відповідь працівників була правильною, бо ми не можемо знати на якому з етапів цей дефект зявився. Ми абсолютно точно не знали про те, що у товарі є дефект перед продажем вам, а у разі виявлення дефекта вдома вам необхідно звертатись до сервісного центру виробника. Не чужайтесь сервісного центру, ремонтні роботи виконуються професійно, бо це авторизований сервісний центр, дії якого регулюються виробником. Ми сподіваємось на скоріше рішення по цій ситуації, щоб ви отримали якомога менше незручностей. Пробачте за непорозуміння. Показати 1 відповідь
Comfy
Comfy - супермаркети і інтернет-магазин побутової техніки та електроніки. Мережа магазинів побутової техніки та електроніки в Києві і Україні
Шахраї та брехуни!
Отже, придбав бутербродницю, браковану, кошти не повернули, і після гарантійного обслуговування віддали пошкоджений товар! На сайті магазину всі мої відгуки не публікують. Звертався в чат підтримки - марно! Будьте Ви... Читати відгук Люди, читайте тут відгуки, перед тим як зв'язуватися з комфі!! Тільки тут можна написати дійсно правдивий відгук, тому що на сайті магазину всі погані для них відгуки не публікують!!!
Отже, придбав бутербродницю, браковану, кошти не повернули, і після гарантійного обслуговування віддали пошкоджений товар! На сайті магазину всі мої відгуки не публікують. Звертався в чат підтримки - марно! Будьте Ви 100 раз праві - там всерівно вигороджують свій магазин там своїх "горе" продавців!
Раніше вже писав тут відгук, на який відреагував представник комфі, там порадив скинути номер замовлення на електронну пошту для вирішення мого питання... Я звичайно все відправив, але відповіді так і не дочекався(
Вас завжди тут обдурять і зроблять ідіотом.
Дякуємо за ваш відгук.
Дійсно. деякі ситуації потребують трохи більше часу для вирішення.
На цей час ваше звернення №1158480 в роботі та відповідальні фахівці тримають питання на контролі.
З вами зв'яжуться додатково якнайшвидше, оскільки щодо ситуації яка сталась індивідуально радимось з виробником та відповідальними колегами.
Кожне запитання, звернення та будь-яка ситуація для нас важлива, оскільки наші покупці для нас скарб!
Виникнуть запитання - ми поруч.
З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.
Замовлення через сайт
Сергію, дякую що надали номер замовлення. Ми вже зв'язались з вами телефоном з приводу ситуації (1127869) яка виникла та очікуємо на рішення всередині компанії.
Впевнені, що нам вдасться залагодити цю неприємність та виправити консультацію в магазині.
Ми ще приємно здивуємо вас нашим сервісом!
З повагою, менеджер служби підтримки Богдан
Впарнили C_Helper...
Це я купував там товар перший (реально, перший раз зайшов у магазин цієї мережі) та останній раз!!! Тому що обман від будь-якого продавця - це початок кінця його комерції. Тепер, коли будуть виникати питання в колі оточуючих мене людей - де купувати? Я всім буду буду розповідати цю історію та рекомендувати навіть на сайт такого шахрая не відвідувати!!!!!!!
Олександре, дякуємо за ваш відгук.
Насправді у нас на меті завжди є будування зручного та якісного сервісу. Щоб від покупки та співпраці із нами ви отримували лише радість та повертались до нас знову. Прикро, що у даному випадку ситуація спричинила саме такі враження.
Ми знаємо, що кожний клієнтський досвід є корисним для нас та завдяки йому ми стаємо кращими.
Просимо вас написати нам на електронну пошту [email protected] текст цього відгуку та дані вашої покупки. Ми зафіксуємо звернення.
Дякуємо! Показати 1 відповідь
Развод на 3000 грн.
24.10.21.Купили телек Lg 55.
Нам не объяснили за сервис на 3000 грн. просто выбили в чеке.
На вопрос можно вернуть сказали, что нет. Возврат только всего ТВ И СЕРВИС.
Для нас дуже важлива якісна консультація наших покупців і ми хочемо розказати детально про склад вашого чеку. Напишіть, будь ласка, на електронну адресу - [email protected], ваш номер телефону та додайте скриншот цього відгуку!
Спеціаліст зателефонує вам та пояснить про додаткову послугу.
Будемо чекати на лист! З повагою, COMFY
Львів, ТРЦ "Спартак": дівчати можуть все вирішити
Дякую від душі ім та всій компнді Comfy.
Завжди готові вирішити всі складні питання) Передаємо керівництву магазину ваш відгук.
Будемо чекати за новими покупками знову!
З найкращими побажаннями, команда Comfy
Гарантійне обслуговування
Наша електронна адреса [email protected]
З повагою, COMFY Показати 1 відповідь
Очень не довольны сервисом! Савдепия! Главное уплатите а дальше ваши п
Подарочная карта
Дякую доставці!
Але...мене сьогодні набрав хлопець та попередив, що везуть моє замовлення до години будуть. Я не очікувала так швидко доставки, тому приїхала додому з роботи буквально перед ними.
Занесли в квартиру посудомийку, почекали поки я знайду чек та огляну техніку. Доволі приємні молодики. Тому дякую Комфі та їхнім доставщикам: Мирославу, Ромі... Читати відгук Добрий день, начитавшись страшних історій про доставку Комфі очікувала найгіршого!
Але...мене сьогодні набрав хлопець та попередив, що везуть моє замовлення до години будуть. Я не очікувала так швидко доставки, тому приїхала додому з роботи буквально перед ними.
Занесли в квартиру посудомийку, почекали поки я знайду чек та огляну техніку. Доволі приємні молодики. Тому дякую Комфі та їхнім доставщикам: Мирославу, Ромі та Володі, що розвіяли мої очікування))))
Хочу щиро подякувати працівникам COMFY
Ми, насправді, поважаємо будь якого клієнта та будь-які ситуації, що можуть трапитися. Дуже прикро, що ви зіштовхнулися з неприємністю саме в нашій мережі.
Спасибі, що надали номер вашого замовлення. Таким чином ми будемо розуміти, що за товар ви оформлювали. Що стосується дисків, які мають позначатися «refurbished», то проведемо розслідування задля того, щоб такого типу ситуації не мали місця в наших магазинах.
Дуже приємно, що ви знайшли час для того, щоб поділитися вашою історією, бо це дуже важливе зауваження до продукції, яку ми реалізуємо.
Інформацію прийняли та проконтролюємо її вирішення.
Будемо завжди раді бачити вас в магазинах мережі COMFY! Показати 1 відповідь
Повернення холодильник а
Прикро, що стан холодильнику при роботі вас не задовольнив. Однак, це нормально, коли техніку тільки вводять в експлуатацію. Коли кліматична техніка набуває певної температури для роботи, то вона має здатність грітися та шуміти, що не є, як правило, дефектом у роботі.
Оскільки товар був у використанні, то поверненню чи обміну він не підлягає. З цією інформацією ви можете ознайомитися за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12 (Стаття 9, пункт 1 Закону України «Про захист прав споживачів»). Відмову вам надали на цій підставі та закону дотрималися.
Для того, щоб перевірити правильність роботи холодильнику або іншої техніки, радимо використовувати ємності з дистильованою водою, а не продукцію харчування чи іншу.
Якщо ви вважаєте, що техніка має недоліки в роботі, то ви можете звернутися на гарячу лінію виробника та лишити заяву на виклик майстра та подальшу перевірку. У разі, якщо авторизований сервісний центр надає вам акт на списання товару, то ми його із задоволенням вам обміняємо.
Рекомендуємо також зачекати на офіційну відповідь на ваше письмове звернення.
Спасибі!
Обслуговування по безготівці
Дякуємо вам за можливість стати кращими!
Бракований планшет