Відгук про Comfy за адресою Львів, вул. Виговського, 100 Хочу щиро (насправді!) подякувати працівникам як кол-центру (навдивовижу ввічливі та приємні, щоразу надавали вичерпні консультаціїї, не перебивали, уважно слухали й чули мої питання. Я вже зателефонував на гарячу лінію з подякою, але ще й тут напишу), так і працівникам магазину -- м. Львів, вул. Виговського, 100. Моє замовлення №6359652. Справа в тім, що диск, який я замовив -- виявився refurbished (коротко кажучи: зі вживаного старого виробник тишком-нишком переформатувавши зробив "новий", який зовсім, ну зовсім не новий), і я зміг це довести (бо знав, на що треба звернути увагу при тестуваннях). Я приніс в магазин усі результати тестів (скріншоти як в роздрукованому вигляді + так і збережені на телефоні), які я провів, показав тести аналогічного диску, які проводили на спеціалізованому ресурсі, показав офіційну документацію виробника -- і стало очевидно, що цифри не збігаються -- диск не новий. Але це претензія до виробника, який чомусь в Україні підленько не вказує, що продає не нову, а відновлену продукцію. До слова, на Amazon такі відновлені цим самим виробником диски мають позначку "refurbished" і коштують набагато дешевше, ніж нові. Я ж заплатив за новий диск. Але, повторюю й наголошую, працівники (я захотів розмовляти з тією ж продавчинею, що й видала мені замовлення -- Наталею) повели себе вкрай лояльно-адекватно: вислухали мене, подивились на всі результати тестів, і запропонували мені або повернути кошти, або обміняти диск. Я вибрав повернення коштів. 4269 грн. На що, відверто кажучи, не сподівався, бо думав, що мене обізвуть брехуном, скажуть, що я вигадую й не знаю, про що кажу, і до чого оці всі незрозумілі цифри, йди геть і не гидь. Тож навіть не брав з собою паспорта. Але й тут мені пішли на зустріч -- я зателефонував додому й мені продиктували всі необхідні дані. Хоч могли би й відмовити у видачі коштів. Я це все до чого пишу -- не слід всіх працівників COMFY вважати монстрами, схибленими на зиску -- вони ж врешті-решт такі самі споживачі, просто в інших магазинах, і вони теж стикаються з різними ситуаціями. Я безперечно продовжу купувати товари в COMFY, як і робив це раніше. Ще раз дякую всім-всім працівникам COMFY, що виявились причетними до цієї не вельми приємної для мене історії
Ми, насправді, поважаємо будь якого клієнта та будь-які ситуації, що можуть трапитися. Дуже прикро, що ви зіштовхнулися з неприємністю саме в нашій мережі.
Спасибі, що надали номер вашого замовлення. Таким чином ми будемо розуміти, що за товар ви оформлювали. Що стосується дисків, які мають позначатися «refurbished», то проведемо розслідування задля того, щоб такого типу ситуації не мали місця в наших магазинах.
Дуже приємно, що ви знайшли час для того, щоб поділитися вашою історією, бо це дуже важливе зауваження до продукції, яку ми реалізуємо.
Інформацію прийняли та проконтролюємо її вирішення.
Будемо завжди раді бачити вас в магазинах мережі COMFY!
Для того, аби не бути голослівним. Я наведу два найважливіші пункти: 1) це кількість битих секторів (якщо бути до кінця принциповим, їх на новому диску не має бути взагалі -- на те він і новий). Крім того, якби це був виробничий брак -- биті сектори траплялися би на всій поверхні диску, а не були би зосереджені в одному місці. Таке трапляється, коли диск переформатовують і всі "неугодные" биті сектори "зганяють" в одне місце, аби на них нічого не записалося; 2) кількість ввімкнень диску. Тест показав 11. Але це нонсенс! Перед моїми очима продавчиня (Наталя) обережно розпакувала диск з виробничої плівки, зрізала пломбу на коробці -- і ввімкнула в мережу, аби подивитися, чи диск справний. Це раз. Тест на 6Гб триває 14 годин, тож я розбив його на дві частини. Це ще 2 ввімкнення. Рахуємо: 11 - 1 - 2 = 8. Хто вмикав запакований диск 8 разів, і як йому це вдалося зробити, не порушивши пакування? Я повторюю, що претензій до працівників Комфі в мене нема. Навіть навпаки -- у мене доволі приємні враження: всі учасники повелися вельми ввічливо в цій неприємній ситуації. Тому я не лінуюся писати коментарі й телефонувати на гарячу лінію. Мені обманювати теж немає сенсу -- врешті-решт я залишився без диску, на який розраховував, і тепер мені слід шукати інші варіанти в інших магазинах. PS: скріншоти з результатами для цих 2-х пунктів у вкладеному
Хочу щиро подякувати працівникам COMFY - Відгуки про Comfy
відгук
Коментарі до відгуку
Ми, насправді, поважаємо будь якого клієнта та будь-які ситуації, що можуть трапитися. Дуже прикро, що ви зіштовхнулися з неприємністю саме в нашій мережі.
Спасибі, що надали номер вашого замовлення. Таким чином ми будемо розуміти, що за товар ви оформлювали. Що стосується дисків, які мають позначатися «refurbished», то проведемо розслідування задля того, щоб такого типу ситуації не мали місця в наших магазинах.
Дуже приємно, що ви знайшли час для того, щоб поділитися вашою історією, бо це дуже важливе зауваження до продукції, яку ми реалізуємо.
Інформацію прийняли та проконтролюємо її вирішення.
Будемо завжди раді бачити вас в магазинах мережі COMFY!